Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
skaoot

Re: Vrolijk!

Bericht door skaoot »

Was leuke dag! Dierentuin was supertof en gezellig, en het weer werd alleen maar beter! En ik heb een mini-ringstaartmakiknuffel gekocht, weeeeej.
En toen kwam ik in Den Bosch terug en besloot mezelf op sushi te trakteren. Had toch nieuw leesvoer bij American Book Center gekocht, dus lekker sushi en boekje, prima!
Loop ik ff naar voren, staan daar ineens een juffie en jerry! En bleken er nog meer leuke mensen aan te komen :) Spulletjes verhuisd en nog gezellige avond gehad.

Moet ik nu wel ff snel alles inpakken voor het weekend, had al rond 20:00 ofzo thuis willen zijn, uiterlijk 21:00... Eigenlijk... Maar was leuk! :static:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Was zoooo tof! En zoooo lekker! OMG! Echt, we hadden geen van allen sushi op (geen van de J-tjes) maar we zijn verslaafd hoor! :food:

En zooo onverstandig, gezien het financiële geld, maar zooo lekker! En zoooo gezellig! Yay! Skaootspartycrashen! Booyeah!
MILF :grin_ani:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Oh! Oh! En nog meer vrolijk, want we waren in de stad om een outfit voor Jerry voor DU5 te scoren, en das ook gelukt! :static:
chell

Bericht door chell »

@Mack: Laurel mag Plush wel komen knuffelen hoor :D

Anouk en ik gaan ja zeggen tegen de studioruimte. Ik vind het doodeng en zooo spannend en gaaf en en en en :static: :banana: :panic: :static: :banana: :panic:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Gefeliciteerd chell! (en Anouk natuurlijk)! Wil alles horen! :static:
kitten

Bericht door kitten »

Weer eentje (3) om voor sushi!! :static: En yay chell (en Anouk)!! Wat vet!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

W00T!!! Kaartje voor TUS geboekt! YAY!!! :static: :static: :static:
kitten

Bericht door kitten »

Ik ook! Ik ook! 4 stuks zelfs! :static:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Weekendje weg! Yay!!! Al superlang heel veel zin in en nu is het dan zover! :D Whoooooohoooooo!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ik ga vandaag lekker luxe 1e klas ipv 2e klas reizen naar Utrecht. En geloof me, dat is op een vrijdag heel erg prettig.
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Kom je in college, waar je een beetje zenuwachtig voor was omdat je de eerste twee hebt gemist en het bekendstaat als heel ingewikkeld, staat er op de eerste slide dit citaat van Machiavelli:
'En wanneer we haar (fortuin) eronder willen houden, is het noodzakelijk haar te lijf te gaan en af te ranselen. Het blijkt namelijk dat zij zich eerder laat bedwingen door iemand die hardhandig optreedt dan door iemand die met zachtheid te werk gaat. En omdat zij een vrouw is, staat ze vooral op goede voet met mannen die nog jong zijn, aangezien die minder voorzichtig en meer agressief zijn, en haar met meer brutaliteit naar hun hand durven zet­ten.'
Was wel een goede start :)
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Lol, das wel een leuke dia om mee te beginnen :)
Muis77

Bericht door Muis77 »

Ws-ers op visite is leuk!!!

DB en anne, het was gezellig!
eireann
Site Admin

Vrolijk!

Bericht door eireann »

Zeker gezellig! En wat wonen jullie leuk! En de poezen zijn lief!

Vandaag ook de poezen van Marijke gezien, ook lief!
**Self Rescuing Princess**
faery

Bericht door faery »

Ontdekken dat je nog 10 euro op je paypal account hebt staan (verdiend met psychologische testjes en experimentjes, eeuwen terug) waarvan je compleet vergeten was dat je het had, zodat je een coole game kan kopen, wat dan "gratis" aanvoelt, is best awesome.
Plaats reactie