Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
-
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Knuffel voor kitten wat een klote dag zo zeg bwuhh
- skaoot
sneaky evil camouflage venkel.... tsssssk. Boze brief naar samensteller van kant-en-klaar groentepakket!
Gelukkig is de dag bijna voorbij en soms doet een nachtje slaap echt wonderen.
Gelukkig is de dag bijna voorbij en soms doet een nachtje slaap echt wonderen.

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
The good news is dat Dak en ik de dag zonder ruzies of andere narigheid overleefd hebben. En dat hoofd weer een beetje rustig is geworden. The bad news is dat ik wel compleet gesloopt ben, hele lichaam is compleet van slag. Toch naar mijn zwangerschapsfitness gegaan omdat ik hoopte dat ik me daar beter van zou gaan voelen, soms knap ik op van sporten, maar dat ging écht niet, als ik ging bewegen werd ik misselijk en duizelig en naar.. blergh!
Ik weet niet hoe dit zo ineens kwam maar ik hoop dat het de rest van de zwangerschap weg blijft, dit is niet grappig.
Ik voel me alsof er een kudde olifanten door mijn hoofd heeft gelopen. Blergh!!
Ik weet niet hoe dit zo ineens kwam maar ik hoop dat het de rest van de zwangerschap weg blijft, dit is niet grappig.

- madeleine
Gelukkig is de dag beter geeindigd dan dat ie begonnen is. Inderdaad lekker gaan slapen, morgen kan alleen maar beter worden. Hoop ik want ik ben vergeten een stuk voor mijn studie op te slaan, waar ik net twee uur aan gewerkt heb. Muts. En ik heb morgen een sollicitatiegesprek en mijn cv komt niet recht uit de printer. En als ik m zo lees is tie helemaal niet mooi... bleh
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Dingen kwijt zijn die je nog niet hebt opgeslagen is inderdaad zwaar kut.
Ik voel me nogsteeds bagger, qua humeur gelukkig wel weer een stuk stabieler en normaler dan gisteren maar voel me nu gewoon ziek. Hoofdpijn, misselijk, maagzuur komt echt tot mijn neus en blijft met rennies hooguit een uurtje weg, en dood- en doodmoe. Beuh!
En morgen zouden we gaan wandelen in de duinen onder begeleiding van iemand die dingen zou gaan vertellen over eetbare en nuttige plantjes. Zo'n wandelingetje van 1-anderhalf uur met een natuurgids, heel burgerlijk allemaal maar wel leuk. Maar dat is al om 10u sochtends en we moeten er nog heen met de tram en dan nog een andere tram en dan juiste plek zien te vinden waar die wandeling begint, dus echt op tijd die kant op. Als ik me zo voel als nu dan wil ik helemaal geen uur door de duinen hobbelen... en al helemaal niet er op tijd voor opstaan. Beuh!!!

Ik voel me nogsteeds bagger, qua humeur gelukkig wel weer een stuk stabieler en normaler dan gisteren maar voel me nu gewoon ziek. Hoofdpijn, misselijk, maagzuur komt echt tot mijn neus en blijft met rennies hooguit een uurtje weg, en dood- en doodmoe. Beuh!

En morgen zouden we gaan wandelen in de duinen onder begeleiding van iemand die dingen zou gaan vertellen over eetbare en nuttige plantjes. Zo'n wandelingetje van 1-anderhalf uur met een natuurgids, heel burgerlijk allemaal maar wel leuk. Maar dat is al om 10u sochtends en we moeten er nog heen met de tram en dan nog een andere tram en dan juiste plek zien te vinden waar die wandeling begint, dus echt op tijd die kant op. Als ik me zo voel als nu dan wil ik helemaal geen uur door de duinen hobbelen... en al helemaal niet er op tijd voor opstaan. Beuh!!!

- Daantje
- Contacteer:
Meh, waarom wordt ik altijd zo onzeker en stressy als ik eens iets leuks en sociaals wil doen. In die mate dat ik er maar geheel van af wil zien en liever thuis eenzaam op de bank zit met Beer op schoot. Om dan maar weer te gaan posten in het singlesbankje-topic....
Zo ook weer eens voor morgen. Ik wil wel naar de United Utrecht Perverts Pub Meet. Lijkt me gezellig. Leuke mogelijkheid om mensen te leren kennen die wat meer uit mijn regio komen. Maar dan zie ik weer dat ik 's avonds laat naar huis moet. Op de fiets is het me met dit weer gewoon te ver om dat diep in de nacht te doen (12km). Als ik met de trein terug wil betekent het dat ik voor middernacht weer moet gaan. Alternatief is de nachtbus. Maar van zowel de laatste treinverbinding als de nachtbussen weet ik gewoon dat ze tjokvol zitten straalbezopen jongeren. Niet het soort publiek waar ik me graag in meng, zeker niet nu ik langzamerhand steeds minder mannelijk eruit begin te zien. Ik voel me een stuk kwetsbaarder van vroeger.

