Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Wat jammer Wever en Olleke, sterkte allebei!
Op zich lucht het aan de ene kant wel weer op... Mijn internet ligt er uit (waarschijnlijk voor 5 werkdagen of langer :S dus ja ik ben internet verslaafd blijkbaar) maar nee ook nodig voor mijn werk.. nu kan ik iedere dag na 17.00 naar kantoor rijden (in totaal 3 uur rijden, ik ben normaal in mijn eigen buurt op pad en kom zelden op kantoor) ipv thuisuploaden... heel vervelend (beveiligd moet vanaf bepaald ip adres grmbl dus de mcdonalds is geen optie). Net nu ik ook veel moet doen voor mijn opleiding ... Soms neem je dingen aan als vanzelfsprekend... en nu als het er niet is... is dat wel heel erg slecht voor mijn humeur... maar goed zoals ik al zei.. er zijn ergere dingen dus ik gamaar even relativeren..... (en mijn mobiele datalimiet proberen te sparen)
Meh... Wil er iemand mijn hoofd afhakken ofzo? Heb verschrikkelijke migraine en die stomme tranen stoppen maar niet
Ik haat mijn lichaam

Ik haat mijn lichaam
*legt het bijl veilig achter slot en grendel* Je zal het met knuffels moeten doen Olleke. *knuffelt*
ai, nee ik doe niet aan bodymods olleke
grrrr telefoons.... sterkte olleke
*knuffelt olleke nog even extra* Wel een beetje geslapen vannacht?
Mag ik hier ook even komen zitten als het vandaag gewoon niet helemaal mijn dag is? Niks gepland met anderen, vandaag of morgen, ook niet echt zin om echt wat die kant op te ondernemen, maar de hele dag thuiszitten (afgezien van boodschappen doen) is ook weer zo... En dus geen zin om uit bed te komen, geen zin om te ontbijten, geen zin om echt wat te gaan doen (zoals sollicitaties schrijven), en dan ook van jezelf niet echt leuke dingen mogen doen, want je hebt nog geen "werk" verricht. Blurgh.
Mag ik hier ook even komen zitten als het vandaag gewoon niet helemaal mijn dag is? Niks gepland met anderen, vandaag of morgen, ook niet echt zin om echt wat die kant op te ondernemen, maar de hele dag thuiszitten (afgezien van boodschappen doen) is ook weer zo... En dus geen zin om uit bed te komen, geen zin om te ontbijten, geen zin om echt wat te gaan doen (zoals sollicitaties schrijven), en dan ook van jezelf niet echt leuke dingen mogen doen, want je hebt nog geen "werk" verricht. Blurgh.
-
- Contacteer:
Vandaag en gister te heftig op therapie. Leugens, bedrog en verraad/eerlijkheid door enkele groepsgenoten. Veel stress in de groep. Chaos in mijn hoofd. Dan is helder denken lastig en duurt het dus te lang voor de mensen wiens lontje door de stress licht ontvlambaar is. Krijg ik ook dat nog eens over me heen. Bluh!!
En mijn stomme, stomme lichaam is te vroeg deze maand en doet auw!!
En mijn stomme, stomme lichaam is te vroeg deze maand en doet auw!!

Als je net ongesteld bent en je hebt dit soort stress van die therapie erbij, dan is het al snel veel te veel...
Probeer maar heel lief te zijn voor je lijf...de eerste keren dat je weer ongesteld bent nadat je met de pil gestopt bent zijn vaak extra heftig.
Meestal duurt het een dag en dan is het weer veel beter

En volgens mij gaat het verder goed met je, toch?
Nog eentje

- kitten
Ook van mij knuffels, feline! Dat klinkt allemaal wel exta kut zeg! 

Ai.. Hier ook knuffffs voor jullie! 

Knuffels ook voor feline en feary..
- Daantje
- Contacteer:
Ik kom hier even ongegeneerd knuffelsuitdelen. Ik voel me weer fit. Dus het kan veilig.
Knuffffs voor hen die er behoefte aan hebben!
Knuffffs voor hen die er behoefte aan hebben!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Het blijft me spijten, lieve schat.Olleke schreef:Meh... Wil er iemand mijn hoofd afhakken ofzo? Heb verschrikkelijke migraine en die stomme tranen stoppen maar niet![]()
Ik haat mijn lichaam

- Mack
Awww
Knuffels voor jullie beiden...

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.