Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- juffie
- Site Admin
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Kunnen we je niet ergens stiekem verstoppen, taika? *knuf*
MILF 

- Voleuse
Eerst nog het oud en nieuw feestje, taika. Daarna moet je pas aan naar huis denken. Niet lang meer voor je hier weer woont toch?
En een dikke knuff voor olleke en Wever. Ik hoop dat je snel weer beter wordt!
En een dikke knuff voor olleke en Wever. Ik hoop dat je snel weer beter wordt!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Jezebel
Knuffel
voor Olleke, Wever en Taika
en heel veel beterschap voor Olleke!
twee oppaskatten zijn net naar buiten geglipt, terwijl ik ze binnen wilde houden ivm vuurwerk enzo (er wordt hier al een paar dagen flink met carbid geknald, maar vandaag gaat iedereen al helemaal los... ben benieuwd hoe dat morgen gaat)... Hoop dat ze zo komen als ik roep 

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- Jezebel
:cheer: ze zijn weer binnen 

There's a room inside your gut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- phedre
- Contacteer:
knuffel voor olleke en wever en taika
hier vooral moe... nu weer even thuis tot 2 januari, zit net op de bank en vermoeidheid slaat toe.. niet af te reageren op te schilderen muren en deuren..... dus vooral verdrietig door vermoeid zijn...
hier vooral moe... nu weer even thuis tot 2 januari, zit net op de bank en vermoeidheid slaat toe.. niet af te reageren op te schilderen muren en deuren..... dus vooral verdrietig door vermoeid zijn...
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Wel fijn dat de katten weer binnen zijn Jezebel! En knuffel voor Phedre, moe zijn is naar!
Gelukkig dat de katten er weer zijn!
Knuffel phedre!
Knuffel phedre!
Knuffels voor wever en olleke. Balen dat het zo loopt!
Knuffels voor taika, nog even niet aan denken!
Knuffels voor phedre, vermoeidheid is stom!
Knuffels voor kitten. Het is niet leuk als beestjes ziek zijn.
Knuffels voor taika, nog even niet aan denken!
Knuffels voor phedre, vermoeidheid is stom!
Knuffels voor kitten. Het is niet leuk als beestjes ziek zijn.
Van mij ook knuffels voor iedereen!!! en ik bedank ook iedereen!!!
Ik word wel terug beter
Dit is het eerste jaar sinds de infectie dat ik niet vaker in de kliniek was dan thuis. Vorig jaar (2010) heb ik nog 5 maanden in het ziekenhuis doorgebracht waarvan november en december volledig 2 maanden aan 1 stuk, zelfs met kerstmis. Dus ik word beter
het gaat gewoon traag
Dikke knuffffffsssss
en speciale, dikke knuffffs voor Wever
Ik word wel terug beter

Dikke knuffffffsssss
en speciale, dikke knuffffs voor Wever

@Olleke: tjeetje. Heftig als ik dat zo lees. Op naar 2012!!! Ik hoop dat het nog beter gaat in het nieuwe jaar!!! Knuffels!!
Huh whut?? Hoe kan dat nou? Ik ken hem wel en heb hem vaak ontmoet en gesproken. Meh geen leuk nieuws zo aan het begin van het nieuwe jaar.Marijke schreef:Merlin Sythove is overleden. De meesten van jullie kennen hem niet, maar hij was een vrij 'grote naam' in het paganisme wereldje. Ik heb hem nooit in het echt ontmoet maar hij was zo iemand van wie je dacht dat je hem nog eens zou gaan treffen. Raar. Heel raar..
Moet je zeker ingelogd zijn en ik weet mijn login niet meer....kan zo snel niets vinden.
Het is stom dat mensen zomaar doodgaan! :-(
Sterke voor degenen die hem kenden.
Voel me ziekkig, al een paar dagen. Maar sinds gisteren veel erger. En ik weet niet of het ziek is of dat het te wijten is aan een wisseling in medicijnen. Bah..
Sterke voor degenen die hem kenden.
Voel me ziekkig, al een paar dagen. Maar sinds gisteren veel erger. En ik weet niet of het ziek is of dat het te wijten is aan een wisseling in medicijnen. Bah..
- Crownless
Knuff tipi!
Ik voel me ook niet zo lekker. Ik denk dat het komt door het hotel. Ik slaap op een boxspring die denk ik vol zit met huisstofmijt. Ondanks de allergiepil word ik wakker met zwaar verstopte neus en keelpijn. En Bryan klaagt over dat ik snurk, en dat begint ook vervelend te worden. Doe het niet express, ja!
Maar meh, alles is van stof hier. Het bed, de vloer, gordijnen tot aan de grond, de plinten! Meh.
Stom afweersysteem.
Ik voel me ook niet zo lekker. Ik denk dat het komt door het hotel. Ik slaap op een boxspring die denk ik vol zit met huisstofmijt. Ondanks de allergiepil word ik wakker met zwaar verstopte neus en keelpijn. En Bryan klaagt over dat ik snurk, en dat begint ook vervelend te worden. Doe het niet express, ja!
Maar meh, alles is van stof hier. Het bed, de vloer, gordijnen tot aan de grond, de plinten! Meh.
Stom afweersysteem.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!