Dacrael schreef:Maar... ik vind het boek
The Ethical Slut (deze link brengt je overigens naar de wiki, waar een korte uitleg en het ISBN staat) erg verhelderend.
Sowieso vind ik de dat iedereen in een relatie de eerste paar hoofdstukken moet lezen.

Ook als vrijgezel vond ik het interessante literatuur

@juffie: Ik snapte hem wel hoor!
edit: klik ik op bevestigen voordat ik post wat ik eerst had bedacht om te posten....
Ik ben nog steeds heel benieuwd in hoeverre ik poly-materiaal ben.
Op dit moment deel ik Jay natuurlijk met tessie, maar dat is toch weer anders omdat het een D/s relatie is, geen vriendje-vriendinnetje ding.
Maar soms merk ik wel dat ik denk "goh, vriendje is misschien ook wel eens leuk om weer eens aan te beginnen". Maar op dit moment moet hij mij dan wel willen delen (nilla of niet (en helemaal geen zin in nilla vriendjes)), want ik vind het met Jay veels te leuk! Dus dan moet ik ook maar voor de poly-insteek? Maar vind maar even iemand die ook kinky is, en available, en je wilt delen

Achja, voorlopig amuseer ik me zo prima, geen enorme relatiedrang ofzo, maar het speelt wel van tijd tot tijd door mijn hoofd hoe wat ik soms allemaal wil, vorm zou kunnen krijgen.
En dan is dit zeker een interessant topic om te volgen!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!