Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
faery

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door faery »

Zelf doelen stellen? Bepaalde boeken die je nog wilde lezen, projectjes die je nog op wilde pakken, alvast competenties gaan omschrijven voor sollicitatie-brieven? /random-tip-mode
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

Hmm.. dank je *pakt Lord of the Rings en eigen manuscript* Ik heb vandaag al meer gedaan dan de rest van de week bij elkaar.. =3 alleen al door te stofzuigen, was te doen, vaatwasser inruimen/aanzetten en was op te ruimen(deels, de sokken liggen er nog >.>;; ).
Wat ik merk is dat ik veel meer uit stel dan anders.. *gaat doelgerichter proberen te werken*
Ik zal even mn woonplaats hier aanpassen.. :P

beterschap Peter :)
faery

Bericht door faery »

Ik snap het heel goed, had het zelf ook tot 3 weken geleden. Mijn theorie: tijd is, als je werkloos bent, niet schaars, dus weinig waard. Dat betekent dat uitstellen erg makkelijk wordt. Volgens mij is de truc tijd weer schaars maken. Afspraken maken met mensen, en dan voor die tijd wat af moeten hebben (zoals de was). Jezelf dagelijkse doelen stellen. Dat soort dingen. En je woont samen toch? Samen met je partner opstaan en aankleden kan ook helpen om een ritme vast te houden.
colet

Bericht door colet »

Ah, ik kan bij Peter kruipen!
Ik ben mijn stem kwijt en heb enorme keelpijn. Verkoudheid zal nog wel komen want mijn holte's zitten vol...wat ik merk aan de druk en hoofdpijn. Gisteren probeerde ik ter verlichting mijn neus te snuiten en toen viel ik flauw! Maxi schrok zich rot!
Gisteravond gebeurde dat opnieuw. Enige verklaring die ik heb is dat het komt door de druk op de holte's. Oplossing: niet snuiten en flink stomen.

Verder is geen stem hebben enorm vermoeiend. En saai! Ik kan niks. Niet even iets zeggen wat nodig is, maar ook niet gezellig kletsen. Goed dat ik mij ook ellendig voel, dan zakt de gezelligheidsbehoefte misschien sowieso al.

Fut om WS te lezen is er niet. Ik haal alles wel weer in.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Zou dit het zijn, colet?
Causes of fainting

The most common is a vasovagal attack, where overstimulation of a major nerve (the vagus) slows the heart rate and lowers blood pressure. This overstimulation may be caused by intense stress, fear, pain or anything that suddenly increases pressure inside the body, such as blowing a trumpet.
Succes ermee, iig! Lijkt me niet zo fijn.
pluis

Bericht door pluis »

Het is nu 8 uur. Meer dan anderhalf uur geleden stond ik al op het station en ik had NU op het binnenhof in den haag moeten zijn. K ben nu net bij Ypenburg.

Stelletje incompetente klootviolen dat hier het treinverkeer "bestuurt". ROOOOOOAAAAAAAR!!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Oh noes pluis! Dat is klote!

Ook even mopper. Romanticide gaat nu al weg van z'n werk! Vroeg hè? Vooral aangezien hij om half 9/9 uur begonnen is... Leuk joh, van die collega's op een andere afdeling die zodanig veel te laat zijn met het afleveren van de samples (lees: de laatste kwam om kwart voor 9 pas) dat Romanticide idioot lang over moet werken, waardoor wij onze hele avond kwijt zijn. Dickheads!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
nijntje

Bericht door nijntje »

Anne? Hoe is het nu met je vader?
Mack

Bericht door Mack »

Kleine mopper...

De koppakking van mijn auto ligt eruit. :( Nou heb ik wel een vriend die mij kan helpen met een nieuwe erop te zetten maar:
A) het is koud en dan vind ik aan auto's sleutelen niet leuk.
B) het is wel €200,-/250,- (incl nieuwe distributieriem) en we zitten al krap deze maand.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
madeleine

Bericht door madeleine »

Ja anne, ben daar ook benieuwd naar.
Kom ook even zitten. Ik zou zaterdag mijn nilla feestje vieren. Ik dacht bijzonder, voor het eerst met lief en mijn vrienden en laatste keer in mijn oude stad voordat ik ga samenwonen en mijn 'nieuwe' leventje begint.
Nou dat schijnt nogal tegen te vallen. Van de ongeveer 25 mensen die ik heb uitgenodigd, komen er twee (exclusief moeders en lief). De rest heeft niet gereageerd of komt niet. Op zich wel goede redenen hoor, vakantie eerdere afspraken ivm carnaval, en ik probeer ook heel sportief te doen, maar ik baal als één stekker en heb de boel inmiddels geannuleerd.
En vraag me toch af wat ik het afgelopen jaar verkeerd heb gedaan... vanwege lief en andere ontwikkelingen is mijn tijdsbesteding ook anders geworden... zo snel gaat het dan... ben ik nou mijn vriendjes kwijt :nopompom:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
kitten

Bericht door kitten »

He bah... Dat doet toch pijn, dan. :( Knuffel!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ahw, das niet leuk Madeleine.

Ik was gister bij pa, hij kan beter praten, maar nog lang niet goed, en zeker niet altijd duidelijk. Hij heeft veel last van z'n lijf. Moet verplicht paar keer per dag in de stoel zitten en de fysio komt langs, hij heeft een kort lontje en er allemaal geen zin in. Morgenochtend gaat hij naar het revalidatiecentrum. Hij denkt zelf dat een week of 4//6 voldoende is. Maar hij zei ook er geen zin in te hebben. Terwijl hij toch echt wel zal moeten bikkelen om er veel beter uit te komen. Het lijkt allemaal met een sisser af te lopen, maar ik ben er nog niet gerust op, op dat thuis wonen. En ik denk dat ie de volgende 5 jaar niet doorkomt.

Maar de wakker-liggen-van-de-zorgen is nu weg. Zieligheidsfactor nog wel hoog.

Lief dat jullie het vroegen !
**Self Rescuing Princess**
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

*heeft zichzelf vanuit slowchat hierheen gesleept*

Ik voel me bluh. Zonder duidelijke redenen. Denk ik. Sorry voor de overlast enzo :(.
*it's kinda cloudy up here*

@ Mack: dat zuigt! :nopompom:
Hoe lang duurt je maand nog en hoe hard heb je je auto nodig? Zit daar evt mogelijkheid tot speling in?
*probeert te helpen :confused: *

@ madeleine: auw, da's naar zeg! :(

@ anne: fijn dat het iets beter gaat met je vader. Ik kan me je zorgen overigens goed voorstellen. Klinkt toch alsof z'n hoofd een flinke tik (niet letterlijk) gehad heeft.
eireann
Site Admin

Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Ja idd, hij heeft ook geen concentratievermogen voor tv of puzzeltjes, en gesprekken moeten rustig aan zonder door elkaar te praten anders draait ie zich boos weg. Maar hij wist wel dat de rekeningen betaald waren en dat dat ok was.
**Self Rescuing Princess**
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@Mack: auto's krijgen altijd kuren als je er niet op zit te wachten.
@madeleine: Heb ook dat soort ervaringen met verjaardagen: als ik er veel uitodig, ben ik blij als wer een paar zijn.
@Feline: Laat dat 'sorry voor de overlast' maar weg. Je geeft geen overlast, daar is dit topic juist voor. (om te vertellen dat je baalt).
@anne: Wat een rotsituatie.
Knuffels allen
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie