De wondere wereld der mobiele techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
JerryM

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door JerryM »

idd, handig!
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Mijn moeder en ik heb momenteel beiden hetzelfde toestel, de Samsung Galaxy Ace S5830 maar we merken dat het intern geheugen toch wel wat te wensen overlaat. We hebben al zoveel mogelijk apps naar de geheugenkaart gezet, maar dat kan (kennelijk) niet met elke app. Volgens de specificatie van Samsung heeft hij 150 MB.
We zijn dus eigenlijk op zoek naar een nieuwe foon, met in ieder geval meer intern geheugen. Enige tips, adviezen etc?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Mijn HTC is keihard gecrasht. Echt hard, als in, hij doet niks meer. (Had jij dat pas ook niet, leonietje?) enniehow, ik zou op zich best over willen gaan op een iPhone, maar die zijn duur! Heeft er iemand nog een goede tweedehands over? Of, en nu kijk ik even in de richting van Mack, zijn die in jouw winkel te verkrijgen?

Nou ja, ik houd me aanbevolen.
MILF :grin_ani:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Nooooo, wáárom? Voor minder geld heb je betere specs bij alles waar geen aangevreten fruit op staat, betaal je je niet scheel voor elke app en is niet zo ongeveer alles gelockt waardoor je 't niet aan kan passen. [/stokpaardje]

Oh, als iemand trouwens nog een tip heeft: mijn moeder heeft een oude iPhone (vraag me niet welke) en ze kan dus d'r geluid niet uit zetten. Nou ja, wel zodanig dat ze helemaal bij de instellingen alle tonen uit moet zetten, maar niet gewoon geluid uit zoals dat bij de meeste toestellen wel kan. Resultaat: Dat ding maakt een pleurisherrie elke keer dat Wordfeud een melding afgeeft, en laat ze nu een niet nader te noemen dochter met regelmatige insomnia hebben...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Zelfs op mijn oude iPhone 3 kon het geluid op uit met een schuifknopje aan de zijkant.
**Self Rescuing Princess**
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Er zit wel een gewoon knopje aan de zijkant (zo'n langwerpige standaard volumeknopthingy), maar daarmee kan 't geluid alleen maar naar heel zachtjes, niet naar uit.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb me vergist, bij een 3 is dat idd zo. Ook met geluid op z'n zachts komt er nog geluid uit. Maar dat zou geen pleurisherrie moeten zijn denk ik.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Sabrina schreef:Nooooo, wáárom? Voor minder geld heb je betere specs bij alles waar geen aangevreten fruit op staat, betaal je je niet scheel voor elke app en is niet zo ongeveer alles gelockt waardoor je 't niet aan kan passen. [/stokpaardje]
Omdat het smooth werkt en alle apps die je al op je Ipad hebt meteen over kunnen? Specs zijn niet altijd alles.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Nou ja, zo smooth vind ik 't dus niet werken, en sure, specs zijn niet alles, maar waarom zou je meer betalen om minder te krijgen?

@anne: Dan is 't geen pleurisherrie inderdaad, maar hard genoeg om midden in de nacht wakker van te worden als je telefoon op je nachtkastje ligt.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

@juffie Mijn 3S heeft een stuk scherm en repareren is duurder dan een 3s nog waard is. Misschien dat iemand nog een 4 heeft liggen? Dat is nog wel de moeite, denk ik. :)

@Sabrina De integratie met een mac of iPad zijn wel de moeite, idd. Plus ik vind het echt veel lekkerder werken dan de android van Zarath, maar dat is persoonlijke voorkeur.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

3 of 3s zou ik niet meer doen hoor, daar draait iOS 6 niet zo lekker op en dan zit je met oude apps.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Sterker nog, iOS 5 niet eens. 4 is wel minimum, idd. :)
Mack

Bericht door Mack »

juffie schreef:...enniehow, ik zou op zich best over willen gaan op een iPhone, maar die zijn duur! Heeft er iemand nog een goede tweedehands over? Of, en nu kijk ik even in de richting van Mack, zijn die in jouw winkel te verkrijgen?...
Helaas nee, wij hebben zo goed als geen tweedehands materiaal en zijn zelfs geen officieel iPhone dealer (dat zijn de providers), toch maar kijken op marktplaats en tweedehands Mac.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik heb de mijne in combinatie met een abonnement genomen om 'm betaalbaar te houden. FWIW.
leonietje

Bericht door leonietje »

ja dat had ik ook ik heb hem regelmatig proberen te herstarten door hem helemaal leeg te gooien maar dat werkte ook niet. Ik heb hem wel onder garantie laten opsturen en hij doet het nu weer. Volgens mij hebben ze er niet heel veel bijzonders aan gedaan binnen een week was hij weer terug. Ik kreeg het advies van htc om naar een winkel te gaan die ze kon upgraden of konden herstellen maar die zit niet hier in de buurt. Ik kan je die mail wel even doorsturen als je wil? En verder hoor ik van mijn collega's allemaal dat de iphone leuk is maar te duur voor wat ie kan.. En verder hoop ik over een paar weken meer te weten van mobiele telefonie want na 2 dagen is het voor mij ook nog behoorlijk abacadabra...
Plaats reactie