Het Stuitertopic
Re: Het Stuitertopic
En ik vergeet altijd dat uitspreken dat ik stuiter (en in dit geval dat ik me ontzettend dienstbaar voel maar het tegenover niemand echt uit kan leven) het niet minder erg maakt, maar juist erger.
Nu ja, overmorgen voor leuke mensen koken, misschien dat dat helpt.
Nu ja, overmorgen voor leuke mensen koken, misschien dat dat helpt.
- skaoot
Ik stuiter mn bed maar eens in. Weekend! Leuke dingen op planning! En ook langere termijn leuke plannen. Maar boing boing boing nu eerst dit weekend door!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- thaliya
Vre-se-lijk aan het stuiteren..... argh!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Daar was ik op 15min van genezen vanmorgen. Gaat nu wel weer beter, maar ik stuiter toch even niet.
-
* meld zich *
En ik stuiter!
Wat voor inspiratie een 'je doet het verkeerd'-mail kan geven
waarbij een vrouw op de scooter van voor zit waar voeten eigenlijk horen, hoofd dichtbij kruis van de man en benen omhoog gezwierd met voeten waar ze eigenlijk zou horen te zitten.
Wat voor inspiratie een 'je doet het verkeerd'-mail kan geven
waarbij een vrouw op de scooter van voor zit waar voeten eigenlijk horen, hoofd dichtbij kruis van de man en benen omhoog gezwierd met voeten waar ze eigenlijk zou horen te zitten.
ja .... ik meld me ... het is officieel ... ik stuiter
heb het lang kunnen onderdrukken ... Maar voor het eerst sinds mijn Peter weg is, zijn de vervelende stuiterkriebels er weer .....
blegh ...

heb het lang kunnen onderdrukken ... Maar voor het eerst sinds mijn Peter weg is, zijn de vervelende stuiterkriebels er weer .....
blegh ...
- kitten
Hier ook, maar ik wacht gewoon een dag of 2 en dan zijn ze wel weer weg. Je went eraan.
eigenlijk hoop ik dat het niet gaat wennen, kitten
maar stel me er wel op in.... de juiste klik vinden is en blijft een uitdaging. Jij ook sterkte!

maar stel me er wel op in.... de juiste klik vinden is en blijft een uitdaging. Jij ook sterkte!
- skaoot
Hier ook kriebels. Leuke ontwikkelingen kriebels
Spannend! :smiley_panic: En meer ga ik er nu niet over zeggen.

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
-
verlaat het stuitertopic
- eireann
- Site Admin
-
dat is goed anne