Oh jee, nu gaat er een beroep gedaan worden op mijn gezichtsherkenning. Alvast mijn excuses als ik je niet meteen herken. Ik ben daar gewoon slecht in.
kitten schreef:Oh jee, nu gaat er een beroep gedaan worden op mijn gezichtsherkenning. Alvast mijn excuses als ik je niet meteen herken. Ik ben daar gewoon slecht in.
Hahahaha geen zorgen. Ik ben niet snel beledigd en zelf ook behoorlijk slecht in mensen herkennen.
Het is sowieso wel fijn dat ik weet dat er sowieso iemand is die ik eerder gezien heb. En die leuk is
Ik zal vrijdag de 29e even reserveren, dus hopelijk is dan een beetje bekend wat de 'misschieners' gaan doen. Ik heb er heel veel zin in! Oh, en als we dan toch gaan reserveren: hoe laat?
Ergens rond avondetenstijd wat mij betreft Het maakt mij weinig uit hoe laat precies, maar ik hoef niet te reizen. Midden op de dag is voor mij / ons minder handig - ik verwacht druk te zijn.
Ik had hem rond lunchtijd in de agenda gezet, want daar ging de discussie heen toen ik een knop hakte. Nu wordt het lastig, want ook nog een verjaardag vanaf 4 uur waar ik eigenlijk ook heen wil. Ik kan daar dus ook later naartoe, maar eerder niet.
Ik had ook overdag in mijn hoofd (hebben we ooit een meet die niet een feestje was ‘s avonds gepland?). Voor avondeten naar Rotterdam is denk ik sowieso een beetje jammer voor iedereen die van ver(der) moet komen. Ik heb zo tussen alle andere feestdagen door wel tamelijk behoefte aan rustige avonden, eigenlijk. Maar wij stonden al op misschien.