De fascinatie voor anaal?

Gesloten
Phylion

Re: De fascinatie voor anaal?

Bericht door Phylion »

Crownless schreef:Vind ik nog steeds dat vragen naar seksuele voorkeuren via internet wel een beetje vreemd is. Ik zou bijna zeggen, ongepast.
Mwa zo ongepast vind ik dat niet. Bij het aangaan van een bdsm relatie is - tenzij alles binnen 1 relatie plaatsvindt - toch een basale keuze of er tijdens spel sex wordt bedreven ja danwel nee. En in het verlengde daarvan vind ik de anala vraag helemaal niet raar.
J.J. Pipper

Bericht door J.J. Pipper »

Ik heb die fascinatie ook, ik vind het enorm geil om een vrouw in haar kont te nemen, of om te zien hoe een vrouw in haar kont genomen wordt. Om verschillende redenen, die door anderen in dit topic grootendeels ook al wel zijn verwoord.

Om te beginnen heb ik sowieso al een enorme fascinatie voor de vrouwelijke kont. Hoewel ik het ook opwindend kan vinden om een man in zijn kont te nemen verlang ik er toch veel vaker naar om het met een vrouw te doen omdat vrouwen zulke ontzettend geile ronde billen kunnen hebben. Anale seks met een vrouw, zeker in standje op zijn hondjes, ziet er werkelijk fantastisch uit. Ik geef mijn ogen altijd graag de kost tijdens de seks en de aanblik van mijn eigen pik die tussen twee welgevormde ronde billen in dat nauwe gaatje verdwijnt vind ik iedere keer weer adembenemend.

Daarnaast kan anale seks sterke associaties met zich meebrengen van onderdanigheid voor haar en dominantie voor mij. Soms is dat vooral het aspect van overgave en kwetsbaarheid, zeker wanneer ik heel voorzichtig doe om te voorkomen dat het pijn zal doen. In dat geval kan het heel harmonieus zijn en puur zijn.

Maar meestal gaat het me juist ook om de associatie dat een meisje extra geschonden wordt wanneer je haar in haar reet pakt. Zoals anderen al schreven hangt er een bepaald taboe omheen, dus voor een deel heeft het iets te maken met sociale normen, maar dat is het ook niet helemaal, want ik houd er soms ook van om het gewoon echt te hard te doen zodat ik haar pijn doe en ze moet gillen en dan is het in fysiek opzicht gewoon misbruik, ook al is er mentaal natuurlijk altijd sprake van wederzijdse instemming aangezien sommige meisjes er gewoon op kicken om zo misbruikt te worden.

Daarnaast roept het vaak ook vernederende assocaties op. Zo heeft anale seks voor veel mensen toch iets vies, en dat kan het vernederend maken. Het is pervers, het is smerig, en een vrouw die zich daar laat neuken is een gore slet, dat weten we allemaal. Semiramis laat zich heel graag in haar kont neuken, maar ze vindt het wel ontzettend moeilijk om dat ook met zoveel woorden te zeggen, zeker tijdens de daad wanneer Marijke vrolijk staat toe te kijken.

En tenslotte doe je het natuurlijk ook gewoon vanwege het fysieke genot. Het stakke van de anus is lekker voor mijn lul en een interessante afwisseling op vaginale en orale seks. Ik vind het niet lekkerder dan die andere twee: puur qua sensatie vind ik denk ik orale seks het lekkerst, daarna vaginaal en daarna anaal. Maar ik hou van variatie en soms is het gewoon heerlijk om je eikel in zo'n nauwe kont te voelen zitten. Ik kick er trouwens ook op dat vrouwen het lekker vinden. Voor een deel vanwege de vernedering maar ook gewoon omdat ik mezelf de man voel wanneer een vrouw van genot niet meer weet hoe ze het heeft wanneer ik haar onder handen neem.

Overigens ben ik er volgens mij nog nooit gelijk in een eerste chatgesprek met een vrouw over begonnen, dus dat herken ik niet. Ik wil altijd eerst je tieten zien op de cam, dat vind ik veel belangrijker ter kennismaking. ;)
Mack

Bericht door Mack »

Ik heb het nog niet zo heel veel gedaan, maar ik vind anaal spelen met een sub erg leuk. Ook omdat als je het goed wil voorbereiden je het beste veel tijd voor kan nemen, dus uitgebreid spelen, en daar ben ik erg voor.

