Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Voleuse

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

Ik ben het met pluis eens, je verdient een eigen topic. Nu komt het vaak toch op de troostbankjes of de slowchat, al is dat dan op een omslachtige manier, en daar krijg je gewoon niet het soort reacties wat het verdient. Het IS niet luchtig en onbelangrijk, het hoort niet in de slowchat.

Ik wil het topic wel voor je openen als je niet durft?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Ik ben er ook voor, je eigen topic. Je wil vooruitgang? Zet stap 1: gun jezelf dat topic!
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Oh thnx lieverds! Ik durfde dit topic haast niet meer te openen uit angst voor de reacties op mijn post. Die post was al zo'n stap voor me!

@ pluis: ik had me nooit eerder bedacht dat mensen het dan ook beter zouden kunnen volgen. In mijn hoofd ging alleen maar dat er geen reacties zullen gaan komen en dat het juist makkelijker te negeren valt.

Ik ga mezelf donderdag op therapie de opdracht geven om hier een eigen topic te openen ( :panic: ), dus binnen nu en zo'n 2 weken zou dat moeten gaan gebeuren ( :panic: ). Liefst zo snel mogelijk uiteraard, haha.

*gaat maar eens denken hoe ze dit aan gaat pakken* (ik moet het even laten bezinken)
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

pff... waarom eet ik mezelf nou net misselijk als ik wat van plan ben savonds??
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Lieve Feline,

Je gaat naar de Xfiles of de serieuze insteek, je klikt op 'nieuw onderwerp'. Je tiept in het onderwerp: Feline. (of 'feline's uitlaatklep' - 'feline's persoonlijk avontuur' - 'feline deelt' - 'feline vindt dit eng' of zo.

en dan schrijf je in het onderwerp: Wow, dit was al een grote stap, ik schrijf snel meer. OF je begint gelijk lekker te tiepen!

Ik denk ook dat er dan meer en nuttigere reacties komen!

Doen!
**Self Rescuing Princess**
leonietje

Bericht door leonietje »

Ja goed idee feline een eigen topic! Knufff
kitten

Bericht door kitten »

Ja joh, niet uitstellen. Het is, zoals pluis al zei, voor ons mij erg vermoeiend om de hints over je gemoedsgesteldheid steeds moeten "opsporen" in her en der geplaatste berichtjes. Juist daarom reageer ik vaak niet. Ik merk zelfs dat het me de laatste tijd irriteert. Een beetje het "Oh jee... :faint: ik zeg niks, maar vraag nou alsjeblieft wat er mis is met me... :faint: " en dat is niet wat je wilde bereiken. En het is best vaak dat je ernaar hint. Alsjeblieft, zég het nou gewoon. Want we willen heus ook jou wel steunen, maar dat is erg lastig om in alle losse topics te doen en nergens nou eens echt op in te kunnen gaan. Twee weken is veel te lang en nergens voor nodig. Gewoon nu. Zoals Anne zei, desnoods met weinig tot niks erin! Go Feline!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

niet in de xfiles hoor!!! ik wil je ook wel blijven volgen maar mag de xfiles niet in
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

hoezo mag je de xfiles niet in?
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Feline schreef:Oh thnx lieverds! Ik durfde dit topic haast niet meer te openen uit angst voor de reacties op mijn post. Die post was al zo'n stap voor me!

@ pluis: ik had me nooit eerder bedacht dat mensen het dan ook beter zouden kunnen volgen. In mijn hoofd ging alleen maar dat er geen reacties zullen gaan komen en dat het juist makkelijker te negeren valt.

Ik ga mezelf donderdag op therapie de opdracht geven om hier een eigen topic te openen ( :panic: ), dus binnen nu en zo'n 2 weken zou dat moeten gaan gebeuren ( :panic: ). Liefst zo snel mogelijk uiteraard, haha.

*gaat maar eens denken hoe ze dit aan gaat pakken* (ik moet het even laten bezinken)

Ik ga het zeker volgen Feline!

