Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- JerryM
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Ik zou dan toch echt wel over mijn antipathie voor condooms heenstappen
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
Dat hebben we ook geprobeerd maar neukten we in het begin van onze relatie zonder problemen uitsluitend met condooms, nu wordt de lul van mijn vriendje al tijdens het omdoen van het condoom al slap of tijdens het neuken. Dat maakte hem op een gegeven moment zo onzeker dat hij zelfs zonder condoom problemen kreeg een erectie te houden. Dus hebben we condooms maar afgeschaft en nu is de faalangst grotendeels weg. Ik denk dat zijn lul het tegenovergestelde van een latexfetish heeft.JerryM schreef:Ik zou dan toch echt wel over mijn antipathie voor condooms heenstappen
- Crownless
Ok, dit is mijn invulling, maar mijn eerste gedachte is dat het probleem nu wel naar jou schuift. Jij moet maar met allerhande lichamelijke klachten dealen terwijl hij ook hulp kan zoeken voor zijn impotentie met psychologische oorzaak (wat goed te behandelen is overigens).
Zouden jullie niet voor allebei een oplossing kunnen zoeken? Ik kan me voorstellen dat het echt vervelend is en begrijp je frustratie over het droogstaan en dat het voor hem ook een aanslag is op zijn zelfvertrouwen.
Zouden jullie niet voor allebei een oplossing kunnen zoeken? Ik kan me voorstellen dat het echt vervelend is en begrijp je frustratie over het droogstaan en dat het voor hem ook een aanslag is op zijn zelfvertrouwen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Niet eens. Met Olleke heb ik ook heel wat met die rubber ondingen lopen knoeien, maar dat was geen tijdelijke impotentie, laat staan dat het een psychologische oorzaak had. Dat "het omgekeerde van een latexfetish" is natuurlijk niet letterlijk te nemen (al geef ik toe dat ik 't alleen al om de humoristische waarde ook wel zo zou durven omschrijven).Crownless schreef:Ok, dit is mijn invulling, maar mijn eerste gedachte is dat het probleem nu wel naar jou schuift. Jij moet maar met allerhande lichamelijke klachten dealen terwijl hij ook hulp kan zoeken voor zijn impotentie met psychologische oorzaak (wat goed te behandelen is overigens).
Ik weet ook niet of dat het probleem doorschuiven is. Voorbehoedsmiddelen zijn gewoon voor allebei de kanten een noodzakelijk kwaad (als je geen kinderen wil, uiteraard).
- JerryM
Je kan ook andere soorten condooms proberen. In het begin vond ik de standaard condooms veel te strak voelen, en had ik het idee dat ik er veel minder gevoelig door werd. Toen wat andere geprobeerd (durex fetherlite, is ook iets breder), en wel succes mee gehad, en daarna weer terug naar de gewone, toen ging het wel lekker, uiteindelijk.
(ik werd niet slap, maar kwam gewoon heel moeilijk klaar)
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
Ik zie het niet als het doorschuiven van het probleem. Het is namelijk een gezamenlijk probleem omdat we allebei willen neuken maar wel op een ontspannen manier. Ik werd ook behoorlijk onzeker van het slap worden van zijn lul en we hebben in overleg besloten niet langer te pushen met die rubbers en enkel de anticonceptiepil als voorbehoedsmiddel te gebruiken. En dat mijn lichaam besluit de werking van de pil te verminderen, daar kan mijn lief niets aan doen. Net als de candida. Met en zonder condoom, de schimmel wist me na behandeling altijd terug te vinden. Vriendje heeft zelf ook onderzoeken en behandelingen ondergaan, helaas ook zonder effect op het ontstaan van de infecties bij mij. Het enige dat helpt is geen geslachtsgemeenschap maar dat is natuurlijk geen oplossing. Ik hoop dat de Nuvaring een beter voorbehoedsmiddel voor me is want mijn darmen zijn eigenlijk al jarenlang regelmatig onrustig zonder duidelijke oorzaak.
En het tegenovergestelde van een latexfetish was inderdaad grappig bedoeld. Vriendje heeft verder namelijk wel een latexfetish.
En het tegenovergestelde van een latexfetish was inderdaad grappig bedoeld. Vriendje heeft verder namelijk wel een latexfetish.
We denken dat het vooral iets psychisch is. Hij werd een keer slap bij het omdoen van een condoom en vriendje schaamde zich hier best voor. Ik heb hem gezegd dat de schaamte totaal niet nodig was maar de volgende keer werd hij weer slap. Hij is bang slap te worden en dan wordt het een soort self fulfilling prophecy. Vriendje heeft zowel met mij als met andere meisjes in het verleden heel regelmatig met condooms geneukt, probleemloos.JerryM schreef:Je kan ook andere soorten condooms proberen. In het begin vond ik de standaard condooms veel te strak voelen, en had ik het idee dat ik er veel minder gevoelig door werd. Toen wat andere geprobeerd (durex fetherlite, is ook iets breder), en wel succes mee gehad, en daarna weer terug naar de gewone, toen ging het wel lekker, uiteindelijk.
- Voleuse
Maar dan is dat probleem dus best op te lossen. Jouw lijf werkt niet mee, en daar is niet zoveel aan te doen. Zijn hoofd werkt niet mee, maar dat is goed te verhelpen, en waarschijnlijk beter voor zijn zelfvertrouwen dan 'we kunnen door mij niet met condooms seksen terwijl dat nu erg handig zou zijn.'
Als hij naar een seksuoloog gaat is het meestal heel goed te verhelpen. Daar leren ze je (heel kort door de bocht) te focussen op de opwinding in plaats van de druk van het stijf blijven. Als die self fulfilling prophecy eenmaal doorbroken is gaat het meestal vanzelf ook weer goed.
Als hij naar een seksuoloog gaat is het meestal heel goed te verhelpen. Daar leren ze je (heel kort door de bocht) te focussen op de opwinding in plaats van de druk van het stijf blijven. Als die self fulfilling prophecy eenmaal doorbroken is gaat het meestal vanzelf ook weer goed.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ik begrijp je, Voleuse. Maar voor een doel waarin maar half ons hart ligt, met condoom neuken blijft in mijn beleving altijd een compromis, vind ik een bezoek aan een seksuoloog teveel gedoe. We zoeken naar een lange termijn oplossing zonder condoom en daarom ga ik de Nuvaring proberen. Als ik last van Candida heb is neuken sowieso te pijnlijk dus is met condoom neuken ook geen alternatief.
- Voleuse
Ik heb ook Nuvaring, en ik moet zeggen dat het wel bevalt (veel problemen waar ik bij andere anticonceptie last van had zijn opgelost). alleen wel duur!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Crownless
Dan hoop ik dat de nuvaring gaat helpen. Ik had ook vaak schimmelinfecties en na het plaatsen van een spiraaltje was dat ineens zo goed als voorbij.
Overigens ben ik behandeld voor pijn bij het vrijen door een fysiotherapeut, en ja, dat was wel gedoe, maar ik ben er heel blij mee. En ik ben zelf een beetje allergisch voor opmerkingen over 'mijn vriend wil/kan niet met condoom'. Maar dat is mijn ding.
Succes en ik hoop dat je snel weer eens lekker kunt seksen.
Overigens ben ik behandeld voor pijn bij het vrijen door een fysiotherapeut, en ja, dat was wel gedoe, maar ik ben er heel blij mee. En ik ben zelf een beetje allergisch voor opmerkingen over 'mijn vriend wil/kan niet met condoom'. Maar dat is mijn ding.
Succes en ik hoop dat je snel weer eens lekker kunt seksen.

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- tessie
- Contacteer:
Bwuh, vorige week heb ik die soort van buikgriep gehad, en nu heb ik gewoon keelonsteking met ineens ook een echt griep-gevoel erbij, en een mega opgezette klier in mn nek. Blegh!
- skaoot
Vervelend zo vlak achter elkaar! Hopelijk wordt het snel beter en niet eerst nog erger... Kippensoep?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Daantje
- Contacteer:
*Ook even komt klagen over lichamelijke ongemakken*
Mag die jeuk op mijn hoofd ophouden? Eczeem tussen/onder je haar is niet fijn! En mijn haar is nu zo lang aan het worden dat die Resdan shampoo niet lekker meer mijn hoofdhuid bereikt. Plus; ik heb het idee dat mijn haar ervan uitvalt, van die agressieve zooi.
Mag die jeuk op mijn hoofd ophouden? Eczeem tussen/onder je haar is niet fijn! En mijn haar is nu zo lang aan het worden dat die Resdan shampoo niet lekker meer mijn hoofdhuid bereikt. Plus; ik heb het idee dat mijn haar ervan uitvalt, van die agressieve zooi.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- tessie
- Contacteer:
Thanx skaoot.
Fixertje, bij Lush hebben ze daar volgens mij ook speciale shampoo bars voor, mss is dat wat voor je?
Fixertje, bij Lush hebben ze daar volgens mij ook speciale shampoo bars voor, mss is dat wat voor je?