Het grote WTF-topic
- phedre
- Contacteer:
Re: Het grote WTF-topic
eerste zin in een chatgesprek:
avondkus, phèdre - mag ik U iets bekennen ? ik zou U graag uitgebreid vaginaal en anaal vuistneuken tot ge al uw kut slijm af squirt langs mijn voorarm die ik dan zeiknat vol kutslijm en orgasme rotzooi door U laat aflikken
en gisteravond opende dezelfde meneer met:
happy 2013 - werd je vandaag ergens aangerand, gepakt tegen je wil, of ergens verkracht zonder condooms zodat je mogelijks zwanger bent zonder te weten wie U zwanger beukte
sommigeren zijn zo tactvol en beleefd en meelevend:)
avondkus, phèdre - mag ik U iets bekennen ? ik zou U graag uitgebreid vaginaal en anaal vuistneuken tot ge al uw kut slijm af squirt langs mijn voorarm die ik dan zeiknat vol kutslijm en orgasme rotzooi door U laat aflikken
en gisteravond opende dezelfde meneer met:
happy 2013 - werd je vandaag ergens aangerand, gepakt tegen je wil, of ergens verkracht zonder condooms zodat je mogelijks zwanger bent zonder te weten wie U zwanger beukte
sommigeren zijn zo tactvol en beleefd en meelevend:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Peter^
- Contacteer:
- Jezebel
Hoe subtiel 

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- phedre
- Contacteer:
heel rustig en netjes blijven
kan t best en leuke avond worden als je steeds dat soort zinnen op je scherm terug vindt. Mijn reactie op de eerste: dat is jouw probleem! Mijn reactie op de 2e: ook een gelukkig nieuwjaar.

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Crownless
whahahaha! Lekker subtiel, die meneer. Wedden dat ie in real life je niet eens durft aan te kijken?
Sowieso, orgasme rotzooi en kutslijm. Nee, klinkt heerlijk aantrekkelijk enzo. Hihi, iew!
Sowieso, orgasme rotzooi en kutslijm. Nee, klinkt heerlijk aantrekkelijk enzo. Hihi, iew!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- phedre
- Contacteer:
hij wil heel graag irl, maar ik wil hem niet, dus dan onstaan er hele leuke gesprekken waarin hij post op de manier als hier boven en ik heel nuchter en zakelijk en koel reageer:) en hem duidelijk laat weten dat ik hem niet wil:)
zo ook een keer gesprek over dat ik met een speelmaatje mee zou gaan, geblinddoekt, en speelmaatje zou bepalen waar we dan heen gaan. Zegt deze belg: en wat dan als hij je in een park neerzet en zelf in een kroeg een paar kilometer verderop gaat zitten drinken, waardoor dus heel van mannen zich aan je kunnen en zullen vergrijpen (bedenk dan even zijn eigen manier van schrijven hierbij) Waarbij ik dan dus zeg dat ik daar geen antwoord o pga geven, omdat dat mij niet zal overkomen. Zegt hij, natuurlijk kan dat, want jij bent geblinddoekt en jij weet niet waar hij je dus naar toe brengt. "idd, dat klopt' antwoordde ik, maar ik ga alleen in zee met mensen die in mijn ogen begrijpen wat bdsm inhoudt en niet met gestoorde freaks' Oh, maar ik heb dat wel eens gedaan, was zijn reactie. 'En dat is dan ook idd precies waar ik met jou niet meega en met mijn speelmaatje wel
zijn ook geen gesprekken waar ik elke avond zin in heb hoor:) Wil je hem ook een keer ontmoeten, hij zit altijd op bdsm-girl.nl
zo ook een keer gesprek over dat ik met een speelmaatje mee zou gaan, geblinddoekt, en speelmaatje zou bepalen waar we dan heen gaan. Zegt deze belg: en wat dan als hij je in een park neerzet en zelf in een kroeg een paar kilometer verderop gaat zitten drinken, waardoor dus heel van mannen zich aan je kunnen en zullen vergrijpen (bedenk dan even zijn eigen manier van schrijven hierbij) Waarbij ik dan dus zeg dat ik daar geen antwoord o pga geven, omdat dat mij niet zal overkomen. Zegt hij, natuurlijk kan dat, want jij bent geblinddoekt en jij weet niet waar hij je dus naar toe brengt. "idd, dat klopt' antwoordde ik, maar ik ga alleen in zee met mensen die in mijn ogen begrijpen wat bdsm inhoudt en niet met gestoorde freaks' Oh, maar ik heb dat wel eens gedaan, was zijn reactie. 'En dat is dan ook idd precies waar ik met jou niet meega en met mijn speelmaatje wel

zijn ook geen gesprekken waar ik elke avond zin in heb hoor:) Wil je hem ook een keer ontmoeten, hij zit altijd op bdsm-girl.nl
- kitten
Het klinkt wel bekend. Ik heb ook eens zo'n figuur gesproken, was ook een Belg. Gefascineerd door het zwanger krijgen gaan vrouwen.
Mafketel.

- phedre
- Contacteer:
deze is vooral gefixed op t fisten, dat is de ultieme bdsm daad vind hij 

- phedre
- Contacteer:
ik vind het, afhankelijk van mijn humeur, juist wel leuk om dan toch heel netjes te blijven en me niet op de kast te laten jagen, je moet ergens de lol van inzien als je op kinkytijd of bdsmgirl aan het chatten bent om je avond door te komen
Als ik geen zin heb in deze vent negeer ik hem ook wel of ik ga gewoon niet op bdsmgirl chatten 

- Daantje
- Contacteer:
Zit naar Rob Stenders te luisteren, die belt 0909-1850. De voormalige telefoonnummerinfodienst die je nu álles mag vragen. Dat is gewoon een callcenter met Google en Wikipedia voor 80 cent per minuut. Een uurtarief van € 48,- daar doe ik het wel voor.....
Callcentermuts in kwestie (ze krijgen steeds dezelfde) verbreekt wel drie keer achterelkaar de verbinding wegens incompetentie op het vlak van google-fu.
Callcentermuts in kwestie (ze krijgen steeds dezelfde) verbreekt wel drie keer achterelkaar de verbinding wegens incompetentie op het vlak van google-fu.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- juffie
- Site Admin
Weopj heeft me op FL getipt dat mijn foto, mijn avatar, gejat is en op diverse sites terug te vinden is...
MILF 

- skaoot
Het minder prettige soort compliment 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- JJV
- tessie
- Contacteer:
Iemand heeft op m'n werk gewoon één zo'n beensteun van de sling uit de darkroom gejat. Wtf? Why??