Wie bepaalt de straf...

Gesloten
fantashe

Re: Wie bepaalt de straf...

Bericht door fantashe »

I can, but it's not what I said/meant.

Ik maak de opmerking 9 van de 10 keer niet om uit te dagen. Ook in dit geval niet. De reactie op zich was dan ook niet van belang. Alleen de reactie die volgde, maakte me op dat moment even duidelijk met wie ik te maken had.

Weet je... het verschilt eigenlijk geen moer van mijn dagelijkse beleving als docente. Een leerling kan de ene dag een opmerking maken en het valt me niet eens op.
De dag erna lach ik misschien om dezelfde opmerking.
Weer een dag daarna corrigeer ik de leerling om dezelfde opmerking: "Pardon? Hou je even in de gaten tegen wie je het hebt?"
Triskelis

Bericht door Triskelis »

The t-word ?

het was toch het C-word ?
(en dan was er nog iets met sane en safe ofzo ?)
fantashe

Bericht door fantashe »

En zoals gezegd: daar verschillen we dus. Agree to disagree?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Je haalt me de woorden uit de mond, Marijke. Vanuit mijn juffenperspectief was ik ook bezig met zo'n post, kon alleen niet zo goed de woorden vinden.
MILF :grin_ani:
fantashe

Bericht door fantashe »

Ik kan wel zo'n relatie hebben met bevriende Dominanten.
fantashe

Bericht door fantashe »

Marijke schreef:fantashe, met je leerlingen heb je inderdaad zo'n relatie. Ik heb echter niet zo'n relatie met een bevriende D.
Ik wel... Daarin verschillen we dus.
fantashe

Bericht door fantashe »

;) Geeft niks, bedenk wel weer wat nieuws. :P
Crownless

Bericht door Crownless »

Hmm. Ik word hier wel een beetje ongemakkelijk van. Ik bedoel, het impliceerd wel dat sommige mensen conclusies trekken over mijn dominantie als ik niet op een 'dominante' manier reageer op hun plaagstootjes. Dat zou ik niet fijn vinden eigenlijk. Ik bedoel, ik zou wel met me laten sollen dan. En dan? Neemt zo'n persoon me niet meer serieus als Dom? En mijn sub? Die zich dan onderwerpt aan zo'n Dom die met zich laat sollen?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Triskelis

Bericht door Triskelis »

dat sommige mensen conclusies trekken
Dat is toch pas van belang als jij de mening van die mensen belangrijk vindt ?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Na twee pagina's letters (a/A/B) in meerdere varianten, heb ik het opgegeven. Als iemand de eindconlusie wil doorgeven tzt dan hoor ik het wel :)
**Self Rescuing Princess**
Triskelis

Bericht door Triskelis »

Iedereen vindt de mening van anderen belangrijk. Wie beweren van niet zijn ofwel psychopaat, ofwel ze proberen die kwetsbare kant te verbergen. Mensen zijn, diep in de kern, groepsdieren die de goedkeuring van anderen wensen.

hoewel wat off-topic,
niet iedereen vindt de mening van een ieder ander belangrijk,
ik zou bijna stellig durven zegen dat degene die daar anders over denken aan een vorm van "behaag-ziekheid" lijden
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dus als niemand jouw aardig vind, nergens, dan vind je dat niet erg? dan ga je niet kijken wat je anders kan doen om dat te veranderen? Niet dat ALLE mensen je leuk moeten vinden, maar je past je toch wel aan aan een paar?
**Self Rescuing Princess**
Triskelis

Bericht door Triskelis »

niet iedereen vindt de mening van een ieder ander
Zoals gezegd:
je kan je toch niet van de gehele wereld iets aantrekken,
of beter: ik kan me toch niet...
Dus, er zijn een hoop mensen waarvan het me niet kan schelen wat ze denken.
(ik kies dan overigens voor de optie: psychopaat, maar ben bang dat geen psychopaat dat ooit zou doen)
Crownless

Bericht door Crownless »

Marijke schreef:Iedereen vindt de mening van anderen belangrijk. Wie beweren van niet zijn ofwel psychopaat, ofwel ze proberen die kwetsbare kant te verbergen. Mensen zijn, diep in de kern, groepsdieren die de goedkeuring van anderen wensen.
en dan vooral van de mensen in de ingroup. Wat een groep PSV-hooligans van mij vinden vind ik idd minder boeiend, daar hoor ik niet bij en ik vind dat ook niet erg (neemt niet weg dat als alle PSV-hooligans me een lelijk wijf vinden, ik dat rot zou vinden). Maar sm-erts zijn mijn in-group, hun mening is belangrijk. Dat vertelt me onder andere hoe ik me dien te gedragen in die groep om geaccepteerd te worden, wat ik als groepsdier wil.

Nu is er een meningsverschil over hoe je als buitenstaander om moet gaan met een onderdanig persoon en dat maakt dat ik me ongemakkelijk voel.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Crownless schreef:Nu is er een meningsverschil over hoe je als buitenstaander om moet gaan met een onderdanig persoon en dat maakt dat ik me ongemakkelijk voel.
Je moet sowieso niks toch? En dan daarbij, als jij vriendschappelijk met mensen wilt omgaan en alleen naar Bryan toe Dominant wilt zijn, good for you toch?

Ik denk dat Bryan dan ook de enige is over wie je je druk zou moeten maken hoe je in je Dominantie overkomt. En volgens mij zit dat wel goed ;)
MILF :grin_ani:
Gesloten