Corona - hoe raakt het jou?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Peter^
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Peter^ »

“Kan iemand mij vertellen waar je 'onzichtbare' mondkapjes kan kopen? Ik moest vandaag even een boodschap doen, en zag in winkels maar 2 mensen met een katoenen mondkapje en voor de rest alleen maar mensen met een onzichtbaar mondkapje.”
Geniet van de positieve momenten.
Nijntje

Bericht door Nijntje »

Mijn directe collega positief getest. Terwijl zij eigenlijk niets verwachte uit de test te krijgen... heftig!
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Ik vond de keel echt super meevallen, neus daarentegen vond ik vreselijk. Heb er tot de volgende dag nog last van gehad.

Worstel wel een beetje met het mondkapje. Heb een aantal wegwerp voor de winkel, maar hoe ik ze ook op doe, ze gaan steeds in mijn ogen zitten. Echt heel irritant en daardoor zit ik er ook steeds aan, want anders zie ik niks. Meer mensen met dit porbleem? Ik overweeg een wasbaar kapje voor kinderen te proberen. Heb gewoon een klein hoofdje blijkbaar.
kitten

Bericht door kitten »

Oudste had het ook niet verwacht, Nijn. Haar vriendje was een dag later getest en kreeg eerder de uitslag, negatief. En zelf had ze een anderhalve week eerder al getest, ook negatief. Maar ze kreeg er andere klachten bij, dus moest ze van de pabo opnieuw laten testen. Niet voor niks, blijkbaar...

Tippi, ik vind wasbare sowieso veel fijner! Dus ja, zou dat echt proberen als ik jou was.
Mack

Bericht door Mack »

En daar gaan we weer.
Zolang de besmettings cijfers niet naar beneden gaan moeten we ervan uitgaan dat we in een lockdown blijven.
Niet leuk maar het kan niet anders. :(
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik ben er 'blij' mee. Van mij had dit twee weken geleden al gemogen. Het is wel helemaal kut als je inkomen (weer) wegvalt en voor de mensen waar het emotioneel zwaar voor is het is ruk.

Laat de lente maar snel komen, deze winter wordt lang.
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja het zal best nodig zijn maar ik heb dr de balen van hoor. Voor mijn gevoel was het net weer een beetje leefbaar allemaal. Maarja dat zal ook het probleem zijn geweest, dat mensen weer gingen leven.
Ik hoop echt dat we niet terug hoeven naar de lockdown lockdown.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik hoop dat het protocol verantwoord winkelen blijft bestaan anders kunnen wij de toko wel sluiten. 30 man personeel loopt er al standaard. En we moeten een uur eerder dicht per dag. Nouja dat overleven we wel. Sterker nog kan je daarna nog iets leuks.. (haha nee grapje). Ik hoop zakelijk gezien niet dat het super rustig wordt (saai) maar ik hoop ook dat mensen gewoon zoveel mogelijk thuisblijven want corona... Ik zal het morgen wel horen.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik was een beetje verbaasd gisteren toen er zowaar iets dat leek op maatregelen werd aangekondigd, ik had nog een nieuwe aanmodderpersco verwacht. Met weer een foei en goed zo in één zin. Al vond ik de MP wel heel erg optimistisch om te zeggen dat wij Nederlanders beschaafd zijn.

Ik heb zelf de luxe dat ik thuiswerk en niet hoef in te zitten op werkzekerheid. Dat scheelt een boel. Maar ik zit inmiddels al een half jaar alleen thuis ik ben sinds begin maart een handvol interacties met mensen gehad die meer waren dan: "Heb je een klantenkaart?" of waar er geen internet tussen zat. Mijn laatste knuffel is inmiddels 221 dagen geleden.

Voorlopig verandert er voor mij niets: mondkapjes dragen met boodschappen doe ik al een paar weken en ik kom verder nergens. Ik had gehoopt dat het in mijn vakantie (nu) wat beter zou gaan en dat ik het wel verantwoord zou vinden om een paar uitstapjes te maken, helaas. Ik doe boodschappen en kom buiten om wat te hardlopen of te wandelen.

Verder voorzie ik wel dat dit aanmodderen tot ver in 2021 gaat duren.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

puppie schreef: 12 okt 2020, 01:04
eireann schreef: 11 okt 2020, 17:38 Deep throaten is (in een ver verleden) ook een paar keer gelukt, dan lukt die keelswab ook wel toch? We zullen t zien!
Whaha zo diep gaat ie nou ook weer niet. Maar een stokje achter je huig duwen levert bij 90% van de gevallen een kokhalsreflex op. Waarbij de mannen over het algemeen wel vele malen meer drama en geluid maken dan de vrouwen :lol:
Achter de huig was niet meer dan een kleine kriebel. De neus even venijnig, met een paar uur een traanoog en veel 'neusophaaldrang'.

Uitslag: negatief! Hoezee!
chell

Bericht door chell »

tippi schreef: 12 okt 2020, 09:26 Ik vond de keel echt super meevallen, neus daarentegen vond ik vreselijk. Heb er tot de volgende dag nog last van gehad.

Worstel wel een beetje met het mondkapje. Heb een aantal wegwerp voor de winkel, maar hoe ik ze ook op doe, ze gaan steeds in mijn ogen zitten. Echt heel irritant en daardoor zit ik er ook steeds aan, want anders zie ik niks. Meer mensen met dit porbleem? Ik overweeg een wasbaar kapje voor kinderen te proberen. Heb gewoon een klein hoofdje blijkbaar.
Heb je je elastieken al gekruist geprobeerd?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb een sla centrifuge gescoord om de mondkapjes thuis gelijk in te doen en te makkelijk te wassen :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Mondkapjes wassen in een slacentrifuge? How?
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik hoor ook mensen die hun mondkapje uitkoken in de waterkoker
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

tessie schreef: 15 okt 2020, 16:55 Mondkapjes wassen in een slacentrifuge? How?
Mondkapjes er in, kokend water erop. Paar keer rondzwengelen zodat alles goed nat en heet is. Laten staan tot je je handen niet meer brand, uitknijpen klaar.
Plaats reactie