de oneindige vraag
Re: de oneindige vraag
nee nix
als dr wat is kunnen we door de tuin voordeur of balkon op de hoogste verdieping..
en jaa jaa ik weet t rookmelders moeten
maar tis dr gewoon niet van gekomen
wat ga je zo eten ?
als dr wat is kunnen we door de tuin voordeur of balkon op de hoogste verdieping..
en jaa jaa ik weet t rookmelders moeten
maar tis dr gewoon niet van gekomen
wat ga je zo eten ?
Zo? Bolletje met sambal smeerkaas.
Wanneer had je voor het laatst GEWELDIGE seks?
Wanneer had je voor het laatst GEWELDIGE seks?
- miss_meeko
Vorige week
Welke eigenschap van jezelf zou je het liefst wegtoveren?

Welke eigenschap van jezelf zou je het liefst wegtoveren?
Zuigen... ik kan echt vreselijk zuigen als ik boos ben... zolang doorgaan tot ik bij de ander het bloed onder de nagels vandaan heb...
Heb jij gegeven voor Haiti?
Heb jij gegeven voor Haiti?
- Sabrina
Nee, en dat ga ik niet doen ook. Ik zou het best willen, als het beter terecht zou komen.
En jij?
En jij?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- eireann
- Site Admin
Ja, ik heb wel gegeven maar niet via 555
Welke kleur sokken heb je aan?
Welke kleur sokken heb je aan?
**Self Rescuing Princess**
- Crownless
Hipster
Als je moest kiezen: leer, latex of lak?

Als je moest kiezen: leer, latex of lak?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Leer. Lak zweet en latex ziet er niet uit als je groter bent dan maatje 38.
je favo SM-handeling?
je favo SM-handeling?
- Sabrina
Ik denk dat ik toch ga voor een mes op m'n keel, omdat dat zo'n enorme angst bij mij triggert... *begint spontaan te spinnen*
Hou jij van spelen met angst binnen BDSM?
Hou jij van spelen met angst binnen BDSM?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Angst is DE grote trigger... maar... dan niet in de zin van dreigen met een mes... want na 2 x dreigen heeft dat geen effect meer. Ik moet wel het idee hebben dat de Meneer in kwestie er ook daadwerkelijk iets mee doet. En gelukkig heb ik wel van die Meneren :icon_biggrin: (kan overigens ook diepe mentale angst zijn) Zal er wel eens een verhaaltje over posten.
Waar hoeven ze op datzelfde vlak bij jou echt niet mee aan te komen?
Waar hoeven ze op datzelfde vlak bij jou echt niet mee aan te komen?
aan mij likken (beffen dus)!.... is not ganna happen... andersom, bij een andere vrouw doe ik het met heel veel plezier, maar bij mezelf word ik agressief..
en als ie dat ooit wel van plan zou zijn (waar ik enorm aan twijfel) dan zou het wijs zijn om me ongelooflijk goed vast te leggen, want ik zou alle middelen aangrijpen om daar tegen te vechten.
heb je ooit moeten vertellen dat je een BDSM aanhanger bent omdat je er niet onderuit kon? (huisarts, vanwege striemen ofzo) (collega vanwege die blauwe plek om je nek ofzo)
en als ie dat ooit wel van plan zou zijn (waar ik enorm aan twijfel) dan zou het wijs zijn om me ongelooflijk goed vast te leggen, want ik zou alle middelen aangrijpen om daar tegen te vechten.
heb je ooit moeten vertellen dat je een BDSM aanhanger bent omdat je er niet onderuit kon? (huisarts, vanwege striemen ofzo) (collega vanwege die blauwe plek om je nek ofzo)
Ongelofelijk goed vastleggen omdat je alles gaat aangrijpen om weg te komen is dan wél weer erg lekker...alleen het idee al, dat je de rest eigenlijk écht écht niet kan/mag/wil...en je vecht en vecht...
Goed, wat was de vraag
Oh vertellen...Ne, ik heb er in rare kronkels omheen gedraaid.
Dokter ging erop door, vond het vreemd, vroeg of ik écht niet wist hoe het kwam. Met de nadruk en oogopslag op het woordje "echt". Ik heb ontkennend geantwoord, terwijl ik dondersgoed wist dat het van het spel kwam. Bij weggaan, kreeg ik een hand en een opmerking die wel bewees dat arts vermoedde dat ik de reden wél wist.
Vraag blijft dus staan, want ik tel niet mee.
Goed, wat was de vraag

Dokter ging erop door, vond het vreemd, vroeg of ik écht niet wist hoe het kwam. Met de nadruk en oogopslag op het woordje "echt". Ik heb ontkennend geantwoord, terwijl ik dondersgoed wist dat het van het spel kwam. Bij weggaan, kreeg ik een hand en een opmerking die wel bewees dat arts vermoedde dat ik de reden wél wist.
Vraag blijft dus staan, want ik tel niet mee.
- eireann
- Site Admin
@colet: Dus nu denkt die arme dokter dat je thuis mishandeld wordt?
Ik heb het mijn moeder moeten vertellen, was geen leugen groot genoeg om het te verbergen. Nu weet bijna de hele familie het, wel makkelijk hoor, geen smoesjes verzinnen
alleen paps denkt dat jullie van het Viva forum zijn 
Wat is jouw laatste leugentje om bestwil?
Ik heb het mijn moeder moeten vertellen, was geen leugen groot genoeg om het te verbergen. Nu weet bijna de hele familie het, wel makkelijk hoor, geen smoesjes verzinnen

Wat is jouw laatste leugentje om bestwil?
**Self Rescuing Princess**
@eireann, geen idee wat die dokter denkt.
Zij is het allang vergeten en ik was diegene die zich er ongemakkelijk (en ook raar soort trots) door voelde.
Zij is het allang vergeten en ik was diegene die zich er ongemakkelijk (en ook raar soort trots) door voelde.