Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
juffie
Site Admin

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door juffie »

Meh. Niet zo zeer verdrietig of boos, maar een beetje baalgevoel.

Ik ben, na inspiratie van Marijke, sinds 1 januari ook wat aan de gang gegaan met 101 doelen. Nu heb ik er nog geen 101 gesteld (weet je wel hoe moeilijk dat is!!!) maar een aantal doelen had ik dus wel.

1 tje ervan was mijn rijbewijs E halen. (faal voor nu, maar daar gaan we weer mee aan de slag), en een andere was zangles nemen. Dat heb ik dus ook gedaan en ik vind het echt supertof! :static: Door de opmerkingen van de zangdocente durfde ik vanavond ook eindelijk eens naar een koor te gaan dat ik al heel lang stiekempjes volg en waar ik altijd wel iets bij heb gehad van: Oeh, dat zou wel leuk zijn.

Vanavond naar de repetitie geweest en heb meegezongen. Het was awesome. Ik leerde meteen heel veel, het was een leuk gezelschap en een mooi gevarieerd repertoire. Ik mocht 2 keer komen en dan zou er een stemtest afgenomen worden, maar ik dacht; weet je wat, ik doe die test nu. Kan het maar gehad hebben.

Ik kreeg best wat complimentjes op mijn stem, qua klank, zuiverheid en timbre, maar mijn muzikaal vermogen was nog niet goed genoeg om toegelaten te worden. (Ik kon niet direct uit een akkoord de hoogste, middelste en laagste noot nazingen).
De dirigente zei wel dat ik na oefening van die dingen van harte welkom was om nog eens te auditeren en een test te doen. Buiten die minpuntjes om paste ik wel in het koor en omdat ik mezzo-sopraan ben, was ik ook nog eens breed inzetbaar.

Dus; niet aangenomen, maar wel een paar veren. Ik kan het opnieuw doen, binnenkort. Maar toch baal ik een beetje, vind het echt jammer. Was echt heel erg enthousiast van dit koor en wil gewoon graag lekker zingen.

Meh. Jammerrrr! Ah wel, volgende keer beter. En ik heb nu ook meteen een doel voor de zanglessen.
MILF :grin_ani:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Klinkt toch wel super gaaf hoor juffie! Go you!!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nee, ik leg die lat ook niet te hoog, (althans, ik probeer van niet ;) ) maar dat is wel de reden dat ik nu doorpak en niet weer verzand in: Ik zou best eens een keer willen.... etc. 101 werkt! :static:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik kan die site van 101 nergens meer vinden... van de aardbodem verdwenen. 101 goals levert alleen maar voetbal op -_-"
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nee, nog niet, ik zit nog niet aan die doelen! :mrgreen:

Ga het wel een keertje online zetten. Thanx voor de belangstelling. :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Wat jammer juffie, wel tof dat je dat gewoon bent gaan doen!

Speelde ze de noten die je moest doen wel eerst voor? of moest je zelf maar gokken welke het waren? Zonder voorspelen zou ik dat ook niet kunnen hoor!

Even aan de lerares vragen of ze je dat truukje leert en dan nog een keer gaan!
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja, ze speelde ze wel voor. Ze speelde dan een akkoord (in het geheel) en ik moest dan uit die 3 noten de hoogste, de laagste en de middelste zingen. Ze speelde ze niet 'los'.
Maar ik heb als kind, en ook later, nooit echt muziekles gehad. Kan ook geen noten lezen en heb nooit een instrument leren bespelen. Dat vind ik zó jammer! Ik heb altijd muziek willen kunnen maken... Ga Jeejtje echt wel dat laten leren.

En inderdaad, ik ga gewoon oefenen, en dan ga ik nog eens terug, ik was wel heel enthousiast over het koor, dus ik zou er graag bij aansluiten. :)
kitten

Bericht door kitten »

Als je het kunt oefenen/aanleren, dan komt het vast wel goed!

Ik heb buikpijn! :( Gisteren lekker met "m'n mannen" en de welpjes uit eten geweest. Als voorafje had ik sushi/sashimi en je zag meteen dat het geen sushi restaurant was. De tonijn was niet geheel rauw (rood gebakken en toen gesneden of zo? Het randje was gebakken en daar zat een behoorlijk smaakvolle marinade aan, wat op zich wel smaakte, maar niet wat ik verwachtte en wat ook niet goed samenging met de soyasaus (randje was al zout). En de rijst van de sushi was te lang gekookt en helemaal papperig. En nu heb ik zo'n buikpijn dat ik vermoed dat er nog meer mis was. :(
colet

Bericht door colet »

Getsie ktten! Ik word al naar als ik het lees!
(nu word ik sowieso al ziek van vis en aanverwante schelpdieren)
Sterkte!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

oeh! hoop dat je je snel beter voelt kitten!
**Self Rescuing Princess**
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Er heerst nu ook een of ander virus he, soort van buikgriep, met ook veel buikpijn. Mss heb je dat?
kitten

Bericht door kitten »

Dat kan natuurlijk ook nog. Al hoop ik van niet, ik krijg vanavond nog wat bezoek ivm verjaardag...
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

He nasty kitten. Toch niet ziek worden he.

Ik plof hier ook maar neer. Weet iemand waar ik een aderlating voor mijn gedachten kan bestellen? Ik kan het me niet meer heugen dat ik gewoon ontspannen was, met rust in mijn hoofd. Mijn gebruikelijke taktiek in deze situaties, in mijn dagboek schrijven, helpt ook al niet.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
colet

Bericht door colet »

Knuffelt fixertje
Soms komt er plotseling wat ontspanning, ook als je het niet verwacht. Een bewuste reddingslijn of een toevallige tak die naast je in dat drijfzand belandt....
Cera

Bericht door Cera »

Het lijkt wel of ik geen goed seksleven van mijn lijf mag hebben en ben het even helemaal zat. Sinds april 2010 heb ik al zestien keer een vaginale schimmelinfectie gehad waar behandeling door een gynaecoloog slechts tijdelijk effect op lijkt te hebben, in januari van dit jaar vergaten mijn hersenen tijdelijk dat ik aan de pil ben en reageerde mijn lijf niet op de morning after pil met een bloeding waardoor ik langdurig de pil niet heb geslikt. Nu ben ik weer aan de pil en heb ik regelmatig diarree waardoor ik een aanvullend voorbehoedsmiddel moet gebruiken om beschermd te zijn tegen een zwangerschap. Vriendje en ik hebben een haat-liefde verhouding met condooms dus die gebruiken we nauwelijks met als gevolg dat ik al vier weken 'droog' sta. Gelukkig houden we van orale seks. Ik ga volgende week eens met de huisarts over de Nuvaring praten. Ik ben seksueel gefrustreerd!
Plaats reactie