Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
lotus {P}

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door lotus {P} »

knuffel voor jullie allen. Ik kan het gevoel nog zo goed herinneren en hoop dat jullie ook allemaal snel iemand gaan vinden. Als ik kon toveren, dan wist ik het wel.
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Ik wil niet eens per sé een relatie op dit moment. Maar ik mis wel iemand. Beetje vaag en gecompliceerd.
madeleine

Bericht door madeleine »

Ik ken het ook nog. Chocola helpt enorm, jezelf verwennen ook ...lang douchen, maskertje, jankfilm, noch meer chocola, katten knuffelen, alle rampzalige relaties van anderen doornemen (heel fout maar werkt wel) en heeeeel veeeel knuffels op het troostbankje scoren :close_ knuf: :kiss:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

@Marijke: hoe is het met je oma? was het een fijn bezoek?
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Godver! Het meisje boven heeft ineens besloten dat ze niet wil meebetalen aan de muizenbestrijding. Op de ochtend dattie komt. 'De huisbaas zou het moeten betalen' 'Oh, nou als jij dat van hem gedaan krijgt prima!' 'Nee nee dat moet jij doen. En ik heb toch nergens last van. Jullie moeten gewoon wat schoner zijn!'. Ik hoop dat ze massaal naar jou emigreren, kutwijf!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Alle lijken die je gaat vinden haar kamer in gooien! Alle levende muizen ook.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Pluu

Bericht door Pluu »

Daz wel behoorlijk stom jah. Moet ze eerder mee komen, als zij nergens last van heeft kan ik me voorstellen dat ze betalen voor muizenbestrijding slecht plan vindt, maar dan moet ze dat gewoon direct vertellen en niet eerst wel zeggen dat ze mee betaalt. Stom mens. Neem aan dat ze nu wel alleen bij jou gif gaan doen en niet bij haar, als jij t betaalt?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nee, nu hebben ze het niet bij haar gedaan nee. Ze heeft toch nergens last van? Dan zoekt ze het ook zelf maar uit :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Pluu

Bericht door Pluu »

Alleen is het nu niet te hopen dat de muizen bij haar zijn ondergedoken en nu weer naar jou terug komen. :S. Inderdaad er komende tijd maar even heel goed voor zorgen dat bij jou ABSOLUUT niets te eten ligt, zodat de muizen ook niet in de verleiding komen om weer naar jou te verkassen.

En ik zou bijna zeggen, stiekem bij haar broodkruimels strooien op plekken waar het niet op valt, zoals naast de koelkast en de wasmachine. Maar iznie verstandig, want als zij muizen krijgt die ze nog niet heeft dan komen die vrees ik vroeg of laat ook wel weer bij jou terecht als ze na alle gezinsuitbreiding bij haar geen plek genoeg meer hebben.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Of de verhuurder het gaat betalen, hangt maar helemaal af, wat er in het huurcontract staat over vergoeding van kosten. De huurcommissie schrijft dat voor rekening van de huurder zijn: Bestrijding van klein ongedierte als vlooien, mieren, wespen en luizen. Bij de zaken waarvoor de verhuurder moet betalen, staat niets over ongedierte bestrijding genoemd.
Geniet van de positieve momenten.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja, ik huur wel een kamer he, dat gaat wel ietsje verder dan bij een huurhuis. Ik ga het sowieso proberen, misschien wil hij wel de helft vergoeden ofzo. hij heeft er ook voordeel van dat die muizen goed bestreden worden, niemand wil in een huis met muzien wonen :).
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Snik, mijn spelletje doet het niet... Ben al uuren bezig met installeren, gaat hij eindelijk.... doetie het niet :nopompom:
Crownless

Bericht door Crownless »

Aw, das een serieuse bummer zeg! En nu? Wel epic fail van dat spel zeg!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nu ben ik een patch aan het installeren en aan het hopen :P
Zhenna

Bericht door Zhenna »

hoop met je mee voleuse of is het ondertussen al gelukt en zit je nu lekker te gamen?
Plaats reactie