Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Ravelijne

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Ravelijne »

Ik had nog niet gereageerd (op wel meer niet) maar op jullie nieuws onder andere niet omdat het me erg close to home raakt. *knuffels* 't Is ook kei moeilijk. :knuf:
fran

Bericht door fran »

Ik geef toe. Het is niet slim. Eens! :frusty:

Regels zijn er om je aan te houden. En dat heb ik dus niet gedaan. Was ook een regel van voor ik mijn proefcollar kreeg. Een regel die, toen ik even helemaal in een dip zat, heb genegeerd. En daarna heb ik de regel verdrongen. Grrrr. Dus gewoon mijn gang gegaan.

Heb nu een KKV. Tot nader order. En voor de rest is het nu wachten. Wachten tot wat komen gaat.

Niet slim. Zo niet slim! :cry:
nijntje

Bericht door nijntje »

Klinkt niet fijn zo musje!

Hier een mopper van een heel andere orde. Ik wil net mijn ventilator op hoog zetten voordat ik ga douchen, gaattie heel hard brommen en vervolgens gaat het licht uit. Dus nu maar uitgezet en aardlek weer terug. Vrees dat ik toch echt een monteur voor 't kreng moet laten komen *zucht*
colet

Bericht door colet »

Vervelend die dingen die stuk gaan!

Ik heb wéér migraine en ik word er gek van zo vaak als ik het tegenwoordig heb. Het haalt gelijk mijn to do lijstjes onderuit, omdat ik dan niet echt meer functioneer. En vandaag MOETEN er gewoon een aantal dingen :(
kitten

Bericht door kitten »

En je bent vast al bij de huisarts geweest? :nopompom: Sterkte!

Ik kreeg ineens in mijn bol dat ik de voortuin wilde gaan doen. Er staan 3 grote Hortensia's die ik wilde snoeien. Ja, vorst is een dom moment om te snoeien, maar dan had ie maar geen plant in mijn tuin moeten worden. Als ze het niet overleven, heb ik een plant minder. Na de eerste plant kreeg ik het warm en ik bedacht me dat ik hiervoor beter mijn oude jas aan kon doen. Dus ik ging naar binnen, jas uit, das af, oude jas aan en verder. Toen ik de tweede plant gedaan had, wilde ik de hark gaan pakken... bleek de deur dicht te zitten. Oeps! De keukendeur was open, maar de schuurdeur niet, want ik had gepland de groencontainer na het tuinieren meteen aan de straat te laten staan, want die worden morgenochtend opgehaald. Ik voelde in mijn jaszakken: een sleutel! :static: Van een fiets. :nopompom: Maar, die fiets stond bij de garage van toen mijn auto stuk was en dat stond vandaag al op de planning, om die op te halen. Met die fiets kon ik dan naar mijn moeder fietsen, die een reservesleutel had! Zero heeft er ook eentje, maar die was niet toevallig ziek thuis (had gekund natuurlijk). De garage is best een eindje lopen. Ik had eigenlijk gehoopt dat Heerscher me even af kon zetten met de auto, maar dat was ik de hele week vergeten. Kom ik daar aan: fiets weg. :eerie: Nog bij de garage nagevraagd, maar die wisten van niks. Ik dat hele eind weer teruggelopen. Nog even overwogen naar mijn moeder te lopen of naar school (Oudste heeft ook een sleutel), maar ik had vanmorgen Jongste ook al lopens naar school gebracht, mijn voeten vonden het allemaal niet zo leuk meer. Bovendien had ik geen zin mijn moeder uit te leggen dat de fiets die ik nog geen maand geleden van haar kreeg, gestolen was, omdat ik hem anderhalve week lang buiten en aan de straat bij de garage had laten staan... En ik zou ook weer terug moeten lopen! :nosmile: Dus belde ik bij de buren aan. De eerste was niet thuis, de tweede wel. De vriendelijke Marokkaanse jongen bood meteen aan om de klim over de schutting voor me te doen (ik heb een rok aan vandaag) en nu zit ik met een boterhammetje (yay ontbijt!) en koffie warm te worden. Want van zwoegen in de tuin krijg je het warm, maar van wandelen koel je weer af en ik had geen das meer om of niks! Brrrrr!

Kortom. Ik heb mijn dag niet vandaag! :eerie: Was ik maar in bed blijven liggen!

Oh ja en de tuin én het voetpad ervoor ligt nu vol hortensiatakken, dus ik moet zo meteen nog aan de bak ook! Die derde Hortensia heeft mazzel, daar begin ik vandaag niet meer aan!! :evil:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Een echte blue monday voor kitten... Balen van de fiets joh! en de slakken...bleh!
**Self Rescuing Princess**
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Wow, veel knuffels om uit te delen vandaag! Voor Musje, Nijntje, Colet en Kitten :knuf: :knuf: :knuf: :knuf: :knuf: :knuf: :knuf: :knuf:

@ musje: sterkte! :nopompom:
@ nijntje: ja, dingen die stukgaan zijn stom, en frustrerend... :crash:
@ colet: sterkte met je migraine *doet zachtjes gordijnen dicht, zet kopje thee en brengt dat bij colet op bed*
@ kitten: yay voor buurjongens die voor jou over de schutting klimmen :static:
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
kitten

Bericht door kitten »

slakken...?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

*herleest* Hortensiatakken... Das anders dan HortensiaSlakken. Vond al raar dat die een eigen slak hadden eigenlijk :) *geen tuinier is*
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

lol!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

@Anne: lol

@musje, colet, kitten en nijntje: knuffffs! Grouphug!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
faery

Bericht door faery »

Allemaal een beetje een after-weekend dip, geloof ik :nopompom:

*deelt veel knuffels uit*
dbj

Bericht door dbj »

after-weekend-dip? euh ja, geloof dat ik het ook al heb...
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Bah.

Ik wou ZO graag naar boven verhuizen... groter wonen. Een kat. Maar het mocht niet van mijn huisbaas en nu zit ik weer iets van een halfjaar vast in deze godvergeten kutkamer met zijn muizen en gaten en lekkende ramen. (Mijn ouders willen een huis kopen voor mij en mijn zus dus daarvoor nog naar iets beters verhuizen is de moeite niet).

Stom... Ik had het zo gehoopt :nopompom:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Pluu

Bericht door Pluu »

Stom inderdaad! Waarom mocht het niet? Als jij de huur kan betalen van de grotere kamer en hij komt toch vrij dan heeft hij er toch geen last van? Of is ie bang dat ie jouw kutkamer (als ik jou zo mag geloven) nooit meer aan een nieuw iemand weet te slijten?
Plaats reactie