Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Voleuse
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Wat mij betreft mag het ja! Stom weer maakt alle problemen net een beetje erger...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- skaoot
Wel met tussenstops voor de weekenden!
Maar dit weer is stom. Alleen zin in op bank met dekentje, maar moet ook nuttige dingen doen eigenlijk. Meh.
Maar dit weer is stom. Alleen zin in op bank met dekentje, maar moet ook nuttige dingen doen eigenlijk. Meh.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
wat is dat, nuttig?
ik moet ook maar ik heb nog steeds last van mijn rug en te eigenwijs om een pijnstiller in te nemen, daarvoor vind ik het weer net niet erg genoeg.
ik moet ook maar ik heb nog steeds last van mijn rug en te eigenwijs om een pijnstiller in te nemen, daarvoor vind ik het weer net niet erg genoeg.
*Knufft de rest van de dames op de bank*
Nee idd dit weer helpt ook niet mee, het is verdorie al februari nu hoeft die sneeuw en kou ook niet meer.
Nee idd dit weer helpt ook niet mee, het is verdorie al februari nu hoeft die sneeuw en kou ook niet meer.
- Voleuse
Pijnstillers zijn toch wel de moeite waard vaak hoor! Waarom zou je lijden? 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Hoe minder vaak je ze neemt, hoe beter ze werken als je ze wél neemt. Ik ga ook liever liggen met hoofdpijn, dan dat ik paracetamol neem. Alleen als dat niet kan, omdat ik andere plannen heb, dan neem ik paracetamol.
- Voleuse
Klopt, maar dat is hoofdpijn. Rugpijn, urenlang, lijkt me echt erg..
Maar misschien ben ik een watje
Maar misschien ben ik een watje

ik ben er al wel aan gewend, maar op een dag als vandaag is het gewoon even Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
- phedre
- Contacteer:
als rugpijn voortkomt uit verkrampte spieren kan je juist beter wel zorgen voor goede pijnstilling, want doordat je pijnloos bent, krijgen de spieren de kans de kramp kwijt te raken, doordat je zelf kunt ontspannen. Blijf je pijn houden, blijft de boel juist verkrampen en duurt herstel veel langer...
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
helaas zijn het geen verkrampte spieren en het enige wat ik kan doen is gewoon rustig aan doen en eventueel een pijnstiller nemen als het echt niet meer gaat. Het is iets waar ik mee moet leven, er is verder niet iets aan te doen.
- JerryM
Mijn ervaring is dat als ik juist 2 paracetamolletjes neem op het moment dat ik nog maar een lichte hoofdpijn heb, het goed werkt. Hoe langer ik wacht, hoe langer het blijft zeuren en hoe langzamer de pillen uiteindelijk werken.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
-
- Contacteer:
@ Tigerlily: pff, mupke toch... *knuff* je zou ook niet een zusje van me zijn hè? Alleen moet je in deze dingen niet het voorbeeld van je zus volgen. Gvd, die fucking faalangst en perfectionisme nekt ons allevijf. Is het niet nu, dan wel later
. *dikke knuff* 
Heel veel knuffels ook voor de overige troostbankhangers!!
*neemt alleen pijnstillers als de pijn ondraaglijk of heel onhandig is*
*zit zelf momenteel met pijn bij tanden/kaak & hoofdpijn, vermoedelijk allemaal spanningsgerelateerd*
Iemand tips tegen onbewust/automatisch kaakklemmen o.i.d. gedurende de dag? Ik weet geeneens meer hoe ik m'n mond/onderkaak normaal moet houden qua stand, waardoor alles geforceerd voelt. Maar als ik er niet op let, ga ik klemmen. ARGH!!
Oh, en is dit nou een kwestie voor tandarts, huisarts, kaakchirurg of therapie??

Heel veel knuffels ook voor de overige troostbankhangers!!
*neemt alleen pijnstillers als de pijn ondraaglijk of heel onhandig is*
*zit zelf momenteel met pijn bij tanden/kaak & hoofdpijn, vermoedelijk allemaal spanningsgerelateerd*
Iemand tips tegen onbewust/automatisch kaakklemmen o.i.d. gedurende de dag? Ik weet geeneens meer hoe ik m'n mond/onderkaak normaal moet houden qua stand, waardoor alles geforceerd voelt. Maar als ik er niet op let, ga ik klemmen. ARGH!!
Oh, en is dit nou een kwestie voor tandarts, huisarts, kaakchirurg of therapie??
@Feline: Ik heb dat soms ook, heel veel spanning in mijn kaak wat helemaal door trekt naar mijn nek. Erg irritant!!! Ik heb er niet echt een oplossing voor, weet zelf ook niet hoe ik dat moet ontspannen.
Soms werkt een paracetamolletje, als er dingen vast zitten dan gaan andere dingen ook vast zitten, met een pijnstiller kan ik dat doorbreken. Soms ligt het ook aan vocht te kort, mijn vochthuishouding is soms heel kwetsbaar, vooral rond mijn menstruatie, dan kan ik echt last krijgen van vocht te kort zelfs al drink ik genoeg. Vocht tekort doet ook rare dingen met mijn spierspanning, isostar drinken of iets zouts eten + water drinken kan dan enorm helpen. En als het puur aan spanning ligt en niet aan iets lichamelijks: eten helpt, want dan beweeg ik mijn kaken. Maar of ik je non-stop eten nu moet aanraden als remedie...
. Misschien een kauwgommetje? Voor mij werkt dat niet want daar krijg ik ontzettend honger van als ik te lang op kauwgom kauw, maar misschien werkt het voor jou..
Soms werkt een paracetamolletje, als er dingen vast zitten dan gaan andere dingen ook vast zitten, met een pijnstiller kan ik dat doorbreken. Soms ligt het ook aan vocht te kort, mijn vochthuishouding is soms heel kwetsbaar, vooral rond mijn menstruatie, dan kan ik echt last krijgen van vocht te kort zelfs al drink ik genoeg. Vocht tekort doet ook rare dingen met mijn spierspanning, isostar drinken of iets zouts eten + water drinken kan dan enorm helpen. En als het puur aan spanning ligt en niet aan iets lichamelijks: eten helpt, want dan beweeg ik mijn kaken. Maar of ik je non-stop eten nu moet aanraden als remedie...

- Peter^
- Contacteer:
Beterschap allen!
Geniet van de positieve momenten.
-
Herkenbaar, dat kaakklemmen! Kauwgom is trouwens niet echt goed, dat is ook slecht voor je kaken eigenlijk. Er zijn speciale kaakfysio's, misschien is dat een idee?
Ik moet er ook eens mee aan de slag, want ik heb echt héél veel last van m'n kaken.
Ik moet er ook eens mee aan de slag, want ik heb echt héél veel last van m'n kaken.