WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
eireann
Site Admin

Re: WS valt af!

Bericht door eireann »

bij mij is er hier en daar een pondje af, en dan weer eens erbij, ook stabiel dus. Maar ik snoep wel en beweeg nog te weinig dus mag eigenlijk niet klagen :)
**Self Rescuing Princess**
tijgermeisje

Bericht door tijgermeisje »

faery schreef:20 kilo lijkt me wel erg veel, als ik naar jouw foto's kijk bliebje...
mwa mischien 15... k woog laatst gewoon 81 kilo :shock:
zwembandjes en airbagdijen 8-)
puppie

Bericht door puppie »

81 kilo hoeft helemaal niet :shock: te zijn... tis maar net hoe lang je bent ;)
tijgermeisje

Bericht door tijgermeisje »

puppie schreef:81 kilo hoeft helemaal niet :shock: te zijn... tis maar net hoe lang je bent ;)

1 meter 73

mjah, ieder zn eigen doel
nijntje

Bericht door nijntje »

*doet met anne en kitten mee in het stabiel zijn*

Mjin doel is om in 2010 een betere conditie te krijgen en 5 kilo af te vallen. Dat moet lukken volgens mij. Heb mij in ieder geval aangemeld voor sportcursus en hopelijk heb ik na een paar weken dan ook genoeg zelfdiscpiline om zonder les toch gewoon te gaan.

Oh, en verder moet ik gewoon minder snoepen en regelmatiger eten. Ben ik half januari mee begonnen, maar duurt even voordat dat effect heeft volgens mij dus ben ik nog wel redelijk optimistisch. Ondanks zondigen met de feestdagen enzo ben ik nml an 2 maanden stabiel :static:
kitten

Bericht door kitten »

bliebje schreef:
puppie schreef:81 kilo hoeft helemaal niet :shock: te zijn... tis maar net hoe lang je bent ;)

1 meter 73

En hoe oud zijn al die foto's? Ik ben 1,72 en weeg nu 79, dus ik vind het moeilijk te geloven...
Guilty

Bericht door Guilty »

kitten schreef:Sodeju hey, jij beweegt veel! Ben je dat na 2 weken niet kotsbeu? :bloos: Moet toch hard opschieten, met zóveel beweging!
Hangt er vanaf denk ik. Ik ga zelf 3x per week sporten, maar da's vooral omdat pluu het niet waardeert als ik nog vaker ga. Dus kan me best voorstellen hoor, dat vode alle werkdagen gaat. Als je je oefeningen en cardio dan een beetje verspreid ben je best lekker effectief bezig.

Maar ja, ik vind het leuk... als je er geen hol aan vind hou je dat natuurlijk nooit vol.
Guilty

Bericht door Guilty »

bliebje schreef:

1 meter 73

Dan is 81 kg inderdaad wat veel, maar 61 wel weer erg mager hoor (I know, ik heb 55kg gewogen bij 1.74).
Heleen

Bericht door Heleen »

Bij mij de zoveelste mislukte poging. Dat goede voornemen op 1 januari van die drie kilo die ik per begin februari kwijt wilde ... nou die zitten nog lekker op mijn heupen te trillen. Maar ik heb nu een raar virusje met misselijkheid en buikpijn en *hoera* gebrek aan eetlust. Dus wie weet lukt het alsnog...
artemis

Bericht door artemis »

En ook maar even geen chocotaarten meer maken dan Heleen. :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Hier ook af en toe een halve kilo erbij, dan weer eraf, maar blijft ongeveer gelijk.
En ik ga vanaf morgen als het goed is elke maandag zwemmen, dus hopelijk helpt dat ook een beetje.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Euh... lieve tess...

Je bent zwanger... dus waarschijnlijk gaan er wel weer kilootjes bijkomen eej ;)
MILF :grin_ani:
jill

Bericht door jill »

Daar ben ik weer...
Hier gaat het ook niet zo hard... Ik val gelukkig wel af, maar het gaat maar heel erg langzaam. Toch wil ik er volgend weekend nog een kilo af hebben (dan moet ik echt in dat leuke leren jurkje passen....)
Nog ff doorbikkelen dus.

Ik weeg nu 80,8 (maar ik ben 184 en ik heb heeluh zware botten ;) )
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Nou ik hoop toch dat er deze keer niet zoveel kilo's bij gaan komen als de vorige keer.
Ga toch echt proberen om wat meer op te letten. Ook als je zwanger bent kan je gewoon gezond eten toch? :) En zwammen :mrgreen:
jill

Bericht door jill »

Gelukt!!!
Gisteren (eigenlijk eergisteren al) onder de 80 kilo!!! (op het nippertje; 79,8, maar dat mag de pret niet drukken!!)
:static:
Plaats reactie