de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
cinderella

Re: de oneindige vraag

Bericht door cinderella »

Jaren geleden een wandelvakantie afgebroken omdat ik pijn in mijn lies had. Terug bij de kennissen waar we onze auto hadden geparkeerd waren we aan het overleggen wat we de rest van de vakantie zouden doen. En toen werden we gebeld door mijn broertje dat m'n moeder wel heel hard achteruit ging. Dus dat was terug naar huis.

Hoe "pimp" jij het liefst je warme choco?
toen doet er nu niet meer toe
Heidi

Bericht door Heidi »

Met een espresso erin

Hou je van voetbal (zit de herhaling Studio Sport te kijken) en zoja welke club is favoriet?
Do more of what makes you happy
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Nee, geen fan, maar heb er ook geen hekel aan. Als mijn man incidenteel een wedstrijd kijkt kijk ik wel gezellig mee.

Welke sport zou jij graag willen doen/kunnen?
Mack

Bericht door Mack »

Als ik het geld en de conditie ervoor zou hebben zou ik weer eens een goeie zeiltocht willen maken. IJsselmeer/Waddenzee is de ondergrens.

Wat is de langste reis die ooit hebt gemaakt?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
pluis

Bericht door pluis »

3 maanden 'road trip' door de VS en Canada met drie weken Europa erachteraan. Officieel zaten we daarna ook nog een week of drie de toerist uit te hangen aan de oostkust, maar als je daar uiteindelijk gaat wonen telt t niet, vind ik ;)

Zou jij wel een 'werkende nomade' willen zijn? (ergo: jarenlang je werk meenemen en doen terwijl je reist)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Hellll no ik hecht veel teveel aan vastigheid en ik hou ook veel van Nederland.

Welk beroep zou echt niets voor jou zijn?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
pluis

Bericht door pluis »

Alles waarbij ik iets moet verkopen. Ik kan best veel, maar geen sales. Ooit heb ik eens in een outbound callcenter gezeten. Ik heb binnen een week ontslag genomen.

Wat is jouw meest onverwachte / verrassende / vreemde talent?
Heidi

Bericht door Heidi »

Ik ben zelf het meest verbaasd over het absolute engelengeduld dat ik heb met m'n lachebekkie
Ik... de meest ongeduldige persoon op aarde, kan het dus toch ;)

Wie of wat heeft je vandaag aan het lachen gemaakt?
Do more of what makes you happy
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Sales! Het laatste wat ik ooit had verwacht te kunnen, maar ik kan in bepaalde situaties mensen best ergens enthousiast voor maken. Sowieso is het denk ik steeds minder aan mij te merken dat ik echt behoorlijk introvert aangelegd ben (of was) en vroeger ook ontzettend verlegen.

Edit: Heidi was me voor. :) Antwoord op haar vraag: De kat maakte me aan het lachen, want hij wandelde over de schouder van een zakelijk contact in een heel net pak die aan tafel zat met Zarath. Doet-ie normaal vooral bij mij, niet gauw bij vreemden. :D

Welke eigenschap van jezelf waarvan je dacht dat het een stabiele, onveranderlijke karaktertrek was, is toch veranderd of aan het veranderen?
kitten

Bericht door kitten »

Ik ben tegenwoordig een ochtendmens. Vroeger een avondmens. Toen kwamen de kinderen en sinds ik een paar jaar gedwongen vroeg op moest, is dat nu wat ik liever doe zelfs. Nadeel is wel dat ik ook niet meer tot 4 uur in de nacht kan blijven feesten...

Waar zou jij graag beter in zijn?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Feedback ontvangen. Meestal moet ik sterk de neiging onderdrukken om te roepen "JE BENT ZELF EEN ..."

Waar ben jij goed in?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Asatru

Bericht door Asatru »

Onderhandelen. Of dat nu werkgerelateerd is of in mijn priveleven.

Weekendje wellness of weekendje de bossen in?
Pien

Bericht door Pien »

Wellness in de bossen...

Wat is je lievelingsboom?
thaliya

Bericht door thaliya »

Berken bomen :). Wij hadden er vroeger 1 in de tuin staan en dat was echt "mijn" boom. Nog steeds loop ik graag in het bos en ik geloof ook echt dat bomen een bepaalde energie hebben en geven. Ik ging in Londen wel eens naar het bos in de buurt om gewoon even bij de bomen te zijn.

Hoe laat ga je meestal naar bed en sta je op?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Een kastanjeboom. Veel te groot om in de tuin te zetten maar de echt grote in het bos of in een park zijn mooi. Zeker als er dan ook nog idyllisch een schommel aan een van de takken hangt.
Als tegenhanger: met welke bekende plant of boom heb je echt helemaal niets?

Te laat.... dus antwoord op thaliya: rond 10 uur naar bed en rond 6 uur op. En 1 of 2 keer per nacht eruit voor de kleine
Plaats reactie