Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
skaoot

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door skaoot »

Aww thanks pluis!
Maar ik vrees dat als ik nu zelf een aanbevelingsbrief ga schrijven, dit een kopie van mijn motivatiebrief wordt die ik ook nog moet afmaken, en dan valt wel op dat het van een hand komt toch? In de omschrijving die op de site vd UU stond mbt waar de aanbevelingsbrief aan moet voldoen, gaan ze echt uit van dat die door die andere persoon geschreven wordt. Geen Amerikaanse toestanden daar dus.

@Ravelijne: Mijn vader kan ik op dit moment even niet vragen, vandaag niet iig, misschien morgen eens proberen.

Heb maar een mail naar een andere masterdocent gestuurd. En verder weet ik niet zo goed wie ik dat kan vragen. Zeker omdat het voor maandag moet.
Mijn hoofd wordt hier heeeeeel moe van. Doorbijten is best vermoeiend :)

edit: wellicht ziet mijn hoofd het morgen na een nacht goed slapen het meer zitten en komt er een briljant brief uit. beetje googelen op aanbevelingsbriefvoorbeelden helpt vast ook.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
pluis

Bericht door pluis »

:) Het idee is dan ook dat je de brief schrijft "vanuit" die andere persoon.

Kun je de dame in kwestie nog eens bereiken? Vragen of ze de brief wil tekenen als je haar een kant en klaar pakketje stuurt met brief, envelop en postzegel, enzo?

Kan ik je altijd nog helpen door de brief een beetje te herschrijven zodat ie niet meer ' naar jou' klinkt.
skaoot

Bericht door skaoot »

Pakketje sturen enzo gaat nooit op tijd zijn, moet ma of di te utrecht zijn... maar misschien per mail, kan ze printen, tekenen, scannen en retour sturen op maandag ofzo.
Punt is vooral dat mijn hoofd nu even dusdanig in stressmodus zit dat 1 brief schrijven al niet opschiet. Laat staan een tweede vanuit iemand anders. Ik ga het morgen wel proberen. Volgens mij heb ik nog ergens opdrachten liggen met feedback van haar, kan ik vast ook wat mee. Kom ik er morgen op terug of ik er wat verpluising op los wil laten :)
Ik kan er vast bijzetten dat ivm de korte termijn het maar een korte brief is :mrgreen:
Ik zie weer beetje zon achter de wolkjes. Ei kwijt kunnen en mensen die meedenken FTW!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
eireann
Site Admin

Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Maandag vanuit je werk even doortreinen en persoonlijk in de brievenbus doen?
**Self Rescuing Princess**
skaoot

Bericht door skaoot »

Dat overweeg ik ook al...maar ben daar nooit voor "sluitingstijd" vd uni. Dus dan zien ze het toch pas dinsdag, net als wanneer ik het op de bus doe. Wat ik morgenavond digitaal heb, mail ik alvast, en dan maandag de papieren op de bus. Ik doe wat ik kan en dan hoor ik wel of het zin had.
Sowieso maandag bellen omdat ik me niet via Studielink kan inschrijven. Misschien houdt het dan al op.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

@ skaoot: Ik duim voor je! Over een paar dagen is het weer over :).

@ Li: Misschien was het inderdaad niet super handig om dit zo op het forum te posten..
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
JerryM

Bericht door JerryM »

mss wel, er is nu wel meer duidelijkheid.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Dat klopt ja, maar als ik Guilty was en dit over mezelf las zou ik toch niet blij zijn... Maar misschien moet ik niet projecteren.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
faery

Bericht door faery »

Wat ik dus kwijt wilde: mijn genitale wratjes zijn terug. Heb er gisteravond twee gevonden bij m'n anus (gelukkig wel echt aan de buitenkant, maar toch). Da's kut, maar goed, morgen even de dokter bellen. Er is gewoon zalf, en die is niet pijnlijk, dus ze gaan maar zorgen dat ik die krijg. Desnoods bestel ik het wel ergens op internet ofzo.

Het allerstomststste is nog wel dat ik, na even weer wat onderzocht te hebben over besmettingsgevaar enzo, dat het virus blijkbaar ook besmettelijk kan zijn als ik geen wratjes heb! Daar gaat het seks zonder condoom hebben met jaxel. En mijn vriendin, vanwege haar meerdere partners, zal nu bij vingeren enzo ook wel handschoenen aan doen :( muh :nopompom:
Laatst gewijzigd door faery op 01 apr 2012, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Grote Muh! :nopompom:
**Self Rescuing Princess**
Crownless

Bericht door Crownless »

Ja, het is gewoon STOM!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

Ah, dat is balen!! :(
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja echt stom zeg!!
kitten

Bericht door kitten »

Feline schreef:Ik ga mezelf donderdag op therapie de opdracht geven om hier een eigen topic te openen ( :panic: ), dus binnen nu en zo'n 2 weken zou dat moeten gaan gebeuren ( :panic: ). Liefst zo snel mogelijk uiteraard, haha.
Dit schreef je 20 maart. Je 2 weken zijn om.
Crownless

Bericht door Crownless »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=a1Y73sPHKxw[/youtube]

Als je het wilt, dan kun je het! :static:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie