Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Nee, de scans lieten geen beschadigingen zien die bij een tia horen, dus het was of dronken vallen en dan een hypo, of een hypo, met ook alcohol, en vallen. En niet meer op kunnen staan. Hij heeft nog wel door huis gekropen (op zoek naar z'n alarm?)

Oorzaak van extreem lage bloeddruk van vanochtend ook onbekend nog.

Z'n lijf kan gewoon weinig hebben, drank, suiker, overgewicht, niet eten, etc

Ik lig in bedje, hoop dat pa ook goed slaapt.
**Self Rescuing Princess**
Jezebel

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Jezebel »

*extra knuffel op hoop legt, naast alle andere knuffels die je al hebt gekregen*
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
kitten

Bericht door kitten »

Knuffels Anne! Dat was geen leuke dag, al met al. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt!
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

*knuffelt anne*
Hoop dat je vandaag meer duidelijkheid krijgt.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
kitten

Bericht door kitten »

Meh. Een moppertje:

Ik had vanmiddag naar Natya zullen gaan en daar aansluitend mee eten. Gezellig bijkletsen en roddelen over Dacrael. Maar geen recht op BSO meer, dus moest ik rond 3 uur thuis zijn om BSO te spelen voor Ex, die ze dan voor het eten op komt halen. Dus dan afgesproken voor lunch. Ow nee, ik ben leesmoeder, ik moet er kwart over 1 zijn. Zo kan ik precies NIKS met mijn dag. :nopompom: En dat is op maandag, dinsdag en donderdag en de woensdagmiddag zijn ze vrij, dus kan ik eigenlijk alleen op de vrijdag echt wat plannen. Misschien toch de juf eens vragen of ik niet begin van de dag of eind van de dag of voor de lunch kan komen. Als ik bijvoorbeeld om 12 uur klaar ben, dan kan ik daarna nog best naar Natya én om 3 uur terug zijn en toch een fatsoenlijke bezoekje hebben. Ik bedoel, ik kan best vanavond afspreken natuurlijk, maar ik was gisteren al de hele dag op stap met Dacrael, terwijl Heerscher alleen was en dan vanavond weer op stap... Dan ga ik me weer schuldig voelen dat we samenwonen en nog amper samen zijn. Plus, ik ben nu werkloos, dus om dan alsnog 's avonds af te spreken...

pfffff...
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

*knuff* Anne. Zo moeilijk in te schatten wat iemands gezondheid doet na zo'n incident. Ik hoop dat dingen snel duidelijker worden en dat jij snel weer wat kan bijtanken.

Ook een *knuff* voor kitten. Versnipperde dagen zijn frustrerend!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dat klinkt heel irritant en rennerig (hot naar her) inderdaad kitten. Lekker ontspannen is het niet iig!

Net toch maar even ziekenhuis gebeld, ik weet wel dat geen nieuws goed nieuws is in ziekenhuis land, maar t zat me niet lekker.

Hij heeft goed geslapen, z'n bloeddruk is nog aan de lage kant maar acceptabel, hij heeft pijn in z'n benen maar kon wel weer staan (nog niet lopen). En toen de verpleegkundige vroeg wat ze aan mij kon doorgeven over hoe het met hem ging was het antwoord 'slecht'. Daar moest ik wel van lachen, want pa zegt ALTIJD dat het goed is. Nou ja, vaag voor jullie iig, maar ik kon er wel wat mee.

We wachten verder af, maar de ergste zorg is weer even weg.
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

kitten schreef:Meh. Een moppertje:

Maar geen recht op BSO meer, dus moest ik rond 3 uur thuis zijn om BSO te spelen voor Ex...
pfffff...
Heeft je ex ook geen recht meer op BSO? Jullie wonen tenslotte apart, en hij heeft een baan?

Edit: Goed om te lezen dat hij weer wat pit heeft Anne!
kitten

Bericht door kitten »

Nee, want ik krijg de kinderbijslag, dus hij betaalt alimentatie aan mij en ik regel kinderopvang. In dit geval door het zelf te doen. Als hij de kinderbijslag krijgt, mag het weer wel, maar dan moeten de kinderen bij de gemeente op zijn adres worden ingeschreven, vervalt of wijzigt ook mijn alleenstaande ouderkorting en andere toeslagen, word ik alimentatieplichtig en... god weet wat meer. Dus toch maar niet...
kitten

Bericht door kitten »

@Anne: dat hij zegt dat het slecht gaat, is dus een goed teken? Vorm van recalcitrantie?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Nee, dan gaat het wel echt slecht. Maar ik vermoed wel dat daar een 'mijn god trut wat denk je nou zelf dat je moet zeggen' toon in zat :) En oude mannen sarcasme lijkt me een goed teken :)
chell

Bericht door chell »

Ik weet dat ik me in m'n handjes mag knijpen dat ik zo snel hersteld ben, maar lief lijf, als ik dan iets eet waar je niet blij van wordt, moet dat dan meteen met zoveel pijn gepaard gaan? Voel me een week teruggeworpen in de tijd meteen :(
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Oei! Dat klinkt naar. *schud nog een extra kussentje op voor Chell*
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Kusje voor Chell!
msAvery

Bericht door msAvery »

oh Chell, dat klinkt naar!

[*zeur/verdrietigmodus*] Ik heb echt ruim een week al 'ik heb geen zin in bdsm/kinky sex'-week. Uberhaupt heb ik nu geen sex. hm. En ik vind wel een jongen leuk maar die is vanille en ik wil geen scharrel nu en geen sex hoewel hij wel echt leuk is en kan koken. En mijn nieuwe klas zuigt. En die langstudeerboete ook. Nja. En dan een soort D die oppert dat ik sexy foto's ga maken als ik mijn zinnen wil verzetten. :( Maar daar heb ik dus geen zin in. Niet de 'geen zin' maar gewoon echt niet in the mood ook al kijk ik dagelijks op fetlife.[einde van het gemiep]

Vrouwenlijf. Hm.. :confused2:
Plaats reactie