Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- kitten
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Knuffel Anne!!
*knuffelt anne*
*knuffelt ook Gille*
Het is me niet helemaal duidelijk of je nu wel of niet met dezelfde sores zit... maar knuffelen is altijd goed
*knuffelt ook Gille*
Het is me niet helemaal duidelijk of je nu wel of niet met dezelfde sores zit... maar knuffelen is altijd goed

- Voleuse
Aaaaaaah, ik moest een uur geleden een belangrijke opdracht inleveren en ik wist van niks aaaaah 
Waarom overkomt mij dit altijd?
Stom hoofd!

Waarom overkomt mij dit altijd?

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
-
Is 't al 27 januari?
durfnietwilnietdurfnietwilnietdurfnietwilnietdurfniet
durfnietwilnietdurfnietwilnietdurfnietwilnietdurfniet
- kitten
Hey chell, waar ben je bang voor meis? Is het een gevaarlijke operatie? 

-
Alles! Ik heb nog nooit iets gehad, nog nooit in het ziekenhuis gelegen, nog nooit geopereerd. Ik weet dus zooo ontzettend niet wat me te wachten staat.
Het stelt echt geen reet voor op zich, routine operatie, maar ik vind het echt doodeng.
Het stelt echt geen reet voor op zich, routine operatie, maar ik vind het echt doodeng.
- Sabrina
Knuffels voor chell! Ik kan me goed voorstellen dat je 't eng vindt, stoer ook dat je er zelf achteraan gegaan bent!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- skaoot
Knuffels voor Anne en voor Chell!

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
*sleurt olleke het troostbankje op*
*drapeert dekentje om haar heen*
*zet doos tissues neer*
Warme chocolademelk?
Marshmallow er in?
Of liever een kopje thee?
*dikke knuffel geeft*
*drapeert dekentje om haar heen*
*zet doos tissues neer*
Warme chocolademelk?
Marshmallow er in?
Of liever een kopje thee?
*dikke knuffel geeft*
Chell, heb je iemand die je mee kunt vragen? Beetje ter steun tót je gehaald wordt...
Enne routine-operatie, dat geldt dan voor de artsen en verpleegkundeigen. Voor jou is het, gelukkig!, geen routine, dus niet denken dat je tot last bent, maar alles vragen en gewoon zeggen, hoor!
Ik vind het niet gek dat je het eng vindt. Kunnen wij je beetje helpen? Bijvoorbeeld dingen zeggen waar je je nu zorgen over maakt? Zonder dan de spookverhalen erbij!!
Moet je vantevoren nog een keer langs bij de anestesist? Al zeggen dat je het doodeng vindt! Vraag desnoods om iets waardoor je vantevoren al rustiger wordt. Zij kunnen dat ook op- en voorschrijven. En die Emla-zalf om je huid te verdoven voor infuus.
Enne routine-operatie, dat geldt dan voor de artsen en verpleegkundeigen. Voor jou is het, gelukkig!, geen routine, dus niet denken dat je tot last bent, maar alles vragen en gewoon zeggen, hoor!
Ik vind het niet gek dat je het eng vindt. Kunnen wij je beetje helpen? Bijvoorbeeld dingen zeggen waar je je nu zorgen over maakt? Zonder dan de spookverhalen erbij!!

Moet je vantevoren nog een keer langs bij de anestesist? Al zeggen dat je het doodeng vindt! Vraag desnoods om iets waardoor je vantevoren al rustiger wordt. Zij kunnen dat ook op- en voorschrijven. En die Emla-zalf om je huid te verdoven voor infuus.
*geeft olleke extra kussentje* Ik zie door Boefje dat je het nodig hebt!
@ Chell: ik ben al verscheidene keren geopereerd dus als ik je kan helpen door eventuele vragen ofzo op te lossen, just shoot...
@ Boefje en Colet: thanks
Ik kan het wel gebruiken want het ziet er niet goed uit en daar heb ik moeite mee... Pfff, ik heb geen zin in de toekomst. Ik denk dat ik maar mijn hoofd in/onder het zand ga steken...
Houden jullie dan wel even in het oog dat er geen honden langskomen?
@ Boefje en Colet: thanks

Houden jullie dan wel even in het oog dat er geen honden langskomen?

Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
@olleke. Knuffel, knuffel, knuffel. Soms weet ik geen woorden. Soms zijn er ook geen woorden. Dikke knuffels!!!!!!
@Olleke: ik denk niet dat jij een geruststelling bent voor Chell, met alle ellende die jij hebt gehad en nog steeds hebt n.a.v. die ziekenhuisbacterie.
Dikke knuffel in ieder geval voor jou en Chell allebei!

Dikke knuffel in ieder geval voor jou en Chell allebei!
*geeft ook een erg dikke knuffel aan zijn olleke*