Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Voleuse
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Mja ik vind dat van je kat toch ook wel disproportioneel zwaar voor je... Alleen kerst vieren is nou niet bepaald goed voor je humeur.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- puppie
Bah!
Onze auto is stuk... En niet een beetje stuk, maar echt stuk stuk!
Daardoor loopt ons hele verhuisplan in de soep en ik ben nog ziek ook...
*ploft neer*
Onze auto is stuk... En niet een beetje stuk, maar echt stuk stuk!

Daardoor loopt ons hele verhuisplan in de soep en ik ben nog ziek ook...

*ploft neer*
- kitten
Balen, puppie! Ik kan eens denken... of ik mijn auto niet even kan missen nu ik een fiets heb...
-
- Contacteer:
Thnx voor alle knuffels!!
Ik ben overigens al lang blij dat jullie niet ook opperen dat ik Mick maar moet laten inslapen, zoals al 2x op therapie gezegd is. Dat is namelijk echt geen optie! Zo ziek is hij nou ook weer niet (sowieso, vreemde dierenarts die daarmee akkoord zou gaan). Je laat je kind of partner (mijn katten zijn vergelijkbaar voor mij) toch ook niet inslapen (of gewoon dumpen) als die (heel) ziek wordt en verzorging nodig heeft voor kortere of langere tijd. Zeker zul je het af en toe vervloeken als het daardoor dingen in de weg staat, maar om er nou zo rigoreus van weg te lopen... Nee, zeker niet als er hoop en wellicht zelfs zicht is op betere tijden. Tot die tijd probeer ik er het beste van te maken
.
Het grootste probleem is eigenlijk ook niet zo zeer Mick's diabetes, maar meer dat ik niemand heb in mijn omgeving waar ik op terug kan vallen.
Enneuh, ik ga gewoon proberen om de kerst zo leuk mogelijk te maken voor mezelf. Beter de uitdaging aangaan en met horten en stoten me erdoorheen slaan, dan gaan vermijden.
En voor O&N moet ook iets te verzinnen zijn
. Nou ja, eigenlijk heb ik al dingen bedacht, nu moet ik alleen nog kiezen
.
@knuffelslet: *knufff*
@ puppie: balen zeg!! Dat soort dingen gebeuren ook altijd op momenten dat het écht niet goed uitkomt.
Ik ben overigens al lang blij dat jullie niet ook opperen dat ik Mick maar moet laten inslapen, zoals al 2x op therapie gezegd is. Dat is namelijk echt geen optie! Zo ziek is hij nou ook weer niet (sowieso, vreemde dierenarts die daarmee akkoord zou gaan). Je laat je kind of partner (mijn katten zijn vergelijkbaar voor mij) toch ook niet inslapen (of gewoon dumpen) als die (heel) ziek wordt en verzorging nodig heeft voor kortere of langere tijd. Zeker zul je het af en toe vervloeken als het daardoor dingen in de weg staat, maar om er nou zo rigoreus van weg te lopen... Nee, zeker niet als er hoop en wellicht zelfs zicht is op betere tijden. Tot die tijd probeer ik er het beste van te maken

Het grootste probleem is eigenlijk ook niet zo zeer Mick's diabetes, maar meer dat ik niemand heb in mijn omgeving waar ik op terug kan vallen.
Enneuh, ik ga gewoon proberen om de kerst zo leuk mogelijk te maken voor mezelf. Beter de uitdaging aangaan en met horten en stoten me erdoorheen slaan, dan gaan vermijden.
En voor O&N moet ook iets te verzinnen zijn

@knuffelslet: *knufff*
@ puppie: balen zeg!! Dat soort dingen gebeuren ook altijd op momenten dat het écht niet goed uitkomt.
Mickey in laten slapen???
Wat denken ze wel, daar is ie veel te lief voor. 

-
- Contacteer:
@ Marijke: Ja, inderdaad!
Ik zou het dus ook überhaupt niet over mijn hart kunnen verkrijgen, zeker omdat hij, buiten zijn behoefte aan insuline, ook totaaaaal niet ziek oogt. Daarnaast heb ik momenteel heel veel aan mijn katten, qua troost, steun, gezelschap etc. En ik heb al zoveel verloren laatste jaar. Ik zou het echt niet kunnen handlen als ik nu nog iets of iemand kwijtraak. Als het nou echt niet anders zou kunnen, oké, het zij zo, maar nu? Nee, er is geen enkele reden om Mick te doden. Niet als de enige reden zou zijn dat het mij dan beter uitkomt. Zoiets doen voelt als moord.
Gelukkig zijn er op therapie ook een boel mensen die het met mij eens zijn
.
@ Lucifer: haha ja, en volgens mij vond hij jou ook wel lief
.
Ik zou het dus ook überhaupt niet over mijn hart kunnen verkrijgen, zeker omdat hij, buiten zijn behoefte aan insuline, ook totaaaaal niet ziek oogt. Daarnaast heb ik momenteel heel veel aan mijn katten, qua troost, steun, gezelschap etc. En ik heb al zoveel verloren laatste jaar. Ik zou het echt niet kunnen handlen als ik nu nog iets of iemand kwijtraak. Als het nou echt niet anders zou kunnen, oké, het zij zo, maar nu? Nee, er is geen enkele reden om Mick te doden. Niet als de enige reden zou zijn dat het mij dan beter uitkomt. Zoiets doen voelt als moord.
Gelukkig zijn er op therapie ook een boel mensen die het met mij eens zijn

@ Lucifer: haha ja, en volgens mij vond hij jou ook wel lief

- Voleuse
Ik zag net weer EEN MUIS!!!
IK DACHT DAT JULLIE EINDELIJK DOOD WAREN AAAAAAAAAH!

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Jezebel
Tijd voor muizenjacht deel 2? Wel heel vervelend...
Morgen muizenman bellen dan maar
*wenst sterkte met slapen vannacht*

*wenst sterkte met slapen vannacht*
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- Voleuse
Maarikhebhelemaalgeenzinindeel 2
. Volgensmij is dit zelfs al deel 3. Ik neem gewoon een kat! Nog even wachten tot mijn huisgentoe weg is en dan gaat het gebeuren hoor! Meteen! Ik blijf niet bezig!

- Voleuse
Het probleem lost zichzelf al opgelost: het muisje is hier kennelijk alleen maar om in vrede te sterven. Ahw. Ik laat m nu maar met rust en dan ruim ik m morgen wel op...
Als de muis zelf doodgaat is het 'ahw' en als ie niet snel uit zichzelf doodgaat dan krijgt ie daar hulp bij. 

- puppie
Dat negatieve dingen vaak niet alleen komen bewijst vandaag maar weer.
Amper met de kindjes in het nieuwe huis valt de kleinste al van de trap... Een gebroken sleutelbeen
Amper met de kindjes in het nieuwe huis valt de kleinste al van de trap... Een gebroken sleutelbeen

- skaoot
Ow puppie dat is wel een hoop narigheid ja. Heel veel sterkte, zeker ook voor kleinste! En hopelijk is het nu gedaan met het gedoe.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ik ben echt TEGEN een koortslip. Tegen, hoor je dat! Want zoiets blijft namelijk een dag of 10 hangen, en binnen een week ben ik al in Londen, en dan kan ik mijn vriendin niet zoenen, nadat ik haar al 2 maanden niet heb gezien
Het is nu nog alleen maar een bobbeltje bij m'n lip, maar wel de plek waar ik die dingen altijd krijg, en mijn weerstand is klote...