Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Heerscher-vd-nacht

Re: Vrolijk!

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Wakker beffen? Wakker neuken is toch traditioneel?
Én ik wordt vrolijk van dit topic :)
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

*grinnikt ook even mee* ;)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Net uit bed (again) en nu voel ik me weer helemaal het meisje! :static:

Geen koppijn, niet meer misselijk en ik kan weer recht lopen en de wereld draait niet meer zo knetterhard.
Ik was om 8:00 uur gewoon nog steeds zat joh... Nu weer nuchter en ik heb gezien wat ik weer heb uitgevreten... :shutup:
MILF :grin_ani:
nijntje

Bericht door nijntje »

Ik voel mij haast buitengesloten omdat ik nog nooit door dronken juffie gebeld ben ;)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Zó vaak ben ik nou ook weer niet dronken he! Maar be careful what you wish for!
MILF :grin_ani:
nijntje

Bericht door nijntje »

Ja, ja, ik weet het. En zo vaak is het niet. Maar ALS het zover is, dan zorg je er met je telefoontjes in elk geval wel voor dat 't hele forum 't ook weet ;) *in een deuk ligt*
skaoot

Bericht door skaoot »

Juffie had mij ook niet gebeld hoor, maar zat naast tessie en kreeg even een juffie door :) gezelluuuuuug!
En ik ben vrolijkvrolijkvrolijk, want weer extra dagje bij Jay geweest en dat is lekker en fijn en gezellig. En morgen ook vrij! Wooooot!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

hier inmiddels thuis en aan t bijkomen van een geweldig gave Kinky Vlooienmarkt:) met twee gekneusde enkels en een mega goed werkende groep mensen is het toch een geweldige middag geworden:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik heb op andere plek al mooie foto's gezien van mensen die hun aanwinsten toonden.
Geniet van de positieve momenten.
Pluu

Bericht door Pluu »

phedre schreef:hier inmiddels thuis en aan t bijkomen van een geweldig gave Kinky Vlooienmarkt:) met twee gekneusde enkels en een mega goed werkende groep mensen is het toch een geweldige middag geworden:)
Jup, was gezellig, ik ben heel veel oude voorraad kwijt dus weer ruimte in huis voor de baby en de nieuwe collectie!

En vandaag mijn verdiensten aan het uitgeven op de vanille vlooienmarkt.

De oogst tot nu toe:

-muppetcollectie compleet maken
-voorleesboekjes voor baby-leeftijd (veel plaatjes)
-2 speelgoed-zooitjes
-12 DVD's vanaf 0 jaar
-een loopfietsje (OK, daz wat voorbarig.... hij loopt niet meteen)
-extra slaapzakje (is nooit weg, kun je niet genoeg van hebben)
-deken-dingetje voor in kinderwagen/buggy

.. en dat was nog maar 1/3e van de markt, toen moesten we ff langs huis omdat we met onze handen vol liepen. Dak wanhoopt 8-) 8-) 8-), hij vindt het he-le-maal niets.
Pluu

Bericht door Pluu »

Nog meer oogst:

-dom draaitolletje
-herriemaakdingetje voor 0,20 cent omdat jongetje zo zielig keek
-knuffeltje voor 0,10 omdat ander jongetje zo schattig keek
-2x rooie oortjes stripboek (niet voor kotertje)
-2 setjes voor kotertje (eigenlijk niet nodig)
-3 slabbetjes
-dekentje
-aankleedkussenhoesje (eigenlijk ook niet meer nodig
-rijdend telefoontje
-houten ding met kralen
-ding waar batterijen in moeten met veel knopjes die geluid gaan maken (hoop ik)
-zomerjasje
-wintervestje

En ik had nog een "baby's eigen stuur" voor in de autostoel, alleen zie nu pas dat daar een autostoel voor nodig is en dat dat niet past op de maxicosi. Dus daar moet ie voor kunnen zitten. Ah, well, dat gaat ie vanzelf doen voor de volgende koninginnedag :).

Kortom.. veel zooi! :banana: :banana:

Het enige waar ik nu spijt van heb is dat ik zo'n opdraai-tv-tje heb laten liggen. Heb er 4 van gezien, maar elke keer dacht ik van, mwah, deze is niet zo mooi, of de verkoopster is bezig, ik koop er later wel eentje, er liggen er zó veel. En toen ik dacht van, laatste rondje, nog ff ergens zo'n ding scoren waren ze nergens meer :(. Ah, well, genoeg zooi dat piep of toet zegt :), en van die opdraai-tv's kom ik er vast snel wel weer een tegen.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Waz een opdraaitv?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

eenplastic tv'tje waarin door middel van opwinden een beeld gaat bewegen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik ben aan het cat-sitten voor vrienden die op vakantie zijn, geniet lekker van ander huis, andere omgeving, muziek van de vrijmarkt 50 meter verder op, eroverheen lopen gaat me ff niet lukken, maar zo geniet ik toch mee van de volijke geluiden. Laptoppie weer terug, lekker bijgekomen van gister en buiten dat het enorm gezellig was, was het ook financieel geen verkeerde dag, dus gaan we komende maand eens zien of we 2 of 3 suspensionpunten kunnen realiseren.
kitten

Bericht door kitten »

Wij hebben leonietje overvallen en zijn nu met zijn viertjes onderweg naar de Veluwse Bron! :static:
Plaats reactie