Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- kitten
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Ahh... jij ook een beetje gecondoleerd dan. Verdrietig voor je vriendin, dan staat je leven even op zijn kop, zeker als het onverwachts is!
-
Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Dat is verdrietig boefje! Knifff
-
Oww, dat moest een knufff zijn dus 

Dat is spijtig Boefje, knuffel!
Ik voel me best wel een beetje sip
Ik had heel veel zin in vanavond. Wilde eindelijk een keer meer mensen in het echt leren kennen, zodat ik ook wat makkelijker kan schrijven. Ik had ook onwijs zin in een avondje uit. En dat gaat nu even niet. Ik ben zelfs de zin een beetje kwijt
Volgende next gaat ook niet lukken zag ik net op de kalender. Dat zou de 16e juni zijn, als ik het goed uitreken, maar dan hebben we al een activiteit gepland. Dat wordt dus pas weer augustus
Ik voel me een beetje k%$&*( en ik voel me er nog schuldig over ook
Het gaat tenslotte niet goed met mijn schoonvader. Niet dat ik daar nou zo'n goed contact mee heb, maar toch...
Niet leuk

Ik had heel veel zin in vanavond. Wilde eindelijk een keer meer mensen in het echt leren kennen, zodat ik ook wat makkelijker kan schrijven. Ik had ook onwijs zin in een avondje uit. En dat gaat nu even niet. Ik ben zelfs de zin een beetje kwijt

Volgende next gaat ook niet lukken zag ik net op de kalender. Dat zou de 16e juni zijn, als ik het goed uitreken, maar dan hebben we al een activiteit gepland. Dat wordt dus pas weer augustus

Ik voel me een beetje k%$&*( en ik voel me er nog schuldig over ook

Niet leuk

- kitten
Het komt wel bibi.
Maar ik snap dat je baalt!

Lief
Dank je wel
Het gevoel van balen is gelukkig weggezakt. Wandelen met de hondjes helpt goed.
Gelukkig is mijn schoonvader naar de huisartsenpost (bij het ziekenhuis) gegaan. Thomas is daar ook. Het probleem was wel ernstig, maar ook redelijk makkelijk te verhelpen. Als alles goed gaat mag hij vanavond of uiterlijk morgen weer naar huis

Het gevoel van balen is gelukkig weggezakt. Wandelen met de hondjes helpt goed.
Gelukkig is mijn schoonvader naar de huisartsenpost (bij het ziekenhuis) gegaan. Thomas is daar ook. Het probleem was wel ernstig, maar ook redelijk makkelijk te verhelpen. Als alles goed gaat mag hij vanavond of uiterlijk morgen weer naar huis

- eireann
- Site Admin
Met deze week er bij moet ik nog 10 weken hier werken (als ik niet eerst iets anders vind, maar ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat)
nog 10 weken... t klinkt als 10 jaar... voel me hier zo'n dood vogeltje... pfff. en heb nu nul sollicitaties uitstaan. Morgenavond weer mee aan de slag.
Mag ik tot die tijd wat knuffels?
nog 10 weken... t klinkt als 10 jaar... voel me hier zo'n dood vogeltje... pfff. en heb nu nul sollicitaties uitstaan. Morgenavond weer mee aan de slag.
Mag ik tot die tijd wat knuffels?
**Self Rescuing Princess**
Tuurlijk!
*knuffelt Anne plat*
Goed dat je daar gewoon om vraagt!
*knuffelt Anne plat*
Goed dat je daar gewoon om vraagt!
Knuffels Anne! Kan me voorstellen dat het nog een eeuwigheid lijkt.
- phedre
- Contacteer:
knuffels anne, ergens werken waar je je niet prettig voelt, zuigt!!
hier ook drietig.. laptop gecrashed. Had wel, heel toevallig(?) vorige week externe schijf gekocht en daar de fotos van de fotoshoots van laatste maanden opgezeet en belangrijkste stukken van Phee's, maar ik weet niet meer in hoever ik was met overhevelen van belangrijke/bewaaritems. Straks naar huis (zit al vanaf vrijdag in Phee;s) en daar maar eens kijken wat ik al wel of niet had gedaan. Inmiddels is laptop wel weer gemaakt, maar alle data is verloren gegaan:( Nu doe ik gelukkig veel online, als in mailen via gmail, daar ook de dingen opslaan die bewaard moeten worden, dus het zal vooral oude meuk zijn die ik kwijt ben denk ik, en groot deel van mn muziekcollectie.
Ik hoop dat schade beperkt blijft
hier ook drietig.. laptop gecrashed. Had wel, heel toevallig(?) vorige week externe schijf gekocht en daar de fotos van de fotoshoots van laatste maanden opgezeet en belangrijkste stukken van Phee's, maar ik weet niet meer in hoever ik was met overhevelen van belangrijke/bewaaritems. Straks naar huis (zit al vanaf vrijdag in Phee;s) en daar maar eens kijken wat ik al wel of niet had gedaan. Inmiddels is laptop wel weer gemaakt, maar alle data is verloren gegaan:( Nu doe ik gelukkig veel online, als in mailen via gmail, daar ook de dingen opslaan die bewaard moeten worden, dus het zal vooral oude meuk zijn die ik kwijt ben denk ik, en groot deel van mn muziekcollectie.
Ik hoop dat schade beperkt blijft
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Da's inderdaad balen phedre. Hopelijk blijft de schade beperkt maar het is toch altijd weer dat je dingen kwijt bent die je graag had willen houden.
- Peter^
- Contacteer:
Knuffel, knuffeliger, knuffelt plat.
Geniet van de positieve momenten.
- puppie
Aww, we krijgen net bericht dat Alex zijn oma vandaag is overleden.
93 is een prachtige leeftijd, maar toch voelt het naar
93 is een prachtige leeftijd, maar toch voelt het naar

Laatst gewijzigd door puppie op 24 apr 2012, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.