Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Crownless

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Crownless »

Afdingen die hap!

En daarna er van die haken aan vast maken. Kinkify the bastard!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

Crownless schreef:En daarna er van die haken aan vast maken. Kinkify the bastard!
:schater:
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik liet mijn dochter ff meekijken, is aan t afstuderen richtingbouwkunden/archtitectuur en die zegt dat dit absoluut de waarde van je woning vermindert omat je een stuk minder vrije ruimte hebt in te delen. Dit zou bij de verkoop bekend hebben moeten zijn, en de kolom had in elke tekening zichtbaar moeten zijn.

mijn input.. dit is zeker een klacht waard, en ook een poging om de prijs naar beneden te krijgen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Lol @crownless!

@Phedre, waar klaag ik? Ik heb nu een mailtje naar de makelaar gestuurd waar ik vraag waarom ze bij het tekenen van het contract dit niet wisten. Ik heb een rechtsbijstandverzekering tot mijn beschikking. Zoek ik eerst nog wat onafhankelijk advies? Stuur ik een boze brief naar de verkopende coöperatie?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

je makelaar had dit moeten weten, dus daar kan je zonder meer klagen. Dit had in de tekeningen van jouw woning moeten staan, ook in de verkoopfolder. EN verder zou ik idd niet eens wachten met rechtbijstand inschakelen, die kunnen je ook adviseren waar te klagen of welke stappen te ondernemen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
faery

Bericht door faery »

Wat stom, fixertje! Hopelijk kan je daardoor een lagere prijs afdwingen.

Goed, update: mijn vader moet tot dinsdag blijven in het lokale ziekenhuis en met fysio aan zijn conditie werken, en dan kijken ze of ie gedotterd kan worden (wat sowieso gebeurt in Groningen). Kan dat niet, moet ie naar huis en gaan ze het een paar weken later nogmaals proberen. Dus zaterdag even op wereldreis naar de andere kant van het land, op ziekenbezoek.
kitten

Bericht door kitten »

Dat is heftig, faery!
faery

Bericht door faery »

De vrouw van mijn vader en hijzelf klinken steeds zo relaxed, dat ik me er druk om maken lastig vind. Alsof dat overdreven is. Maar dit is wel echt erg dus?
kitten

Bericht door kitten »

Nou, ik begreep uit je tekst dat hij gedotterd moet worden, maar er de conditie niet voor heeft... Of begreep ik het dan verkeerd? Want dat klonk mij wel heftig in de oren...
faery

Bericht door faery »

Ja, dat heb je goed begrepen. In ieder geval, dat is ook wat ik begrepen heb, via de telefoon. Dat is inderdaad ook wel heftig, als je het zo opschrijft. Brrr. Misschien dat het ook gewoon nog niet helemaal binnenkomt.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Knuffel faery! Ik duim dat je vader geopereerd kan worden en dan snel weer herstelt. :(
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik kom ook even verdrietig wezen. 't Lijkt wel of 't een golf is of zo, maar 't gaat ook slecht met mijn vader. Hij kampt al een paar maanden met een véél te hoge bloeddruk, en het wordt de laatste tijd alleen maar erger en erger. Hij slikt dus al maanden medicijnen, maar zelfs mét die medicijnen gaat 't hartstikke slecht. Hij voelt zich slecht, is duizelig, moe, beroerd, you name it. Nu heeft ie vorige week ook nog een aanval gehad 's nachts waar hij ineens compleet van de kaart was, aan alle kanten verschrikkelijk lag te trillen en schudden en ook niet bij kennis kwam toen m'n moeder hem riep (hij kwam pas een heel klein beetje terug toen ze hem heel hard in zijn gezicht sloeg). Mama stond er toen niet bij stil dat ze 112 moest bellen, maar ze was doodsbang dat hij het loodje zou leggen (zoals ze 't door de telefoon tegen me zei).

Nu is hij vandaag in het ziekenhuis geweest, en de arts neemt het gelukkig wel serieus en gaat verder onderzoek doen, maar zei ook dat die 'aanval' 's nachts (waar hij deze week nog een light-versie van heeft gehad) kan duiden op slaapapneu, wat zou betekenen dat mijn vader zijn rijbewijs mag inleveren en dus werkloos is... Daarop zei hij net zelf door de telefoon al "Dan maak ik er zelf wel een einde aan".

Eigenlijk komt 't nu pas echt bij me binnen. Dat uit de mond van mijn vader, die altijd de stoere bikkel is, bij het overlijden van zijn eigen vader nog steeds drukker was met zorgen voor mij, die zich altijd groot wil houden tegen mij omdat ik voor hem altijd zijn kleine meisje blijf, die nooit ergens over klaagt... snif Dat was heel erg schrikken. Hij is pas 54! Hij moet nog minstens 30 jaar mee gaan! Meh, ik voel me een emotionele, aanstellerige doos dat ik nu al zo reageer, maar ik vind 't gewoon heel eng. Iedereen in mijn familie begon met 'kleine' dingetjes, en daarna ging het ineens allemaal heel hard achteruit, dus ik wil gewoon absoluut niet dat mijn vader ook die kant op gaat. :(

Nou ja, dinsdag krijgt hij een apparaatje wat hij 24u om moet houden en wat dan elk kwartier zijn bloeddruk meet, en woensdag mag hij dan weer naar de arts voor de uitslag. Fingers crossed dat ik me voor jan-met-de-korte-achternaam druk zit te maken!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
JerryM

Bericht door JerryM »

knuff

eerst maar eens die testen afwachten, en dan wordt hij wel wat rustiger en helderder. door gezondheidsproblemen je werk niet meer kunnen doen, daar hebben we gelukkig wel regelingen voor, en misschien kan hij binnen z'n werk nog wel wat anders gaan doen.

Roosvicee
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Knuffel Sabrina, zorgen hebben om ouders is heftig! :knuf:
MILF :grin_ani:
Cera

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.a

Bericht door Cera »

Sabrina, sterkte! Vraag me wel af hoe het zit met de mogelijke slaapapneu. Mijn vader heeft in het verleden als longarts de slaapkliniek in Groningen mede-opgericht en ik hoor van hem uitsluitend verhalen waaruit blijkt dat het goed te behandelen is met een apparaat of eventuele operaties aan neus, gehemelte, tong, keel. Daarnaast kan in geval van overgewicht afvallen ook bijdragen aan vermindering van de klachten. Mijn vriendje heeft slaapapneu en is geopereerd aan zijn neus. Hij voelt zich een stuk energieker en valt zelden meer op de bank in slaap. En ook na de diagnose mocht hij gewoon auto rijden. Hoge bloeddruk speelde bij hem echter geen rol. Misschien maakt dat een verschil.
Plaats reactie