ik neem aan van wel (als jjv zich hier meldt omdat hij rijst zwemles geeft.. nog een paar daagjes wachten :smiley_panic:
Het Stuitertopic
-
iezje
Re: Het Stuitertopic
kijkt heel even om een hoekje.. mag je je hier ook melden als je stuitert voor je eerste tattoo?
ik neem aan van wel (als jjv zich hier meldt omdat hij rijst zwemles geeft.. nog een paar daagjes wachten :smiley_panic:
:smiley_panic:
-
gerrie
Stuiteren dus... Eh... is dat hetzelfde als een 'nilla persoon (ik dus) die na een periode zonder seks van frustratie tegen de muren opvliegt? 
- Toran
Ja, zoiets 
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
-
gerrie
Oke duidelijk....
Iemand bezwaar als ik mee stuiter?
* poink poink poink poink poink poink *
Iemand bezwaar als ik mee stuiter?
* poink poink poink poink poink poink *
- Voleuse
We hebben ook een horny as hell topic hoor
(Stuiteren vind ik overigens wel heftiger dan een tijdje droogstaan hoor, ik voel me soms net een junkie die te lang geen shotje heeft gehad)
(Stuiteren vind ik overigens wel heftiger dan een tijdje droogstaan hoor, ik voel me soms net een junkie die te lang geen shotje heeft gehad)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
-
Gilraen^
Euhm ik voel me ook een junkie als ik lang droogsta... 
Maar ik hoor hier ook weer thuis en in horny as hell ook
Maar ik hoor hier ook weer thuis en in horny as hell ook
- Voleuse
Misschien heb ik gewoon nog nooit lang genoeg droog gestaan 
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Voleuse
Nee
. Stuiters! Waarom komen die nou ineens weer. 
- JJV
~\v/~
-
faery
En dromen over leuke mensen, en een supergoed gesprek met m'n vriendje, en de filmpjes van Marijke -> *bounce bounce bouce bounce bounce*