Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gilraen^

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Gilraen^ »

Dan krijg je al eens iets gratis ende voor niets! :P
JJV

Bericht door JJV »

;) en dat tegen een 'ollander
~\v/~
silence

Bericht door silence »

Dank je wel Gilraen, voel me al een stuk minder verdrietig, maar nog wel dom.

Die knuff schrijf ik op in mijn nog te krijgen lijstje JJV :P
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Iemand zei me vandaag nog: je hart volgen is niet altijd de makkelijkste weg, maar wel de beste. Dus op zich is het niet dom, alleen soms heel moeilijk ;)
silence

Bericht door silence »

Dat is een mooie, en ik kies liever de juiste (die het juiste aanvoelt) dan de gemakkelijkste weg.
Crownless

Bericht door Crownless »

*zucht*

Gisteren familiedag. Waar natuurlijk ook het gevreeste 'scriptie' als onderwerp voorbij komt. Mijn vader gelooft in me. Mijn peettante vroeg me -terecht opgemerkt- of ik er nog wel in geloofde. En nee, dat doe ik niet. Ik ploeter wel verder hoor, ten slotte kan ik zoals mijn vader al opmerkte de hoofdsponsor niet teleurstellen, maar damn, ik stel waarschijnlijk iedereen teleur. Oh, ik lig nu ietsje pietsje achter op mijn nieuwe schema, maar ik denk dat ik dat tegen het einde van deze week wel weer heb bijgewerkt, maar ergens blijft de sceptische <echte naam crownless> diep van binnen hoofdschuddend toekijken en haar mond houden, want dat heeft ze dan weer wel op therapie geleerd. Niet helpende gedachten krijgen geen vat op me, of althans, op goede dagen. Soort van. Zoiets.

Maar op dagen als vandaag, op de vroege ochtend (de positieve reinforcende <echte naam crownless> herhaalt dat ik tenminste wel om kwart over 8 ben opgestaan en als ik zometeen ontbijt, ik al helemaal goed bezig ben) waar ik het liefst weer het bed in zou duiken, denk ik dat ik waarschijnlijk iedereen teleur ga stellen. En dat doe ik al. Vriendlief stuitert nog steeds, en ik kan er niks mee omdat ik me zelf kut voel, en zit in de cirkel dat ik me minder kut zou voelen als ik er wel iets mee kon, maar dat kan pas als ik me minder kut voel.

Ik voel zo ontzettend mee met Gilrean, omdat zij ook zo bezig is met de ander terwijl ze voor zichzelf zou moeten kiezen. Wat ze ook gaat doen, en dat is echt goed van haar. Maar ondertussen maak ik elke dag weer de bewuste keuze dat ik die scriptie af moet wil maken, maar ik weet niet of het wel gaat lukken.

Stom ding. Oh well. Komt wel goed. Waarschijnlijk. Ofzo. Meh.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
donderstraaltje

Bericht door donderstraaltje »

Getver klinkt als een leuke vicieuze cirkel Crownless, maar, dat had je al uitgevonden.
Dus nu hopla, aan de slag met je scriptie, want hoe dat ook wordt, af moet ie!! ;)
En als die scriptie nu even mee wil werken, dan gaat de rest ook goed komen.
Je hoeft er niet in te geloven, je moet het gewoon doen!!!

Dikke startersknufff, Je KUNT HET!!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Als je op schema blijft, hoe lang moet wil je dan nog voor die af is Crownless?

rot zo'n circeltje !
**Self Rescuing Princess**
phedre

Bericht door phedre »

nieuwe baan toegezegd per 1 juni.. werd 1 juli - 1 augustus -1 september.... ondertussen toch wel gaan solliciteren, want geld nodig... maar zolang ik nog niks heb houden we deze mogelijke baan warm - 1 oktober... en al weer een week verder, en nog steeds is bedrijf niet gestart.... hoop al lang opgegeven.. maar bij gebrek aan andere vacatures toch maar warm houden... en ondertussen financieel verzuipen.....

toch maar cursus voor Permanente Educatie (inclusief examen) doen, zodat diploma's geldig blijven...ontdekken dat ik toch wel veel meer weet dan ik steeds van mezelf denk YEAH!:) trots zijn op mezelf toch ook best wel hoor!:)

eigenlijk weten en bevestigd krijgen dat andere branche misscchien wel leuker is (en beter bij me past..) maar geen fut/energie/lef omdat op te starten... wel informeren, maar hbo opleiding nodig voor wat ik wil, en die heb ik niet... en weer echt helemaal opnieuwe beginnen... ik durf niet.... te moe, te emo, te.. van alles....

al maanden lopen stuiteren waar niks aan gedaan wordt....
(en ik weet reden, begrijp het ook wel, kan ook niet meer van hem verwachten... en happy met hem als ie er is... moeilijk verhaal allemaal)

En echt hoor... voel me steeds vaker beter dan ik de afgelopen 8-9 jaar gedaan heb, dus ik zie best wel verbetering en ik kom er ook wel... weet alleen nog niet hoe en waar en wanneer... maar ooit!!! (en als zonnetje maar blijfft schijnen!!)

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.. ga maar eens douchen en aankleden denk ik.....
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

klinkt vreselijk vermoeiend phedre.... :close_knuf:
phedre

Bericht door phedre »

moe ben ik toch al wel.. kon er wel bij toch :p en zo niet.. dan toch wel

ik ga diegene die mijn krachten steeds overschat ooit toch eens de nek omdraaien hoor... maar moet ff energie vinden daarvoor... ergens...:)
kitten

Bericht door kitten »

Heb je ontbeten, Crownless? Daar voel je je misschien ook alweer wat energieker van. Ik denk aan je!!

En phedre, ik wou dat ik je wat energie in een pakketje kon sturen. Vooral het soort energie dat je nodig hebt om een nieuwe weg in te slaan. Zo oud ben je nog niet en het lijkt me echt dé baan voor jou!!
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Stuurt een berg zonneschijn naar phedre en een dikke knuf. Het blijft ook maar tegenzitten he?
Hou je taai!

Sterkte aan iedereen die dat nodig heeft!

Hier ook een :crownless: Knie na 6 weken nog niet goed, dus eindelijk een MRI maar dat kan nog 3 weken duren. Buikwond open en geinfecteerd, koorts, aan de anti-bio.....alweer.... Blehhhh.
Nestelt zichmaar weer onder dekentje op de bank
kitten

Bericht door kitten »

oei, dat gaat ook niet zoals gehoopt! Sterkte linne, beterschap!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

:close_knuf: voor linne.... jeutje... wat een gedoe weer.
Plaats reactie