Het grote WTF-topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Crownless

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Crownless »

Omdat het kon?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wat ik vandaag had... Ik probeer van mijn kniepijn af te komen (met Restorative Exercise) en daarom loop ik steeds meer op blote voeten. Ongelijke grond is het beste om de spieren in je voeten te activeren, dus ik doe nu af en toe een rondje buiten. Vandaag dus in het Belgische dorpje waar Zarath woont. Komt er serieus uit het niets ineens een politieauto langszij! "Is alles goed mevrouw? U loopt namelijk op blote voeten." :shock: :shock: :shock:

Ik heb beleefd uitgelegd dat er uit onderzoek blijkt dat dat kan helpen bij knieproblemen en toen was het ook meteen in orde. Maar whoa! Ik ben gewend dat mensen de politie pas bellen als je raar doet, niet als je er alleen maar raar uitziet. :biggrin:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik zou als ik iemand buiten zag lopen op blote voeten ook wel WTF denken hoor :P
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

helemaal met dit weer :)
**Self Rescuing Princess**
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Maar zou je de politie bellen? Ik niet zomaar, als alles er verder in orde uit ziet. Misschien ben ik teveel gewend aan halve hippies in Amsterdam. :D

@Anne. Het was qua temperatuur goed te doen, vanmiddag. Als de bovenkant warm is, doet doorbloeding de rest. :)
skaoot

Bericht door skaoot »

Misschien kwam de politie toevallig voorbij? Ik zou er iig niet de politie voor bellen. Tenzij je er verder uitziet alsof dat toch een goed idee zou zijn :clown:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Dat zou nog kunnen, maar het is een heel rustig straatje en zoveel politie zie je hier niet op straat dus dat zou wel heel toevallig zijn.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik gok toch ook op heel toevallig. :)
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik had vandaag echt een grote WTF..

Ik was op mn werk (in de winkel) en had een klant wat een oud collega is van een vroeger stage bedrijf. Dus we staan heel even te praten en ik zeg in complete onschuld: Maar wat doe jij dan tegenwoordig voor werk? Waarop ze om zich heen kijkt.. Mij en mn collega vraagt of we zwaar gelovig zijn of anderszins dingen niet kunnen hebben. Waarop ik nog steeds in grote onschuld zeg: neuh wij kunnen best wel wat hebben hoor! Zegt ze: Ik ben SM Meesteres en heb mn eigen bedrijfje.... mijn reactie: :shock: :shock: :shock:

Nou verbaasd het me helemaal niets van haar maar ik zag het zo ontzettend niet aankomen. Maar ik stond echt van oké wat moet ik hierop zeggen? Shit m'n shopmanager staat naast me. En ik wil zo graag zeggen dat ik het cool vind maar dat kan ik niet maken. Shit!!!! Mn shopmanager had wel achteraf een toffe reactie zo van ieder z'n ding ieder z'n leven en als ze d'r gelukkig van word moet ze het vooral doen. Maar ik zou het niet tof vinden als m'n vrouw dit zou gaan doen. Das een ander verhaal.

Nou heb ik d'r net ff opgezocht op internet want ze had wel een paar specifieke dingen genoemd waardoor ik kon zoeken. En ik heb d'r ook gevonden op fetlife. En nou twijfel ik of ik d'r een berichtje ga sturen.

:shock:

En h :bye: oi als je dit ziet en ook hier meeleest *Grinnik* :mrgreen:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Gewoon berichtje sturen! Altijd leuk.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
colet

Bericht door colet »

hahaha, ik zie meteen voor me hoe jij nu zit te grinniken. :)
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

xD Das wel heel apart idd. Leuk zeg!

edit: moet zeggen, heb wel eens een mailwisseling gehad met iemand. Helemaal niet over seksuele dingen gepraat, gewoon over cultuurverschillen tussen Amerika en hier enzo.. Maar werd toch ergens door nieuwsgierig, heb hem dus ook gevonden op FL. :bloos: Geen berichtje gestuurd hoor, maar stond er wel even van te kijken. Had het niet verwacht! Haha! :D
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Hihi, wat leuk :).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik zou zeker een berichtje sturen!
**Self Rescuing Princess**
chats

Bericht door chats »

'gewoon' een berichtje sturen
Plaats reactie