Vrolijk!
Re: Vrolijk!
alleen jammer dat ze op 62 km van ons wonen, niet onoverkomelijk, maar je gaat ook niet ff snel op de koffie.
Zou Paul er voor openstaan om te verhuizen?
Zou Paul er voor openstaan om te verhuizen?
- kitten
Gefeliciteerd funga!!

- skaoot
Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb vanmiddag een gat in mn rekening veroorzaakt door Ikeabezoek, maar wel heel goed geslaagd. Thanks to goede ideeen van ouders. En kreeg weer compliment van mn moeder dat ik een leuke en goede smaak heb.
Alleen had ik slecht gepland en ben ik paar uur later pas te Almere... Oepsie...
Ik heb vanmiddag een gat in mn rekening veroorzaakt door Ikeabezoek, maar wel heel goed geslaagd. Thanks to goede ideeen van ouders. En kreeg weer compliment van mn moeder dat ik een leuke en goede smaak heb.
Alleen had ik slecht gepland en ben ik paar uur later pas te Almere... Oepsie...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Voleuse
Ikea <3. Die winkel is een bodemloze put waar je je geld in kunt blijven storten 
En was een pluszoon?

En was een pluszoon?
Grootste pluspunttessie schreef:En Voleuse, wat fijn! Een huis zonder muizen! *O*

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plus zoon is hetzelfde als een cadeau kind/zoon/dochter.......
Kind wat je kant en klaar cadeau hebt gekregen zonder zelf te hoeven zwangeren en bevallen. Ofwel sommige mensen hebben een hekel aan het woord stief en gebruiken het dan ook niet.
Ikzelf gebruik altijd de term cadeau kind.
Kind wat je kant en klaar cadeau hebt gekregen zonder zelf te hoeven zwangeren en bevallen. Ofwel sommige mensen hebben een hekel aan het woord stief en gebruiken het dan ook niet.
Ikzelf gebruik altijd de term cadeau kind.
- lunaaa
En ik gebruik bonusvader, e.d. 

- Peter^
- Contacteer:
Wat een fijne berichten.
@skaoot: "Alleen had ik slecht gepland en ben ik paar uur later pas te Almere... Oepsie..." Dat vond je vast en zeker niet erg.....
@skaoot: "Alleen had ik slecht gepland en ben ik paar uur later pas te Almere... Oepsie..." Dat vond je vast en zeker niet erg.....
Geniet van de positieve momenten.
wauw .. wat een leuke berichten allemaal, daar wordt je zelf ook vrolijk van.
@fixertje, gefeliciteerd meis! Alweer een heel belangrijke stap voor je!
@anne; maandje is gelukkig zo om.
@Voleuse; gefeliciteerd met je huis en straks ook samenwonen
@funga en Paul; gefeliciteerd met jullie kleindochter! Mijn ouders vonden het een ere status, opa en oma worden. geniet ervan!
@kitten; herkenbaar ... ook ik ben overstag gegaan
@fixertje, gefeliciteerd meis! Alweer een heel belangrijke stap voor je!
@anne; maandje is gelukkig zo om.
@Voleuse; gefeliciteerd met je huis en straks ook samenwonen

@funga en Paul; gefeliciteerd met jullie kleindochter! Mijn ouders vonden het een ere status, opa en oma worden. geniet ervan!
@kitten; herkenbaar ... ook ik ben overstag gegaan

- eireann
- Site Admin
Ik heb een extra bijrolletje in de tweede akte van de musical
hoera!
De musical zelf is een beetje raar, maar als we de timing wat beter krijgen gaat er zeker in gelachen worden

De musical zelf is een beetje raar, maar als we de timing wat beter krijgen gaat er zeker in gelachen worden

**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Wat leuk! Maar hoe kan een sms anoniem zijn? Je ziet toch altijd een telefoonnummer?nijntje schreef:Ik kreeg een anoniem valentijns smsje![]()
- juffie
- Site Admin
- kitten
Ik heb een pb gehad. Ik denk een Valentijns PB? Van wsanoniem. Een plaatje van twee "indringende" ogen met de tekst "I'm always watching you girl". *grinnik* Geen idee van wie, maar niet iemand met mijn mate van OCD, want dan had er wel een komma na "you" gestaan.
Oh god, ik hoop dat ik nu niet grinnik om iemand die ik mag...
Hey Anne, zijn de kaartjes al in de verkoop?

Hey Anne, zijn de kaartjes al in de verkoop?