Het neuken zelf is voor mij vaak een afronding, het spel ernaartoe is eigenlijk veel leuker.
Als een sub het kent en leuk vind is het de spanningen en pret van wat er komen gaat. En als een sub er nog weinig of geen ervaring meeheeft de verrassing van een "aanval" op die plek.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
colet

Bericht door colet »

Ik zal ns terugzoeken of ik nog gesprekken heb waarin ik kan laten zien hoe dat loopt in een gesprek.
Ik verzon het niet, hoor!
Juist omdat het zo vaak zo direct en vrij snel gevraagd werd viel het me op. Dat staat dan verder los van wat ik antwoord dat ik er zelf van vind.

gek toch...* ineens zin krijgt in instant sex met alles erop en eraan :oops: *
Crownless

Bericht door Crownless »

Phylion schreef:
Crownless schreef:Vind ik nog steeds dat vragen naar seksuele voorkeuren via internet wel een beetje vreemd is. Ik zou bijna zeggen, ongepast.
Mwa zo ongepast vind ik dat niet. Bij het aangaan van een bdsm relatie is - tenzij alles binnen 1 relatie plaatsvindt - toch een basale keuze of er tijdens spel sex wordt bedreven ja danwel nee. En in het verlengde daarvan vind ik de anala vraag helemaal niet raar.
Zie wat colet zegt. Het ligt natuurlijk aan het soort gesprek. Ik bedoel, een 'ik wil nu een spel, kunnen we over een uurtje ofzo?'-gesprek gaat wat sneller dan een 'ik ben op zoek naar een mens waarmee het klikt en die toevallig ook dominant is'-gesprek. En vooral in zo'n laatste gesprek vind ik het haast ongepast als iemand snel begint met 'hou je van anaal'. Vooral wanneer het -mannen kennende- ook nogal plotseling kan gaan. En ik heb het idee -maar dat is maar een inschatting natuurlijk- dat colet dat laatste soort gesprekken bedoelt.

Maar dan zal het wel de verschillende insteek zijn. Dat vrouwen zoeken naar een mens die als een van de kenmerken 'dominant' bezit, en mannen naar een subje/sletje/onderdanige/totaalslavin die daarnaast ook nog een beetje leuk kan babbelen en het zou leuk zijn als ze dezelfde muziekvoorkeuren heeft. Ofzo.

Overigens vind ik Pippers uitleg heel cool 8-)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
ericadventure

Bericht door ericadventure »

Tjeeemie wat kan ik nog bijvoegen van dat wat er allemaal al geschreven is.
Ook voor mij geld dat ik het heel lekker vind om een sub anaal te nemen. HEt heeft iets te maken met sociale normen "dat doe je niet" Ook heb ik geleerd dat het "vies" is om te doen. "Dat doen alleen homo's" En geeft een ultiem gevoel van macht hebben over de onderdanige persoon. En dat komt denk ik door de sociale norm die er heerst in onze maatschappij. Ik kan het ook niet anders uitleggen. Iets wat eigenlijk niet hoort en niet mag en daar zit voor mij dan ook de kick in.
Daarnaast heb ik ooit ook aan de andere kant gestaan/gelegen en zowel door dominanten dames als door heer gebruikt. En blijft een apart gevoel waar ook de vernedering in zit en die sociale norm. Maar is wel heel lekker geil.

Dus ja groot voorstander van anale sex en mijn vriendin ook dus mooie combi en op de vraag of het lekkerder is dat heeft meer met mijn eigen mood te maken. :twisted:
Boefje

Bericht door Boefje »

Ik vind het opvallend om te lezen dat anale seks blijkbaar iets is wat je "niet doet" (stiekem, stout, taboe e.d.). Opvallend omdat ik het zelf dus helemaal niet zo zie. Ik vind het evenmin vernederend. Ik houd niet heel erg van anaal omdat ik het (op een verkeerde manier) pijnlijk vind. Maar ik weet dat D-D het erg lekker vind en daarom heb ik er geen grens van gemaakt. Ik schenk het hem en doe mijn best te ontspannen en aanwijzingen te geven zodat het hem lukt om het rustig en voorzichtig op te bouwen. Maar dat onderdanige, vernederende of "bezit zijn" etc. dat ervaar ik dus helemaal niet.

