de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
Plaats reactie
fantashe

Re: de oneindige vraag

Bericht door fantashe »

Zomer... definitely!

Lekker buiten... naakt zonnen in de tuin... kamperen... al die leuke dingen!

Favo slagwerktuig?
linne{R}

Bericht door linne{R} »

De lange quirt.

Kijkt naar buiten, zo auto uit gaan graven. Heb jij ook zo'n bloedhekel aan je auto krabben?
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

linne schreef:De lange quirt.
Wat is dat?

*laat de vraag staan*
colet

Bericht door colet »

Ja, auto krabben is niet een favo hobby. Als het buiten mooi weer zou zijn en niet zo koud dan zou het mij al minder moeite kosten. Aangezien ik ook nog eens niet zo groot ben, hang ik vaak tegen auto en word mijn buik ook nog eens koud.
Echt de ramen krabben...als in: dikke laag ijs die muurvast zit....daar hebben ze spuitbussen voor gemaakt :)
Voor de milieumensen, ja ik weet het, minder goed enzo....
MIjn auto staat nu al dagen stil vanwege kapotte accu, zometeen accu halen bij winkel en ga ik hem zelf vervangen :)
Stoer he?? Meneer van winkel zei dat ik dat best wel kon...mits beetje handig, hij uitgelegd en toen dacht ik....he dat doe ik zelluf!!

Vraag: heb jij wel eens de ANWB moeten bellen??
linne{R}

Bericht door linne{R} »

@ tofenaar: Deze. alleen heb ik m in het wit.
LangeQuirt2kleurig%20%2090euro.jpg
Vraag blijft staan!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
fantashe

Bericht door fantashe »

Ja... en dat was leuk... want dat was vlakbij een plek waar een Dom woonde waar ik net een paar dagen contact mee had (telefonisch). Dus die belde ik ook... en die stond er binnen 5 minuten. Heftige zoen- en frummelpartij... en de conclusie dat het verder niks zou worden :)

Wel eens parkeerplaatsseks gehad?
colet

Bericht door colet »

Jahoor, nu raak ik in de war met het dranktopic...want slurpen heirop kan ik niet. Maar antwoorden wel.
Nee ik heb weinig bijzondere plekjes gehad qua seks. Wel altijd geprobeerd vriend en manlief zover te krijgen, maar nee....
Niet aleen door te vragen hoor. Ik heb ook wel ns wat gefruniikt en geprovbeerd op te winden bij hem, wat dan wel lukte, maar de fatsoensnorm en angst gezien te worden overheerste.
Schijterds waren het!
enige niet voor-de-hand-liggende plek was een balkon op Ibiza. Verder ben ik erg aan bed gekluisterd geweest qua seks.

Heb je weleens tijdens een behandeling van (para)medisch persoon aan seks gedacht??
cruciare

Bericht door cruciare »

mijn tandarts is Dominant en Sadist.. nu denk je vast "dat zijn ze allemaal toch?" maar mijn tandarts gaf toe dat hij een sub heeft en zei me dat zijn radar op me afging dus.... ja ik dacht aan seks en bondage en pijn die behandeling!

leuke vraag... ik laat hem staan.
phedre

Bericht door phedre »

de psych waar ik laatst een paar keer heen ben geweest was absoluut!!! beschuitjesmateriaal... en zag hem ook wel met zweep in zijn handen staan.. al kon ie er zelf niet veel mee in de gesprekken.. maar mijn gedachten... jahoor :) :)

ik laat hem ook nog ff staan..
colet

Bericht door colet »

Mag ik zelf ook antwoorden?? :)
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Ja tuurlijk!
Wel eens aan seks gedacht bij de gyn, maar dan in de trant van zou hij kunnen zien dat ik gisteren seks gehad heb? En dat was in een tijd dat ik me daar nog vreselijk voor schaamde. 100 jaar geleden dus :-)

Voor colet nog een keer dezelfde vraag ;)
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Oehoe...colet?????
noni

Bericht door noni »

Laatste sessie kreeg ik een eendenbektang ....
omgekeerde wereld dus,
want ik kreeg een flashback naar mijn laatste kanker onderzoeken / operatie... :roll:

maar goed...
nog een keer op herhaling voor colet!
colet

Bericht door colet »

:oops: en toen keek colet hier een hele tijd niet meer....

Ik heb het bij de tandarts gehad. Tandartszoon nam praktijk over van vader, was mjammie-zoon...en lief en ozo leuk en...nouja.. Toen dacht ik een keertje aan sex tijdens een langdurige behandeling. Tandheelkundige behandeling!!!
De keren erna was het dat verhaal met je-mag-niet-aan-seks-denken als denk-niet-aan-een-groene-eekhoorn.....
Kortom....de tandartsbezoekjes zijn voor mij een ramp!! En niet om angst voor de tandarts :oops: maar om hem en om wat ik heb bedacht dat er allemaal zou kunnen :oops:

Verder ben ik héél normaal :mrgreen:
Nieuwe vraag? Wat brengt jou op het kookpunt?
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Een bepaald niet nader te benoemen topic..

Flossen of tandenstokers?
Plaats reactie