ook hier een mega vrolijk!!! welliswaar heel erg brak, want niet geslapen vannacht, maar toch. Gaaf verjaardagsfeest, met heel veel heel dierbare mensen en echt heel gave kado's!! Met als topper (zonder de anderen tekort te willen doen hoor!!) een RVS cane en rubber plak met RVS handvat met in beiden 'mijn' bloem gestraald. Echt zoooooooooo mooi en zo persoonlijk!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Ja gisteravond was tof! Een crownless en bryan die ook gingen was yay! Heeeeeel fijn gespeeld, veel langer dan ik dacht (tijdsbesef faal) lekker hard ook, terwijl we allebei ook heel vrolijk en ietwat melig waren hihi. Mietjesrug weer beetje minder mietje boel lol en boel auw gaan goed samen. Liedjes zingen en hard gemept worden niet Toffe meneer heb ik.
En lekker weer, en op balkon hangen, en morgen begint het leraar zijn!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Lars en ik hebben een huisje toegewezen gekregen. Een gloednieuw huurhuis, met drie slaapkamers, een zolder en een redelijke tuin. Helemaal perfect. Maandag krijgen we de sleutels.
Wat leuk, gefeliciteerd gerrie! Heel veel geluk in jullie nieuwe huisje!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You