Ik ben, na inspiratie van Marijke, sinds 1 januari ook wat aan de gang gegaan met 101 doelen. Nu heb ik er nog geen 101 gesteld (weet je wel hoe moeilijk dat is!!!) maar een aantal doelen had ik dus wel.
1 tje ervan was mijn rijbewijs E halen. (faal voor nu, maar daar gaan we weer mee aan de slag), en een andere was zangles nemen. Dat heb ik dus ook gedaan en ik vind het echt supertof!

Vanavond naar de repetitie geweest en heb meegezongen. Het was awesome. Ik leerde meteen heel veel, het was een leuk gezelschap en een mooi gevarieerd repertoire. Ik mocht 2 keer komen en dan zou er een stemtest afgenomen worden, maar ik dacht; weet je wat, ik doe die test nu. Kan het maar gehad hebben.
Ik kreeg best wat complimentjes op mijn stem, qua klank, zuiverheid en timbre, maar mijn muzikaal vermogen was nog niet goed genoeg om toegelaten te worden. (Ik kon niet direct uit een akkoord de hoogste, middelste en laagste noot nazingen).
De dirigente zei wel dat ik na oefening van die dingen van harte welkom was om nog eens te auditeren en een test te doen. Buiten die minpuntjes om paste ik wel in het koor en omdat ik mezzo-sopraan ben, was ik ook nog eens breed inzetbaar.
Dus; niet aangenomen, maar wel een paar veren. Ik kan het opnieuw doen, binnenkort. Maar toch baal ik een beetje, vind het echt jammer. Was echt heel erg enthousiast van dit koor en wil gewoon graag lekker zingen.
Meh. Jammerrrr! Ah wel, volgende keer beter. En ik heb nu ook meteen een doel voor de zanglessen.