@Tessie Same, en ik bedoelde het niet als reactie op de rare actie van die goochemerd bij jou, was een beetje afgeleid geraakt door alle voorbeelden waar ik ook de mijne aan toevoegde.
@Anne Postbezorgers kunnen bij ons vaak de voordeur niet eens vinden, dus kweenie of dat zou werken. Maar wie weet, ik zal eens googlen, ik had er nog niet aan gedacht of dat kan.
Wij hebben een soort conciërgedienst in het complex en als zij er zijn belt DPD gewoon nergens aan, maar geven alle pakjes direct daar af. Doen ook geen briefje in de bus
Gatver. Ik las vandeweek op loopings dat 80% voor een rookverbod in de hele Efteling is. De overige 20% zit fanatiek op Facebook geloof ik. De reacties joh, niet normaal. Terwijl het er gewoon gaat komen, in Slagharen is het ook al.
kitten schreef: ↑28 feb 2020, 12:44
Gatver. Ik las vandeweek op loopings dat 80% voor een rookverbod in de hele Efteling is. De overige 20% zit fanatiek op Facebook geloof ik. De reacties joh, niet normaal. Terwijl het er gewoon gaat komen, in Slagharen is het ook al.
kitten schreef: ↑28 feb 2020, 12:44
Bizar he! Echt joh. ‘Ze pakken ons alles af! KutRutte!’ Like, eh...
Komt er niet eens een rookhoekje ver weggestopt in het park? Met zo'n hele dag weg snap ik wel dat rokers dat niet tof vinden. Ik ben voor 95% rookvrij. 1 grote zandbak om in te roken waar geen kids mogen kunnen ze wel maken toch?
Ik kan er begrip voor opbrengen dat de overheid bezig is mensen bewust te maken over de risico's van (mee)roken. In het bijzonder met betrekking tot kinderen. Maar zoals de overheid nu bezig is, het is geheel doorgeschoten. De betutteling slaat volslagen door. Het lijstje waar rokers gewoon en ongestoord hun shaggie mogen opsteken wordt wel steeds steeds korter.
Zelf behoor ik tot de niet-rokers, ondanks dat mijn beide ouders fervente rokers zijn.