Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Vrolijk!

Bericht door eireann »

Altijd fijn om te horen skaoot! Is het een coach van werk of van studie?
**Self Rescuing Princess**
skaoot

Re: Vrolijk!

Bericht door skaoot »

Van werk :) ze zat er vanmorgen 1 les bij en donderdag weer. Meer goede feedback incoming! Nu comaslaaptijd.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb vandaag een heel erg gezellige dag met m'n moeder gehad :static: Wel wat lang, dus ben moe, maar oprecht gezellig!
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wow anne! Dat is gaaf! :static:

Ik ben ook vrolijk. We zijn voor het eerst host via warmshowers en we hebben zo'n leuk Australisch stel in de tuin te kamperen! Onze leeftijd, hij is ook leraar en ze zijn gewoon heel erg gezellig!
Ze waren helemaal fan van mijn eten en hebben 2 keer opgeschept, zijn vanaf nu verslingerd aan stroopwafels(ijs) en waren over alles enthousiast.

Jammer dat ze maar 1 nachtje blijven.
MILF :grin_ani:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wat gaaf en leuk anne en juffie!
Geniet van de positieve momenten.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

En ik heb ook nog een boek gewonnen vandaag!
MILF :grin_ani:
chell

Bericht door chell »

Wat leuk juffie, kampeerders in de tuin!
kitten

Bericht door kitten »

Ooooh leuk, kampeerders in de tuin! Vet!
artemis

Bericht door artemis »

:inluv: Kittens!
Leuk al die positieve berichten.
Ik mag de 17de beginnen in een nieuwe kliniek!
Zal wel even wennen zijn, maar eindelijk iets waar mijn passie ligt!
Pluu

Bericht door Pluu »

Gisteren is mijn nieuwe leermachine bezorgd. En vandaag ben ik naar de leerwinkel geweest. En morgen is Kotertje de hele dag naar de kinderopvang dus dan kan ik met mijn nieuwe aanwinst gaan prutten...

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

De machine is alleen wel een beetje moeilijk in de bediening, dus als ik slim ben dan zet ik niet direct de naald in mijn dure nieuwe leer maar dan ga ik eerst domme proefstukjes maken totdat ik het ding een beetje aanvoel. Maar.. maar.. maar... proefstukjes zijn STOM!!! Eigenlijk wil ik gewoon het liefste direct gaan naaien!!!
skaoot

Bericht door skaoot »

Woei ik voel me al minder uitgeput na 3 rondes lesgeven. En ik sta er zelfverzekerder bij zei coach (ik ben echt zooooo blij met haar!). En een klas ging al stuk beter. Eentje gaat nog steeds niet goed, en eentje ging dinsdag beter dan vandaag. Maar kreeg compliment dat ik tips goed probeerde toe te passen en echt werk aan het beter doen (natuurlijk, ik wil dit kunnen!)
Dus ondanks dat ik nog regelmatig denk Stelletje kutpubers rot een eind op en zoek zelf maar uit hoe je dit haalt, heb ik er ook nog zin in! :static:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Yay for that!!! Het wordt echt gewoon beter, want jij wordt beter! Je leert dingen, je krijgt tips, en je gooit alles direct in de praktijk, dus je groeit echt superhard! Dat kan ik alleen uit wat je vertelt al afleiden! Go you! :banana:

Ook even vrolijk, ik had een hele berg werk die ik de hele zomervakantie voor me uit schoof want de gedachte aan werk equalde al complete paniek en doodsangst en stress, en die ik voor een deel in de laatste week van de vakantie had gedaan, maar nu was er nog een aardig stuk blijven liggen, en dat wilde ik vóór 10 september (start uni) af hebben omdat ik anders nóg meer belasting krijg, en ik heb het gewoon af!!!!!!! Had eigenlijk heel morgen ook nog ervoor gepland, maar vandaag en vorige week donderdag en vrijdag en nog wat dagen zó hard gebikkeld dat ik het gewoon af heb!!!! Dat is zo'n major relief! Het is me gewoon weer een keer wel gelukt! :D
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik vind het bizar knap wat je doet Skaoot. Want hoeveel lesgeefles heb je zelf nu al gehad? Om dan zo maar even voor een mavoklas te gaan staan. Ik vond mijn bijlesklasje geven al moeilijk genoeg.

Yay voor Sabrina en voortijdig taken afhebben.

Ik had zelf vandaag een opvlieging van klusserij. Mijn windharp hangt. :mrgreen:
Afbeelding
(ja, die pannen zijn zo schoon als ze ooit zullen worden)

Ondertussen ook mijn wasmachine en droger besteld! :static: Dat is best wel een stressfactor geweest, die nu een stuk lichter op mijn schouders weegt.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ziet er goed uit daantje!

en Yay voor skaoot.

en voor pluu, misschien kan je nog wel wat leuks maken met die proefstukjes
kitten

Bericht door kitten »

Daantje, ik denk dat Heerscher jaloers is op je pannenrekje!
Plaats reactie