Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Daantje
- Contacteer:
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Voor selexyz is er ook inmiddels een bedrijf dat het wil overnemen. Dat blijft dus bestaan. Meest bizarre in het Selexyz verhaal: een paar jaar terug hadden ze de kans om voor € 200.000,- (tweehonderduizendeuro!) Bol.com over te nemen. Bol is toch wel een van de belangrijkste factoren voor het faillisement van Selexyz.
Wat ART betreft: die moeten wel doorstarten!! Ik wil daar ook nog gaan shoppen!
Wat ART betreft: die moeten wel doorstarten!! Ik wil daar ook nog gaan shoppen!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Net op wat de meest romatische en sexy dag van het jaar had moeten worden besluit mijn lichaam dat het tijd is voor mijn eerste doorbraak bloeding ooit. Ben recent overgestapt van de pil op de Nuvaring en baal hier echt van. Ik stel 'Valentijnsdag' nog maar weer een paar weken uit. Witte lingerie gaat niet goed samen met 'ongesteldheid' en tijdens het vrijen een tampon verwijderen is het tegenovergestelde van geil. En dan heb ik het nog niet eens over de aversie van mijn vriendje tegen seks tijdens de menstruatie. Niet leuk! 

- kitten
- Ravelijne
Hè, wat vervelend. Zijn die soft-tampons geen oplossing? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik begrijp van anderen dat je daarmee kunt vrijen zonder dat je er last van hebt en zonder dat je nog iets van je menstruatie merkt.
- juffie
- Site Admin
Ja, dat klopt Ravelijne. Ik heb er wat dát betreft goede ervaringen mee. Beetje minder is dat Jerry na de daad op onderzoek uit moet, want blijkbaar stoot hij Beppy dan zo diep, dat ze onbereikbaar voor mijn vingers wordt. 

MILF 

- Ravelijne
Ai! Dat is dan weer een nadeel... Ook niet als je hurkt? Dat schijnt goed te werken voor tampons die zoek zijn...
Bedankt voor het meedenken, dames! Ik had nog nooit van dat soort tampons gehoord. Inmiddels heb ik de hele dag qua planning zo ingericht dat ik helaas geen voorbereidingstijd meer heb voor 'Valentijnsdag' (lees: ik heb sinds het sporten vanmorgen alleen nog maar met mijn kont op de bank gezeten) en het vriendje komt al over twee uur thuis en ik moet nog sterren plakken, schoonmaken, scheren, epileren, strijken, seks-cd samenstellen, hond uitlaten, massage olie kopen en dan ook nog naar de Christine le Duc in Leiden omdat ze de tampons hier niet in het dorp verkopen. Ik hou het in gedachte voor de volgende keer al hoop ik ze dan niet nodig te hebben. Ik heb al een nieuwe datum waar ik me op kan richten: zaterdag 28 april a.s. Plak ik er nog een lekker saunabezoek aan om mijn vriendje helemaal te verwennen.
- Ravelijne
Oeh, dat klinkt wel als een fijn dagje! Hoop dat het dan allemaal voorspoedig gaat! 

- juffie
- Site Admin
Heb het t-shirt.Ravelijne schreef:Ai! Dat is dan weer een nadeel... Ook niet als je hurkt? Dat schijnt goed te werken voor tampons die zoek zijn...

MILF 

- kitten
Ik heb ook al eens externe hulp nodig gehad bj het vissen... Misschien heeft het te maken met moederschap?
- tessie
- Contacteer:
Ik heb met die tampons wel gemerkt dat als je ze vaker gebruikt, je er handiger in word. Oefening baart kunst.. en tampons zonder draadjes 

- juffie
- Site Admin
Misschien ben ik te dik, waardoor mijn arm niet ver genoeg mijn doosch inkan... 

MILF 

- eireann
- Site Admin
Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Ik krijg ze er ook zonder problemen uit juffie, ook na sex. Dus daar ligt het iig niet aan 

**Self Rescuing Princess**
- tessie
- Contacteer:
Je moet gewoon eigenlijk eh ja zo'n beetje wat Marijke zei, je moet een beetje meepersen enzo
En dan met de puntjes van je vingers proberen wat grip te krijgen.

- Heerscher-vd-nacht
was hier niet al een apart vrouwelijke ongemakken topic voor? Ik denk nogal in plaatjes namelijk
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."