Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- puppie
Re: Het WS-babytopic
De laatste 2 hebben bij ons op de kamer geslapen.
En Alex heeft echt een mega gehoor, want die hoort ze vaak als eerste huilen als ze op bed zijn en wij in de kamer. (alles gelijkvloers, dat helpt wel)
En Alex heeft echt een mega gehoor, want die hoort ze vaak als eerste huilen als ze op bed zijn en wij in de kamer. (alles gelijkvloers, dat helpt wel)
- kitten
Hier ook geen babyfoons. Toen ze heel klein waren, sliepen ze in ons bed en in het wiegje ernaast en vanaf een maand of 6-8 op de eigen kamer, deuren open, hoorde ik prima. Beneden ook, gewoon alle deuren open houden. De reden was heel stom: ik kon niet kiezen welke babyfoon, want kinderrijke buurt, dus het moest er eentje zijn die niet door andere ontvangen of gestoord kon worden. En ja, toen was ze er al... en nooit op het punt gekomen van ok, nu moeten we er toch écht eentje gaan kopen.
- puppie
Wij hebben er bij kind 2 nog wel eentje gekocht bij ikea voor als we eens weg gingen, maar dat was echt een prutding!
Er zat ook geen adapter bij, dus we konden gelijk een batterijen abonnement erbij nemen hihi
Uiteindelijk issie 1 keer gebruikt geloof ik.
Er zat ook geen adapter bij, dus we konden gelijk een batterijen abonnement erbij nemen hihi
Uiteindelijk issie 1 keer gebruikt geloof ik.
- tessie
- Contacteer:
Oh ja die ikea dingen zuigen! Die hebben mn schoonouders ook, voor als de kindjes daar een keer zijn. Maar voor elke dag zou ik die echt niet nemen.
Ik weet eigenlijk niet welk merk wij hebben, maar t zijn wel prima dingen. Geven ook de temperatuur aan en er gaan lampjes branden als de baby huilt, hoe harder het gehuil, hoe meeer lampjes (wat handig is als je het geluid niet zo hard hebt staan). Zal morgen even checken welk merk het is.
Ik weet eigenlijk niet welk merk wij hebben, maar t zijn wel prima dingen. Geven ook de temperatuur aan en er gaan lampjes branden als de baby huilt, hoe harder het gehuil, hoe meeer lampjes (wat handig is als je het geluid niet zo hard hebt staan). Zal morgen even checken welk merk het is.
Ook hier geen babyfoon. Reden ik had 2 honden (een sliep in de deuropening van de kinderkamer, de ander in de deuropening van onze slaapkamer) betere babyfoon kun je je niet wensen 

Bij de eerste 2 kids heb ik ook wel een babyfoon gebruikt.Weet alleen het merk enzo niet meer,wel heb ik verschillende gesprekken mee kunnen luisteren en heb menig piano/viool geluiden gehoord(wat dan wel weer leuk was).
Ik zal straks ook wel een babyfoon weer nodig hebben,anders hoor ik het simpelweg niet als beeb huild (ivm mijn doofheid),maar welk merk ...ook nog geeeen idee
Ik zal straks ook wel een babyfoon weer nodig hebben,anders hoor ik het simpelweg niet als beeb huild (ivm mijn doofheid),maar welk merk ...ook nog geeeen idee
- pluis
D'r schijnt een iPhone app te zijn waardoor je iPhone als babyfoon kan dienen (ook met temperatuurweergave, enzo).
(waarom wééét ik dit? :S)
- juffie
- Site Admin
Thanx allen! Alleen even goed opletten dan of er inderdaad geen storingen ontstaan zodat wij met de buren mee kunnen luisteren of ... andersom... 
Verder vraagje: Wie heeft er tijd en/of zin om vandaag/morgen/zaterdag/volgende week 2 deurkozijnen, 1 raamkozijn en 2 deuren te komen schilderen?

Verder vraagje: Wie heeft er tijd en/of zin om vandaag/morgen/zaterdag/volgende week 2 deurkozijnen, 1 raamkozijn en 2 deuren te komen schilderen?
MILF 

- tessie
- Contacteer:
Die van ons zijn van het merk cresta. Trouwens nooit gesprekken van buren ofzo opgevangen. Wel jammer
Je kan er trouwens zelf ook in praten, zodat je kindje je hoort. Alleen Erwt flipte daar altijd juist helemaal van, was niet zo'n succes

Je kan er trouwens zelf ook in praten, zodat je kindje je hoort. Alleen Erwt flipte daar altijd juist helemaal van, was niet zo'n succes

- puppie
Die hebben wij!pluis schreef:D'r schijnt een iPhone app te zijn waardoor je iPhone als babyfoon kan dienen (ook met temperatuurweergave, enzo).
- kitten
Wij hebben zelf nog 10 deuren en 5 kozijnen te gaan, juffie. 

- juffie
- Site Admin
- kitten
Ja, het schiet echt niet op...
Maarrrrr de trap+overloop is bekleed, dat is al een enorm verschil! Alle kozijnen boven zijn definitief KLAAR! De deuren boven hoeven nog maar 1 laatste laag. Het einde komt echt wel een beetje in zicht nu!

- juffie
- Site Admin
Schoondochter is zwanger en heeft gisteren een 20 week echo gehad.
Dit was een uitgebreide echo met een zogenaamde medische reden.
Bij de baby is geen afwijking waargenomen.. ik ben echt heel blij en opgelucht.
een blije claddagh en oma in spe
Dit was een uitgebreide echo met een zogenaamde medische reden.
Bij de baby is geen afwijking waargenomen.. ik ben echt heel blij en opgelucht.
een blije claddagh en oma in spe