het beweeg-topic
-
Re: het beweeg-topic
Ik ben ook al zo'n WS-er met een gymtrauma. En sporten is stommmmmm!
Maar ik heb vanavond wel gezwommen! Woei! 30 baantjes!
Maar ik heb vanavond wel gezwommen! Woei! 30 baantjes!
- Daantje
- Contacteer:
Go you! Dertig baantjes, ik vind het knap. Ik denk dat ik er hooguit drie zou halen.
Ik wil na mijn verhuizing ook echt wel weer iets van sport doen. Beetje goed voor mijn lichaam zorgen enzo.
Ik wil na mijn verhuizing ook echt wel weer iets van sport doen. Beetje goed voor mijn lichaam zorgen enzo.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Voleuse
Ik las heel even baantjes als in werkDaantje schreef:Go you! Dertig baantjes, ik vind het knap. Ik denk dat ik er hooguit drie zou halen.

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
-
Weer gaan zwemmen!
Het is echt lekker!
Vandaag waren we met z'n vieren, vier kinksters :p remie, Jubilee, Stringsattached en ik
Motiveert wel veel meer, als je met een paar afspreekt! Nadeel is wel dat je ook meer kwebbelt, maar toch weer 32 baantjes gedaan
Vrijdag weer!
Zwembad in Rijswijk, waar we vandaag waren, is wel veeeel fijner dan die bij het Zuiderpark. Jammer dat ze in Rijswijk vrijdagavond geen banenzwemmen hebben
Het is echt lekker!
Vandaag waren we met z'n vieren, vier kinksters :p remie, Jubilee, Stringsattached en ik

Zwembad in Rijswijk, waar we vandaag waren, is wel veeeel fijner dan die bij het Zuiderpark. Jammer dat ze in Rijswijk vrijdagavond geen banenzwemmen hebben
- tessie
- Contacteer:
Ik ben al lang niet bij de sportschool geweest, omdat ie overgenomen is, en nu vind ik er niks meer aan. Sauna en turks stoombad zijn ook dicht, en het ziet er niet meer uit. Ja, ik ben een sportschool-snob. Ik beken.
Maar goed. Nu maar weer eens een poging evy doen. En dan kijken of ik het nu wel ga volhouden. Vorige keer ben ik gestopt toen ik een half uur kon rennen met 1 wandelpauze van 1 minuut in het midden. En nu wil ik gewoon gaan kijken of ik echt 5km aan 1 stuk kan rennen (in mijn tempo is dat denk ik 40 minuten). Maar mijn zelfdiscipline is niet zo groot, dus ben benieuwd haha! Ik ga straks in elk geval weer les 1 doen.
Maar goed. Nu maar weer eens een poging evy doen. En dan kijken of ik het nu wel ga volhouden. Vorige keer ben ik gestopt toen ik een half uur kon rennen met 1 wandelpauze van 1 minuut in het midden. En nu wil ik gewoon gaan kijken of ik echt 5km aan 1 stuk kan rennen (in mijn tempo is dat denk ik 40 minuten). Maar mijn zelfdiscipline is niet zo groot, dus ben benieuwd haha! Ik ga straks in elk geval weer les 1 doen.
- skaoot
Ik heb de hele vakantie niet gerend
Ook niet zoveel thuis geweest. En mn laatste vakantieuren wil ik relaaaaaxen. Morgen misschien draad weer oppakken. Ik hoef nog maar 10 Evy lessen ofzo!

Ook niet zoveel thuis geweest. En mn laatste vakantieuren wil ik relaaaaaxen. Morgen misschien draad weer oppakken. Ik hoef nog maar 10 Evy lessen ofzo!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- tessie
- Contacteer:
Ik leef nog!
Het was wel zwaar, maar ik had het ook heeeeel lang niet gedaan. En wel volgehouden gelukkig. Ik was vergeten dat je in les 1 al gelijk 3 minuten moest rennen. *shock* Whehhee!

-
- Contacteer:
@ tessie: Good job!
@ chell: Jij ook good job!
Zwemmen is fijn he? Ik doe het altijd als toetje na het "gewone" sporten hier. Niet super-intensief dan, is het zwembad ook te klein voor, maar toch.
@ skaoot: Kop op! Morgen gewoon doen!
Ik ben klaar voor mijn 3e les B-Kick. Deze keer voor het eerst de reguliere docente, want die is weer terug van vakantie. Ben benieuwd!
Het kost me wel nog steeds moeite om naar de sportschool te gaan, ondanks het goede gevoel na afloop.

@ chell: Jij ook good job!

@ skaoot: Kop op! Morgen gewoon doen!

Ik ben klaar voor mijn 3e les B-Kick. Deze keer voor het eerst de reguliere docente, want die is weer terug van vakantie. Ben benieuwd!
Het kost me wel nog steeds moeite om naar de sportschool te gaan, ondanks het goede gevoel na afloop.
- juffie
- Site Admin
Oh ja. Evy mag ik ook niet van fysio. Ben'k te zwaar voor.
Sniegoed voor mijn gewrichten.
God, het is wel echt 2 voor 12 hier geloof ik...
Niet dat ik nou van plan was om te gaan hardlopen, maar het is meer dat het nu gewoon niet eens mág.

God, het is wel echt 2 voor 12 hier geloof ik...
Niet dat ik nou van plan was om te gaan hardlopen, maar het is meer dat het nu gewoon niet eens mág.

MILF 

- eireann
- Site Admin
het beweeg-topic
Ik opperde het tegen mijn fysio en hij zei "och dan heb je twee jaar eerder versleten knieën, dat maakt dan ook niet uit" Hij vindt de beweging geloof ik belangrijer
**Self Rescuing Princess**
- Yara
Ik loop in de sportschool onder begeleiding van een fysio hard en mijn bmi is echt hoger als het jouwe, juffie. De meningen verschillen dus kennelijk.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- Ravelijne
Is dat dan niet ook vanwege de hypermobiele gewrichten? Ik weet dat ik er ook heel voorzichtig mee moet zijn, op elk gewicht.
- tessie
- Contacteer:
Toen ik met hardlopen begon, was mijn BMI ongeveer net zo hoog als dat van jou. Maar ik heb het ook niet aan een arts gevraagd of het mocht, ik had gewoon gegoogelt. En had wel redelijke schoenen, en niet gewoon afgetrapte gympies ofzo. Ik had zelf in de insteek: ik stop zodra ik er pijn van krijg. Maar ik heb er dus nooit pijn van gekregen.
- juffie
- Site Admin
Mmm, ja, maar jij begon dan wel met een relatief gezond lichaam, denk ik of niet, tess? Mijn gewrichten enzo zijn natuurlijk niet echt stevig en stabiel te noemen.
MILF 

- tessie
- Contacteer:
Ja heb wel gedoe gehad met mn ene knie, maar met hardlopen verder geen last van gehad. Maar ik las jouw post zo dat je het alleen niet mocht omdat je te zwaar was.
Maar wel balen.
Maar wel balen.