Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
puppie

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door puppie »

*knuffels*

En of het nu wel of niet waar is wat hij typt (ik ken jullie beide nauwelijks en de waarheid ligt meestal in het midden denk ik) ik vind het echt schaamteloos om zoiets persoonlijks op een openbare site te posten...
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wauw phedre... ik zit het te lezen en inderdaad, dit gooi je toch niet zomaar op fetlife.... *knufft*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Muis77

Bericht door Muis77 »

Geeft phedre ff een dikke knuffel. :knuf: :knuf: :knuf:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ook van mij een knuffel voor jou Phedre, ook al ken ik je niet. Maar ik vind het geen stijl om dit zo op FL te gooien
faery

Bericht door faery »

*knuffelt ook* Wat een lul-de-behanger zeg... (en dan ben ik pas halverwege dat epistel)
cinderella

Bericht door cinderella »

Ook een dikke knuffel van mij.

Maar mensen, ik vind het eigenlijk ook niet leuk tegenover chippie als jullie nu hier weer iets lulligs over Petruss zeggen. Hoe je ook over de situatie denkt, dit moet voor haar óók moeilijk zijn.
Chippie, hoewel ik je niet ken, en je hier niet verdrietig zit te zijn, wil je van mij ook een knuffel accepteren?
toen doet er nu niet meer toe
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Mjah, Chippie staat er wat mij betreft helemaal buiten. Ik heb dat hele stul wartaal maar oppervlakkig gelezen. Petruss is de lul-de-hanger die schreeuwt dat Phedre haar mond moet houden als ze iets algemenigs zegt. Maar Petruss mag blijkbaar wél de vuile was buiten hangen. Dat noem ik meten met twee maten en als je dat doet dan bén je een enorme lul-de-behanger en een zielige aandachtshoer.

Meer knufffs voor Phedre.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Wat er precies aan de hand is weet ik niet zo goed (want geen FL dus ik moet afgaan op wat hier gezegd wordt), maar in ieder geval heel veel knuffels Phedre! :knuf: :knuf: :knuf:
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Voor Jezebel de essentie:

Persoon X en persoon Y hebben wat persoonlijke wrijving met elkaar. Persoon X komt op hoge pote verhaal halen als persoon Y iets zegt over de relatie tussen X en Y toen alles nog in orde was, Iets algemeens, weinig bijzonders. Persoon X post dan een maand later een heel erg lang en heel erg gedetailleerd verhaal waarin hij zijn kant van het verhaal uit de doeken doet. Met onnoemelijk veel vuile was en hele persoonlijke detail.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Thanks Fixertje:)
In dat geval (al had ik dat al wel ongeveer begrepen, alleen niet precies) nog meer knuffels Phedre! Dat is echt onbeschoft en laag...
:knuf: :aai:
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

OMG!!! :shock:
Geachte klant,

Wellicht heeft u intussen vernomen dat het moederbedrijf van het merk A.R.T. failliet is. De tegenvallende omzetten gekoppeld met de hoge lasten is ART fataal geworden. Onder het moederbedrijf vallen ook een aantal winkels. Andere winkels blijven buiten schot aangezien deze onafhankelijke franchisewinkels zijn. We zijn nu samen met de curator de mogelijkheden van een doorstart aan het onderzoeken, wellicht in een afgeslankte vorm. Zeker is dat ART als merk voort zal blijven bestaan.

Voorlopig zullen alle ART winkels gewoon open blijven en we blijven ons merk verkopen met de energie en aandacht die u van ons gewend bent.

Wij blijven er trots op om te werken voor ART. Ook zijn we trots op de relatie die we hebben opgebouwd met u als klant de afgelopen jaren. We proberen u zoveel mogelijk informatie te verschaffen. Tot nader bericht, verandert er voor u niets. U kunt nog steeds met een gerust hart terecht bij de ART winkels, waar onze verkoopsters voor u klaar staan en waar een prachtige zomercollectie hangt!.

Met vriendelijke groet,

De directie van ART
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

*knuffels voor Phedre* Narigheid, zeg! :(
kitten

Bericht door kitten »

Wow... :shock: Beste ART klant. We gaan failliet. Maar niet helemaal. Mogelijk gaan we dicht. Maar mogelijk ook niet. Of sommige. Maar blijf vooral bij ons winkelen. Alle winkels blijven toch open. Er is niks aan de hand. Cheerio!

wtf... En waarom kreeg ik die mail niet...? :nopompom:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Yeah, onduidelijkheid troef. Ik denk dat dit de nieuwsbrief van de webwinkel is. Niet die van de losse winkels waar de aankondiging van de uitverkoop en zo in staat. Voor de ene heb ik me opgegeven via de site, voor de andere via een briefje in de winkel. Is dat het verschil?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik kreeg laatst ook zo'n bericht van selexyz: we zijn failliet, maar blijf vooral bij ons bestellen!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie