Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Ravelijne

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Ravelijne »

Ah, dat klinkt als een best wel serieus geval van de balen hebben. Beterschap!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Waarom doen ze nou niet gewoon wat ze beloven. Ik vind iemand bellen met de uitslag van een levensbepalende diagnose op "Donderdag of vrijdag, of Maandag of Dinsdag...." Al vaag zat! Ik wil godeverdomme gewoon duidelijkheid ja! Ze hebben nu nog steeds niet gebeld. Ook al ben ik er vrij zeker van dat alles wel doorgang kan vinden er staat nog steeds geen afspraak met een endocrinoloog in mijn agenda! :cry:

De uren dat ik hén kan bellen vallen altijd onder werktijd, om 12.00 uur gaat het antwoord apparaat erop. Heb op werkdagen niet een moment dat ik even zelf kan bellen. Dat wordt dan weer wachten tot donderdag. :cry:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

Antwoord apparaat inspreken? :hug:
Pluu

Bericht door Pluu »

That sucks fixertje! Kan je niet even tijdens werktijd weg met de mededeling dat je een belangrijk privé-telefoontje moet plegen? Volgens mij moeten werkgevers daar wel ruimte voor geven als je dat niet elke dag doet! Ze zijn volgens mij ook verplicht om je vrij te geven voor tandartsen en dokters als dat alleen tijdens kantooruren kan en haast heeft, en dit is strikt gezien ook gewoon een medische situatie. Je krijgt de behandeling toch van de zorgverzekering? Dat betekent dus dat wettelijk gezien geslachtsverandering een medische ingreep is en geen "persoonlijke keuze". En volgens mij zijn werkgevers wel verplicht om tijd/ruimte te geven voor het regelen van medische zaken, en hoef je daarbij alleen maar te vertellen dat het om iets medisch gaat, niet wáár het precies om gaat.

Ik baal ook ergens van. De stofzuiger doet het al tijden slecht, telkens na een klein stukje zuigen is het gat van de zak geblokkeerd met vuil terwijl de zak nog niet vol zit. We hebben al meerdere keren een nieuwe zak geprobeerd, maar telkens hetzelfde verhaal. Nu hebben we de zak vervangen voor een zak die nog in de oorspronkelijke doos zat, en nu doet hij het weer goed. Maar... die zakken hebben PRECIES hetzelfde serienummer!! Dus het is niet zo dat we de verkeerde zakken hebben besteld. Maar TOCH zijn de nieuwe zakken anders dan de oude. De zak die het nu weer goed doet is de laatste van de oude doos, we hebben nu alleen nog maar de nieuwe zakken die dus gewoon niet goed passen. Maar we kunnen geen zakken bij kopen die wel passen, want.. noujah.. als we precies hetzelfde nummer kopen dan passen ze dus alsnog niet, hoe moeten we er nu in vredesnaam achter komen welke zakken wel passen als het serienummer niets zegt? ALS er al ergens zakken te vinden zijn die nog passen? De mediamarkt waar we de stofzuiger ooit gekocht hebben die heeft geen zakken meer van dat type, omdat ze deze stofzuiger niet meer verkopen, dus "kopen bij dezelfde leverancier als waar de oorspronkelijke zakken vandaan kwamen" is ook geen optie. We kunnen zakken alleen online bestellen, en dat leverde de vorige keer dus ook deze rot-zakken op. :evil: :evil: :evil: We hadden expres een duurdere stofzuiger gekocht omdat we een hekel hebben aan opruimen en stofzuigen, en gewoon GEEN gedoe willen met uitvallende haperende stofzuigers.... zitten we nu alsnog elke keer met een heel gevecht met de stofzuiger :evil:. En nu zie ik het ervan komen dat we straks alsnog een nieuwe peperdure stofzuiger moeten kopen omdat we voor deze geen zakken meer kunnen krijgen :evil:.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Al bij de handyman geweest?
JerryM

Bericht door JerryM »

Ga eens langs bij de http://www.onderdelenreus.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; ?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
leonietje

Bericht door leonietje »

pluu stuur me even een pb met het merk en type nummer: nummer wat op de sticker staat aan de onderkant van de stofzuiger en het merk en type van de stofzakken die het niet doen. Dan wil ik morgen (indien er geen gekke dingen tussendoor komen) wel even op mn werk uitzoeken wat je moet hebben. Wij verkopen stofzuigerzakken evt op bestelling en ik kan zo de leverancier bellen met de vraag waar het fout gaat
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

fixertje, wat pluu zegt, kan je werkelijk niet tijdens werktijd ff bellen? is jouw baas echt zo'n asshole die een noodzakelijk privetelefoontje niet toestaat?of t nu medisch noodzakelijk is, of prive-noodzakelijk? Verzin van mijn part dan desnoods dat je opeens door de spanning bent gaan roken, stop een pak sigaretten in je broekzak en ga naar buiten peuk opsteken, kan je ondertussen ff bellen, of je krijgt buikkramp en gaat in wc zitten bellen, maar nogmaals.. dat zijn smoezen die niet nodig zouden moeten zijn, zo'n belangrijk telefoontje moet gewoon kunnen onder werktijd!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Antwoord apparaat inspreken kan niet. Da's alleen maar een bandje dat je op dat en dat uur maar terug moet bellen. Aan de andere kant dit zijn niet het soort telefoontjes dat ik graag op mijn werk doe. Ik bel dondardag, op mijn vrije dag, wel.
kitten

Bericht door kitten »

Maar als zij jou bellen, is dat toch ook onder werktijd?
Pluu

Bericht door Pluu »

@Leonietje: thanx voor het aanbod. Ik heb inmiddels ergens anders nieuwe zakken besteld, op de gok dan maar, volgens de nummers enzo zouden het de goede zakken moeten zijn dus op hoop van zegen.

Alleen kan ik niet steeds niet vinden wat er "mis" zou moeten zijn aan de andere vervangende zakken. :shock: Behalve dat er "mega-air" op de doos staat in plaats van "mega-filt", maar op de zakken zelf staat dan wél weer "mega-filt". :shock: Dus misschien ligt het ook wel niet aan de zak en deed ie het toevallig weer na het prutsen met de andere zak omdat ie weer afgekoeld was ofzo? Beuh, ik haat dit, stofzuigers moeten het gewoon DOEN, daar heb ik apart een dure voor genomen!
JerryM

Bericht door JerryM »

op de koningin emmakade zit een klein zaakje dat ook reparaties doet. in het laatste stuk vanaf de weimarstraat/koningsplein.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
leonietje

Bericht door leonietje »

Het zouden ook nog de filters kunnen zijn er zitten altijd 2 filters in een stofzuiger. Als die te lang niet zijn vervangen gaan ze vol stof zitten en kan de stofzuiger uit vallen. En gooi eens een knikker ofzoiets door de slang om te kijken of ie niet verstopt zit op een andere plek.
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

Sinds de studie klaar is kom ik langzaamaan tot de conclusie dat hele dagen thuis zitten zonder doel niet zo goed is voor mij.. :(
Vanmiddag kleedde ik me weer pas tijdens de lunch aan, en heb de hele ochtend Castle gekeken.. niets gedaan.. buh! *hoopt dat ze een maand kan uitzingen en dan aan de slag kan ergens(das het vroegste dat ik ergens aan de slag kan komen, gezien vacatures ook niet voor het oprapen liggen)*
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Leuk dat je hier weer eens langs komt Sayaatje. Een doel: ws lezen/schrijven, meets in het Noorden bezoeken, nieuwe 'friends' maken.
Eens goed opruimen, leuke dingen kopen, wat minder stressvol viool spelen, schaatsen.....

Maar blijf even bij mij uit de buurt. (Geldt voor meerdere ws'ers): Ik ben behoorlijk keelverkouden, moe en lusteloos.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie