Feestdagen waar ik niet of moeilijk de deur uit kan door Mick en daardoor dus, voor het eerst ever, kerst alleen doorbreng, in mijn onversierde huis omdat ik geen geld uit durf te geven en sowieso twijfel of ik iets kerstigs ga doen of dat ik struisvogel ga spelen.
Moeilijke dingen op/voor therapie, zoals mijn levensverhaal wat ik donderdag voor moet lezen, maar ik krijg mijn gedachten niet geordend in mijn hoofd (weet niet goed wat ik moet schrijven) en (dus?) ook niks op papier krijg. Huishoudschema uitvoeren gaat moeizaam (perfectionisme much?). G-schema's moet ik ook nog maken maar weet niet waarover = zelfde resultaat als bij levensverhaal. Dagboek schrijven gaat kut, want ik hou het niet goed bij.
Weinig energie door therapie & winterdip.
Dan ook nog heel sterke behoeftes aan fysiek contact en genegenheid, maar ik 'verkramp' bij vrijwel elke bewuste aanraking, zelfs al is het een hand op mijn schouder ofzo. Dus die stuiters en geilheid kan/durf ik al helemaal geen uiting aan te geven.
Ongesteldheid met bijbehorende fysieke, maar vooral psychische ongemakken. Het legt veel negatieve dingen onder het vergrootglas.
Ik vermijd posten/reageren dan ook maar een beetje, omdat ik bang ben te snel klagerig over te komen en dat wil ik niet. Dat ik dit post, voelt dan eigenlijk ook beetje verkeerd, maar ik heb zo'n enorme behoefte aan mijn hart luchten en wat troost en/of steun.
Ik heb zo ontzettend veel moeite met (emoties) voelen en toestaan van mezelf, dus please, wuif dit niet aan de kant als nutteloos geklaag. Ik voel me op dit moment namelijk ronduit ellendig

stom hoor, ik ben mezelf gewoon aan het indekken tegen jullie reacties..*zei ze straffend*
*heel moe is*