Je bent stilletjes en ontzettend hard aan het werk. Jij bent belangrijk! En ik zou het fijn vinden om wat beter en vaker te kunnen reageren op je berichtjes!

Ik zeg gewoon doen! :hug:
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

saya, vraag aan de moderators:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
cinderella

Bericht door cinderella »

Groepjes pubers die niet komen opdagen bij toetsen en hun werk niet inleveren en nu lopen te miepen dat ze een of twee keer een 1 hebben.
Derde jaar achtereen tegenvallende aanmeldingen, en ook dit jaar een directie die vervolgens het personeel door de mangel haalt om in recordtijd weer een ambtelijke vernieuwing erdoor te drukken.
Hierdoor weer een grafstemming onder collega's.
Mag ik alsjeblieft dit jaar mijn portie aan fikkie geven? Alstublieft, dankuwel?

Hoop dat vroeg slapen me een beetje energie gaat geven, kan nu echt niks meer, alleen maar janken.
toen doet er nu niet meer toe
leonietje

Bericht door leonietje »

Hoe gaat het nu cinderella?

Ik kom ook even mopperen..
Ik voel me bwuh ik heb al 2 dagen hele goede relaties gehad met 3 rollen wc papier ik ben echt zo ontzettend verkouden. En zodra ik iets eet krijg ik last van maagzuur en buikpijn. En over een paar dagen krijg ik ook nog alle vrouwelijke ongemakken er overheen. En alsof ik me nog niet rot genoeg voelde moet ik morgen met heeeel erg mooi weer ook nog werken van 9uur tot 21uur omdat ik dat elke vrijdag moet. #stom

*gaat nu proberen te slapen*
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ooooh, ik doe nu mijn bachelorproject en dat mens is zo!! stom!! Officieel is ze mijn begeleider maar ze doet niets aan begeleiden. Ik heb nog nooit feedback van haar gehad en zo langzamerhand krijg ik het idee dat ze mij alleen maar gebruikt als dataverzamelrobot. Ik heb nog niet eens een vraagstelling. Toch ben ik afgelopen 2 weken gaan dataverzamelen. enorm zwaar en intensief, geregeld om 6 uur opstaan. Vandaag moest ik nog 1 laatste uurtje, maar ik versliep me. Ik meldde het aan mijn mede beoordelaar. Hij zei: kan gebeuren, ik doe dat ene uurtje wel alleen. Er bleken toen maar een paar kinderen (die we moeten observeren) aanwezig te zijn dus hij kon het prima in zijn eentje aan,
Krijg ik nu godverdomme een zeikmail van mn begeleidster dat ik het op zn minst had moeten melden (waar? hoe? bij wie? Ik zou het niet weten, is mij nooit verteld. Ik ging er vanuit dat mijn medebeoordelaar het bij de docent zou melden en dat dat wel genoeg was...) Zij heeft godverdomme 2 weken lang geen reet gedaan terwijl ik een volle werkweek heb gemaakt voor haar. En dan gaat ze zeuren dat ik er 1 uurtje niet was en het niet heb gemeld????? Wat moet ik hier nou mee, jongens.. Terugmailen dat ze niet zo moet zeuren? Niks antwoorden? Me schaapachtig verontschuldigen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

zeggen dat je het gemeld hebt bij die andere, in principe ging het bij ons de begeleider niets aan wanneer we aanwezig waren. Dat moesten we zelf indelen, dus als we later of niet kwamen moesten we dat gewoon bij de rest van de groep en betrokken mensen melden.
Ik weet niet in hoeverre het een zeikmailtje is, maar anders kun je de bal terugspelen met dat je ontevreden bent over de mate van begeleiding. Dat je verwacht van haar ook meer te horen dan alleen als jij je een keertje verslaapt. En zeg ook waarom je het niet bij haar gemeld hebt.
En dat dus op een nette manier. :)
Plaats reactie