Ik vermoed overigens dat D-D zich hier ontzettend in kan vinden :mrgreen:
J.J. Pipper schreef:Anale seks met een vrouw, zeker in standje op zijn hondjes, ziet er werkelijk fantastisch uit. Ik geef mijn ogen altijd graag de kost tijdens de seks en de aanblik van mijn eigen pik die tussen twee welgevormde ronde billen in dat nauwe gaatje verdwijnt vind ik iedere keer weer adembenemend.
oeps2

Bericht door oeps2 »

ik sluit me helemaal aan bij boefje
ik heb nog nooit het idee uberhaupt gehad dat anaal vernederend of sociaal niet gepast of whatever het zou kunnen zijn .. nog nooit over nagedacht zelfs..
ik vind t gewoon lekker :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Een vraag in het verlengde: Is het voor mannen leuker om anaal te gaan met vrouwen die er vernedering bij voelen? Of is het zonder dat aspect nog steeds leuk?
**Self Rescuing Princess**
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Hangt er vanaf of je vernedering leuk vindt, toch? :clown: Volgens mij is vernedering trouwens ook geen statisch gegeven. Er zijn maar weinig dingen die ik intrinsiek vernederend vind, het hangt meestal de situatie en de speldynamiek af of dat soort gevoelens opgeroepen worden.
asti

Bericht door asti »

Crownless schreef:Vind ik nog steeds dat vragen naar seksuele voorkeuren via internet wel een beetje vreemd is.
Mwa.. ik merk dat ik bij potentiële dates toch wel aanstuur op't topic van BDSM, omdat ik dat toch wel erg graag terug zie in een relatie. Net zoals polsen naar een kinderwens. Maar dat is misschien ook omdat ik geen zin heb in wekenlang daten en dan erachter komen dat (voor mij) nogal belangrijke relatie-doelen compleet uit elkaar liggen.

Wat betreft vernedering.. ik heb erg veel moeite met het concept omdat ik het denk ik gewoon niet goed snap. Als iemand mij echt met hart en ziel zou vernederen (dus echt 200% zou menen wat'ie zegt), zou'ie een mooi end kunnen opzouten van me.. en als het in een rol/spel-vorm gebeurd zou ik het niet serieus genoeg kunnen nemen denk ik, omdat het dan verzonnen is. Stel bijvoorbeeld opmerkingen over mijn figuur ofzo. En wanneer het wel een teer punt raakt, ook al is zijn echte mening compleet anders en zegt hij het alleen om me te pushen/triggeren, dan zou ik er denk ik alleen maar zo onzeker van worden dat het ook allemaal niet meer hoeft. Nee, het concept vernederen kan ik me heeeel weinig bij voorstellen. Zou iemand die hier wel wat mee heeft er misschien een topic over willen beginnen, want juist vanwege mijn (voor)oordeel vind ik het wel een reuze interessant onderwerp, maar het gaat hier wat offtopic natuurlijk.

Back to anal! ;)
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

eireanne schreef:Een vraag in het verlengde: Is het voor mannen leuker om anaal te gaan met vrouwen die er vernedering bij voelen? Of is het zonder dat aspect nog steeds leuk?
Kvind het gewoon lekker :icon_biggrin: met of zonder bdsm
Zarath

Bericht door Zarath »

@asti: er is een goed topic over vernedering waarin een mooie uitleg staat geschreven door elise maar daar geplakt door Heleen.

Je vindt hem hier: http://wanderingspirits.nl/forum/viewto ... f=10&t=913" onclick="window.open(this.href);return false;
asti

Bericht door asti »

Zarath schreef:@asti: er is een goed topic over vernedering waarin een mooie uitleg staat geschreven door elise maar daar geplakt door Heleen.

Je vindt hem hier: http://wanderingspirits.nl/forum/viewto ... f=10&t=913" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank! Prachtige omschrijving idd.. ik ga daar verder erover!
dutshy

Bericht door dutshy »

Het lijkt in deze thread wel of alle mannen van anaal houden. Nou nee dus. Van mij hoeft het niet. Ik beleef ook totaal geen plezier aan het kijken naar plaatjes van vrouwen die anaal genomen worden of, nog veel erger, van die plaatjes waarbij je letterlijk bij een vrouw naar binnen kan kijken.
Dat wil niet zeggen dat ik he absoluut nooit zou doen. Als ik met een vrouw zou zijn die graag anaal genomen zou willen worden, of dat gewoon een keer zou willen proberen, dan zou daar wel over te praten zijn zal ik maar zeggen, maar als ik de keus heb, dan 1000 keer liever oraal. Daar kan ik dus geen genoeg van krijgen.
Gesloten