De wondere wereld der mobiele techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
juffie
Site Admin

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door juffie »

Ik heb nu een iPad en ondanks dat ik het wel eens wat wennen vind met de Apple shizzle enzo, werkt het wel ontzettend inventief! Het is hartstikke intuitief en het synct gewoon lekker met alles.

Edit: Thanx leonietje, als je wilt doen, graag.
En thanx ook voor de antwoorden. Ik zoek inderdaad dan een iPhone vanaf 4.
MILF :grin_ani:
chell

Bericht door chell »

Ik heb getwijfeld over een iPhone, heb een iPad en een iPhone 4 van werk, maar ik ben toch weer voor een Android gegaan. Goedkoper en hoe dol ik ook ben op m'n iPad, ik mis op de iPhone ook dingen.

Enige wat ik wel echt gruwelijk irritant vind, is dat mijn audionotes niet af te spelen zijn bij iPhone mensjes op Whatsapp.
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

eireann_DB schreef:Ik heb me vergist, bij een 3 is dat idd zo. Ook met geluid op z'n zachts komt er nog geluid uit. Maar dat zou geen pleurisherrie moeten zijn denk ik.
Eh, mijn 3G had daar toch echt geen last van. Boven dat "langwerpige standaard volumethingy" zit nog zo'n andere knop/schakelaar, en als je die omzette issie helemaal stil. Enige geluid wat ie dan nog maakt, is het geluid veroorzaakt doordat het trillen, en ook dat kan uit. Mijn geluid stond vaker uit dan aan, en hij was ook echt stil dan.
Laatst gewijzigd door Feline op 02 nov 2012, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

chell schreef:Ik heb getwijfeld over een iPhone, heb een iPad en een iPhone 4 van werk, maar ik ben toch weer voor een Android gegaan. Goedkoper en hoe dol ik ook ben op m'n iPad, ik mis op de iPhone ook dingen.
.
Wat mis je dan?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

@feline: dan heb ik me twee keer vergist :)
**Self Rescuing Princess**
chell

Bericht door chell »

Ik mis o.a. de Fetlife app, bepaalde andere apps, vrijheid tot tweaken van OS, contacts syncen met Gmail (ik ben nooit meer telefoonnummers kwijt).

En ik vind Android echt veel handiger met delen van foto's enzo.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Gmail contacts syncen kan toch gewoon? Ik sync mijn Google iig wel.
chell

Bericht door chell »

Ja, het kan wel, maar anders. In Android kun je veel makkelijker kiezen wat wel en niet en worden dubbele contacten ook aan elkaar gekoppeld. Ik vind Android daar gewoon handiger in.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nou, het is dus toch een iPhone 4S geworden en ik ben nog even aan het zoeken hoe het allemaal weer in te stellen. Maar ja, dat heb je altijd met een nieuwe foon. :) Ik weet al een heleboel instellingen heel makkelijk te vinden dus dat is al een pre.
kitten

Bericht door kitten »

Als je een iPad hebt, kan ik me voorstellen dat je compatibility wil. Maar als je beiden zelf moet kopen, dan zou ik niet voor de duurdere varianten van Apple gaan. Het meeste is gewenning (dus ik beweer zeker niet dat Android beter is), maar het prijsverschil is zo huge! Heerscher heeft een Android pad, dus dan wil je voor compatibility juist een Android phone.
colet

Bericht door colet »

Een vraagje.
Ik heb een abonnement met internet en daterend het altijd goed. Thuis schakelde hij vanzelf over op mijn wifi.
Nu heb ik buiten, andere lokatie dan thuis, ineens geen internet meer.
Ik heb al gekeken in de instellingen en gezocht naar vinkjes, maar ik kan niet vinden hoe en wat.
Kan iemand mij helpen? Waar moet ik het zoeken, wat kan er niet goed staan?
skaoot

Bericht door skaoot »

Bellen met je provider of aan hun kant alles klopt?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
leonietje

Bericht door leonietje »

wat voor mobiel heb je? en welke provider?

Bij Samsung moet je kijken onder instellingen dan wifi en netwerken (volgens mij heet dat kopje zo) en dan pakketgegevens aanzetten.
Indien je telfort hebt moet roaming ook aanstaan zodat ze in nederland verbinding kunnen maken met kpn masten.
colet

Bericht door colet »

Ja ik heb een Samsung en heb een Hi-abonnement. Ik ga checken en anders eens bellen met de klantenservice.
colet

Bericht door colet »

Opgelost! Gewoon gebeld met Hi en de medewerker belde mij thuis terug, zodat we stap voor stap mijn mobiele instellingen konden controleren. Prima oplossing, ook geen wachttijd, dus complimentje voor Hi.
Plaats reactie