Zo ook weer eens voor morgen. Ik wil wel naar de United Utrecht Perverts Pub Meet. Lijkt me gezellig. Leuke mogelijkheid om mensen te leren kennen die wat meer uit mijn regio komen. Maar dan zie ik weer dat ik 's avonds laat naar huis moet. Op de fiets is het me met dit weer gewoon te ver om dat diep in de nacht te doen (12km). Als ik met de trein terug wil betekent het dat ik voor middernacht weer moet gaan. Alternatief is de nachtbus. Maar van zowel de laatste treinverbinding als de nachtbussen weet ik gewoon dat ze tjokvol zitten straalbezopen jongeren. Niet het soort publiek waar ik me graag in meng, zeker niet nu ik langzamerhand steeds minder mannelijk eruit begin te zien. Ik voel me een stuk kwetsbaarder van vroeger.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Voleuse
Heb je al gevraagd of je met iemand mee kan rijden, of bij iemand kan blijven slapen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Daantje
- Contacteer:
Gevraagd om een lift wel, geen antwoord nog. Blijven slapen bij onbekenden vind ik niet prettig.
Ik denk dat ik het gewoon aan mij voorbij laat gaan. Weinig mensen die ik al ken (en ik ben te introvert om zomaar mee te praten met vreemden). Ik heb al best een volle sociale agenda (voor mijn doen) met vorige week discussieavond en get a room, afgelopen donderdag lunchedate en komende vrijdag heb ik ook weer wat. Dan voorzie ik ook nog twee Phee'stjes komende maand.
Ik geef toe: die onzekerheid rondom de terug reis, terwijl eigenlijk vlakbij is, geeft de doorslag.
Kunnen ze extravert en zelfverzekerdheid niet in een pilletje stoppen?
Ik denk dat ik het gewoon aan mij voorbij laat gaan. Weinig mensen die ik al ken (en ik ben te introvert om zomaar mee te praten met vreemden). Ik heb al best een volle sociale agenda (voor mijn doen) met vorige week discussieavond en get a room, afgelopen donderdag lunchedate en komende vrijdag heb ik ook weer wat. Dan voorzie ik ook nog twee Phee'stjes komende maand.
Ik geef toe: die onzekerheid rondom de terug reis, terwijl eigenlijk vlakbij is, geeft de doorslag.
Kunnen ze extravert en zelfverzekerdheid niet in een pilletje stoppen?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Crownless
Volgens mij noemen ze dat XTC 
Maar wel vervelend als het je belemmert fixertje. Ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op dronken jongeren. Ik kan me ook voorstellen dat je baalt. Knuf!

Maar wel vervelend als het je belemmert fixertje. Ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op dronken jongeren. Ik kan me ook voorstellen dat je baalt. Knuf!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Peter^
- Contacteer:
@fixertje: "Ik denk dat ik het gewoon aan mij voorbij laat gaan. Weinig mensen die ik al ken (en ik ben te introvert om zomaar mee te praten met vreemden)."
Volgens mij kan je best wel blij zijn dat je wel bent gegaan. Ik heb je met diverse bekenden en onbekende mensen in gesprek gezien. Ik hoorde vanmiddag van Lotus dat het eind van je reis minder goed was verlopen. Heb je je corset nog uitgekregen?
Volgens mij kan je best wel blij zijn dat je wel bent gegaan. Ik heb je met diverse bekenden en onbekende mensen in gesprek gezien. Ik hoorde vanmiddag van Lotus dat het eind van je reis minder goed was verlopen. Heb je je corset nog uitgekregen?
Geniet van de positieve momenten.
-
Meh ik heb een dip ik heb een week vakantie gehad en heb een week in brabant gezeten ik heb er zo ontzettend van genoten en nu zit ik weer in mn huisje en is alles weer normaal. Vanmiddag naar mn werk... Maar ik heb er echt geen zin in. Ik moet echt even afkicken van de leuke dingen. 

- eireann
- Site Admin
Oeh, dat snap ik wel hoor, die dip! succes vanmiddag!
**Self Rescuing Princess**
- Sabrina
Knuffels voor leonietje!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- kitten
-
- Contacteer:
*geeft leonietje dikke knuffel*