Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- eireann
- Site Admin
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Nog meer knuffels voor puppie!
Met mijn pa is het nu afwachten hoeveel het revalidatiecentrum voor hem kan doen, en hoeveel hij wil doen. Broer is gister voor het eerst niet langs gegaan, die zit er bijna doorheen met z'n eigen huis verbouwing en verhuizing. Dan maar een dagje geen bezoek. Ik weet nog niet of ik dit weekend ga. Afwachten dus, en dat zal nog wel even zo blijven
Met mijn pa is het nu afwachten hoeveel het revalidatiecentrum voor hem kan doen, en hoeveel hij wil doen. Broer is gister voor het eerst niet langs gegaan, die zit er bijna doorheen met z'n eigen huis verbouwing en verhuizing. Dan maar een dagje geen bezoek. Ik weet nog niet of ik dit weekend ga. Afwachten dus, en dat zal nog wel even zo blijven
**Self Rescuing Princess**
- phedre
- Contacteer:
<-- betrapt zich er op veel vaker te refreshen dan ze toch al deed, op zoek naar update van puppie/over alex
hoopt dat ie de nacht beetje knap is doorgekomen
hoopt dat ie de nacht beetje knap is doorgekomen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- puppie
De nacht was weer slecht.
Net een gesprek met de arts gehad, kom straks ff een update posten.
Dank je wel voor alle lieve berichten!
Net een gesprek met de arts gehad, kom straks ff een update posten.
Dank je wel voor alle lieve berichten!
wat rot allemaal!*stuurt virtuele knuffels die kant op*
- Mack
Meh...
Onze auto is niet tegen een redelijk bedrag te repareren. Gat in een van de zuigers.
Onze auto is niet tegen een redelijk bedrag te repareren. Gat in een van de zuigers.

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Voleuse

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
- Ravelijne
- Peter^
- Contacteer:
Dat is heftig voor een auto. Rotsituatie.
Geniet van de positieve momenten.
Mack: dat suckt behoorlijk, da's geen rendabele reparatie meer in verhouding met de dagwaarde gok ik.
Update vanuit het ziekenhuis:
Ik lig nog steeds met een drain in mijn long om troep eruit te zuigen. Tevens lig ik aan een pomp via een infuus met antibiotica.
Ik ben af en aan even wat meer bij mijn positieven maar heb nog steeds regelmatig koortsaanvallen van dik 38/39 graden. Mijn kneuzingen doen erg veel pijn maar heb ik pijnstilling voor om het dragelijk te houden.
Dagen gaan redelijk, nachten zijn nog een hel.
Ik krijg zo weer een scan om te zien of er enige verbetering is.
Het is een zware opgave, wens het niemand toe. Het is ook maar wachten en wachten op verbetering maar daar gebeurd nog weinig.
Het voelt gewoon heel uitzichtloos, machteloos en pijnlijk.
Puppie doet zo dr best om alles te laten draaien thuis, om mij nog een beetje moed in te spreken. Moet bekennen dat er echt momenten geweest zijn dat ik het niet meer zag allemaal.
Goed kijken wat de bloedtesten en scan zeggen. Groetjes, Alex
Update vanuit het ziekenhuis:
Ik lig nog steeds met een drain in mijn long om troep eruit te zuigen. Tevens lig ik aan een pomp via een infuus met antibiotica.
Ik ben af en aan even wat meer bij mijn positieven maar heb nog steeds regelmatig koortsaanvallen van dik 38/39 graden. Mijn kneuzingen doen erg veel pijn maar heb ik pijnstilling voor om het dragelijk te houden.
Dagen gaan redelijk, nachten zijn nog een hel.
Ik krijg zo weer een scan om te zien of er enige verbetering is.
Het is een zware opgave, wens het niemand toe. Het is ook maar wachten en wachten op verbetering maar daar gebeurd nog weinig.
Het voelt gewoon heel uitzichtloos, machteloos en pijnlijk.
Puppie doet zo dr best om alles te laten draaien thuis, om mij nog een beetje moed in te spreken. Moet bekennen dat er echt momenten geweest zijn dat ik het niet meer zag allemaal.
Goed kijken wat de bloedtesten en scan zeggen. Groetjes, Alex
- juffie
- Site Admin
Knuffel, Alex!
En heeeeel veel sterkte, we denken aan je!
Hou vol!
En heeeeel veel sterkte, we denken aan je!
Hou vol!
MILF