Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- eireann
- Site Admin
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Ja dat ga ik doen. (mee bezig ook) maar tot dan moet ik hier nog steeds elke dag naar toe 

**Self Rescuing Princess**
- kitten
*knuffel* Gelukkig gaan wij met je mee!
- Daantje
- Contacteer:
Lol @Kitten. Waar zouden we zijn zonder WS...
Knufffs voor Anne!
Knufffs voor Anne!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
*knufft ook Anne*
...
*en ook wie er verder maar op 't troostbankje zit*

...
*en ook wie er verder maar op 't troostbankje zit*

Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Zit even weer in zo een fase. Bdsm is NIET leuk. De down momenten wegen misschien niet op tegen de speelmomenten. Down zijn is niet leuk! Ik wil dit niet.....
- Voleuse
*knufft anne en musje*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Knufff musje en ann...
En tja soms is smgevoel ook gewoon enorm frustrerend....
En tja soms is smgevoel ook gewoon enorm frustrerend....
Musje, musje....hoe herkenbaar...
Ik overwoog paar weken geleden en misschien nu nog steeds om alles botweg en rigoreus te bannen uit mijn leven. Dat betekent dan geen WS of andere fora, want verder is er niet veel BDSM in mijn leven.
Ohja...wél! Dat wat in mij zit en dat wat ik droom en verlang!
Minder chatten, fora bezoeken, geen feesten/meets, het helpt niet echt om dat verlangen wat er is de kop in te drukken.
De afweging van een leven mét BDSM tegenover leven zonder BDSM (je weet wel van je wens, maar je doet er niks mee) heb ik ooit bewust gemaakt. Ik wilde gelukkiger worden en kiezen voor mijzelf!
Uiteindelijk is het naar mijn idee en gevoel nog steeds een leven zonder BDSM en vraag ik mij bij tijd en wijle af of ik misschien toch niet gelukkiger kan worden zonder.
Ik weet het, hoor! Je kunt het niet meer uitzetten! Been there...
Na aanvankelijke opluchting en erkenning, vanwege relatie de BDSM de rug toegekeerd en eventjes weggebleven op WS. Frodo waarschuwde mij al voor ik die stap zette en de beste man kreeg gelijk....ik kwam weer terug...ik herinner mij dat hij niet eens verbaasd deed op de chat.
Hoe dan ook....ik rantte mijn eigen verhaal neer....maar ik herken zulke uitingen zo goed!
Dikke knuffel van mij!
Ik overwoog paar weken geleden en misschien nu nog steeds om alles botweg en rigoreus te bannen uit mijn leven. Dat betekent dan geen WS of andere fora, want verder is er niet veel BDSM in mijn leven.
Ohja...wél! Dat wat in mij zit en dat wat ik droom en verlang!
Minder chatten, fora bezoeken, geen feesten/meets, het helpt niet echt om dat verlangen wat er is de kop in te drukken.
De afweging van een leven mét BDSM tegenover leven zonder BDSM (je weet wel van je wens, maar je doet er niks mee) heb ik ooit bewust gemaakt. Ik wilde gelukkiger worden en kiezen voor mijzelf!
Uiteindelijk is het naar mijn idee en gevoel nog steeds een leven zonder BDSM en vraag ik mij bij tijd en wijle af of ik misschien toch niet gelukkiger kan worden zonder.
Ik weet het, hoor! Je kunt het niet meer uitzetten! Been there...
Na aanvankelijke opluchting en erkenning, vanwege relatie de BDSM de rug toegekeerd en eventjes weggebleven op WS. Frodo waarschuwde mij al voor ik die stap zette en de beste man kreeg gelijk....ik kwam weer terug...ik herinner mij dat hij niet eens verbaasd deed op de chat.
Hoe dan ook....ik rantte mijn eigen verhaal neer....maar ik herken zulke uitingen zo goed!
Dikke knuffel van mij!
Wat vervelend musje!
Zelf ben ik ook wat sip. Crownless was vanmiddag hier, en dat was supergezellig. Morgen naar een verjaardag van een vriend, waar dan allemaal andere vrienden zijn die ik te lang niet gezien heb. Zondag staat er echter niks op de agenda. Aan de ene kant is dat niet erg; maandag begin ik met mijn nieuwe baan en daarna wordt het dus heel druk. Maar ik maak me nu al zorgen om de hele dag alleen zijn, vooral de avond. Ik durf aan m'n vrienden al niet meer te vragen om wat af te spreken, want iedereen heeft alles toch al volgepland (was vorige keer ook toen ik relatief last minute wat wilde plannen). En dan zie ik jaxel ook pas dinsdag weer, waardoor ook weer een hele zooi verlatingsangst getriggerd wordt, waar ik hem niet mee lastig wil vallen. Bluh 

- JerryM
Ik zie dit vaker langskomen. Ik snap nl niet zo goed wat er moeilijk is aan een dag of zelfs maar een avond op jezelf te zijn?
Er zijn toch wel films te kijken, of boeken te lezen, of internets af te struinen?
Er zijn toch wel films te kijken, of boeken te lezen, of internets af te struinen?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Ow, "vroeger", toen ik nog voltijd studeerde of bij de vakbond werkte, keek ik uit naar een dag alleen. Ik kan daar erg van genieten; ben zelfs een dag of 10 alleen op vakantie geweest. Op dit moment zie ik echter weinig mensen, en kan een dag alleen erg lang en eenzaam voelen. Als ik weer werk (vanaf maandag dus), vermoed ik dat ik weer echt kan genieten van "eenzame" dagen. Beter gezegd: het is voor mij niet moeilijk om een avond of een dag alleen te zijn, maar dan moet ik de andere dagen wel voldoende sociaal contact hebben, en dat is nu niet het geval.
faery, zondag is het de openingsfeest van Phee's... ideetje? agendalink
Goeie tip dbj! Maar heb me er inmiddels al mee verzoend
(dat wordt een dagje Gossip Girl bijkijken, en aan m'n nieuwe project breien).

@colet. Dank je voor het delen van je verhaal. Dat helpt altijd weer, te lezen hoe anderen er ook mee bezig zijn.
Ik weet dat er geen knop voor is. Het is geen keuze. Wat ik nu denk, ik geeft het minder ruimte in mijn leven. Misschien af en toe. Het moet toch ook leuk en lekker zijn. En voor de rest. Andere leuke dingen doen. Er is zoveel meer dan bdsm.
Knuffel iedereen op dit bankje!
- knuffel, knuffel, knuffel, knuffel -
Ik weet dat er geen knop voor is. Het is geen keuze. Wat ik nu denk, ik geeft het minder ruimte in mijn leven. Misschien af en toe. Het moet toch ook leuk en lekker zijn. En voor de rest. Andere leuke dingen doen. Er is zoveel meer dan bdsm.
Knuffel iedereen op dit bankje!
- knuffel, knuffel, knuffel, knuffel -
- Crownless
Muh, ik had een nachtmerrie
En gisteren naar tilburg kinkt gegaan wat wel heel gaaf en gezellig was, maar niet gespeeld terwijl ik me daar wel een beetje op had verheugd, ook al wist ik dat er kans was dat er niet gespeeld werd. Maar er werd ook niet toen we thuis waren gespeeld.
Oh well, better luck next time.

En gisteren naar tilburg kinkt gegaan wat wel heel gaaf en gezellig was, maar niet gespeeld terwijl ik me daar wel een beetje op had verheugd, ook al wist ik dat er kans was dat er niet gespeeld werd. Maar er werd ook niet toen we thuis waren gespeeld.

Oh well, better luck next time.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!