het beweeg-topic
- juffie
- Site Admin
Re: het beweeg-topic
Nou, dat weet ik ook niet zeker hoor, want het is niet zo uitgesproken, maar ik zou me kunnen voorstellen dat hij dit ook in zijn gedachten meeneemt voordat hij zoiets zegt. Maar ik heb het niet specifiek gevraagd. 

MILF 

- tessie
- Contacteer:
Mss dan een andere sport zoeken die wel mag? Of op een crosstrainer, dat belast volgens mij je gewichten een stuk minder.
-
- Contacteer:
B-Kick ging niet door, trainster bleek ziek. Maar, ze hadden iets anders verzonnen, een circuitje met allerlei oefeningen. Iets met gewichtjes, een bal, beetje springen, buikspieren, rugspieren, en wat cardio voor, tussen en na. En dat een uur lang. AAAAHHHHHHH!!!!!! @#$%#^$^&$&$^@#$%
Mgoed, ik heb t wel gedaan, voor zover ik kon. En daarna nog een Pilates les van een uur erachteraan. Die wilde ik nog eens meemaken, en toevallig sloot dat mooi aan. Bleek echter zwaarder dan verwacht. Zwemmen ging alleen niet meer, want dat sloot om 21:00
.
Ik heb mezelf dus behoorlijk afgebeuld, wellicht zelfs een beetje gesloopt. Morgen zal bewegen wel erg moeizaam gaan zijn
.
Hm, hoe zat dat ook alweer met luisteren naar je lichaam / grenzen / rustig aan opbouwen / niet spiegelen aan anderen ???
Mgoed, ik heb t wel gedaan, voor zover ik kon. En daarna nog een Pilates les van een uur erachteraan. Die wilde ik nog eens meemaken, en toevallig sloot dat mooi aan. Bleek echter zwaarder dan verwacht. Zwemmen ging alleen niet meer, want dat sloot om 21:00

Ik heb mezelf dus behoorlijk afgebeuld, wellicht zelfs een beetje gesloopt. Morgen zal bewegen wel erg moeizaam gaan zijn

Hm, hoe zat dat ook alweer met luisteren naar je lichaam / grenzen / rustig aan opbouwen / niet spiegelen aan anderen ???

Ik doe ook crosstrainer in plaats van hardlopen omdat mijn knieën al beginnen te schreeuwen bij de eerste meters. Met de crosstrainer nergens last van, of, ik voel het in ieder geval niet..
Wat is B-Kick dan voor iets Feline?
Wat is B-Kick dan voor iets Feline?
- Yara
Ik wissel hardlopen en crosstrainer een beetje af eigenlijk. Ik start standaard met fietsen, dan wat krachttraining of andere kleine oefeningen, en dan dus cross of lopen. :-)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
-
- Contacteer:
B-Kick (a.k.a. Kickfun) is dat je op muziek (boemboemboemboem vooral) tegen een kickbag stoot en trapt met (o.a.) kickboks-technieken, met wat gehups tussendoor. Na zo'n 40 of 50 minuten ga je rekken en strekken, dan nog wat buikspieroefeningen, waarna de les is afgelopen. Het is heel intensief, maar ook heel lekker
. Maargoed, ik hou dan ook wel van slaan en schoppen enzo
.
Ja, ik ben ook fan van crosstrainers, zeker omdat de fietsen op mijn sportschool me kniepijn bezorgen (en ik fiets toch al genoeg). De loopband heb ik nooit prettig gevonden.

Ja, ik ben ook fan van crosstrainers, zeker omdat de fietsen op mijn sportschool me kniepijn bezorgen (en ik fiets toch al genoeg). De loopband heb ik nooit prettig gevonden.
- Voleuse
Klinkt als een zware sportdag Feline. Echt wow voor je uithoudingsvermogen. Jij bent ook dee enige die iets negatiefs over zichzelf weet te zeggen als ze een dag lang gesport en doorgezet heeft 
Hebben jullie trouwens al een gehoord van barefoot running? (rennen met blote voeten of heel minimale schoenen?) Ik zag geloof ik faery met dat soort schoenen. Mijn vriendje wil er nu ook mee beginnen. Het schijnt veel beter te zijn voor je gewrichten en minder snel blessures te geven enzo.

Hebben jullie trouwens al een gehoord van barefoot running? (rennen met blote voeten of heel minimale schoenen?) Ik zag geloof ik faery met dat soort schoenen. Mijn vriendje wil er nu ook mee beginnen. Het schijnt veel beter te zijn voor je gewrichten en minder snel blessures te geven enzo.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- JerryM
Ik.las er deze week nog.over, maar mobiel dus geen link atm. Wetenschap leek er nov niet over uit..
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- phedre
- Contacteer:
voor mensen die door gewrichtsproblemen niet kunnen hardlopen of andere gewrichtsbelastende sporten behoefenen is zwemmen en andere aquasporten eht wel heel geschikt. Aqua joggen, aquafitnes, al die dingen belasten weinig tot niet je gewrichten, doordat het water je tilt, maar je kunt wel heel goed je spieren oefenen door ze toch goed te gebruiken. De spierbelasting kan je enorm opvoeren, zonder de kracht op je gewrichten te vermeerderen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Ravelijne
Even een yay. Ik deed gisteren een yoga les voor hoofd-, nek en schouderhouding (alignment, dus alles weer in juiste positie). Aan het begin van de les zei ze dat het ook goed kon zijn voor de positie van je kaak. Ik dacht 'zal wel'. Maar verrek, gisteravond en vandaag klikt en kraakt hij veel minder. Als in, bijna niet! Ik ga 'm maar toevoegen aan mijn vaste rijtje. 

-
Oh! Dat zou voor mij ook wat zijn dan!
- Ravelijne
Hier is de preview. Ik heb unlimited invites voor proefabo's, dus als je het hele ding wil zien moet je even een emailadres doorgeven.
- Jezebel
Net voor het eerst na de vakantie weer hardgelopen, ging bovenverwachting goed
Zelfs maar één les teruggegaan (ik was bij 11 en heb nu weer 10 gedaan).
Alleen de aanleiding om te gaan lopen was minder fijn... een totale dip omdat RB weer naar huis is, en ik dus weer ´alleen´ ben.

Alleen de aanleiding om te gaan lopen was minder fijn... een totale dip omdat RB weer naar huis is, en ik dus weer ´alleen´ ben.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
-
Ik ben zo trots op mezelf! Afspreken werkt écht en dus ga ik elke keer heel braaf zwemmen. En ik voel me zo goed! Mijn nek en schouders zitten minder vast, ik heb minder last van een dag achter de PC zitten. En gewoon sowieso: ik bewéég! Volgens mij weet mijn lijf niet wat haar overkomt
Ik heb gister 50 baantjes gezwommen. Helaas in nogal laag tempo (het was druk) vandaar dat ik aan het eind nog even iets langer door ben gegaan en er 50 baantjes van heb gemaakt ipv de 46 die we haalden binnen het uur.
En op woensdag gaan Jubilee en ik aquafitten
remie wil dan niet mee, de flauwerd! In principe zwemmen we dan 3x per week, hoewel de vrijdag er nog wel eens uitvalt vanwege afspraken/feestjes etc.

Ik heb gister 50 baantjes gezwommen. Helaas in nogal laag tempo (het was druk) vandaar dat ik aan het eind nog even iets langer door ben gegaan en er 50 baantjes van heb gemaakt ipv de 46 die we haalden binnen het uur.
En op woensdag gaan Jubilee en ik aquafitten

50 baantjes in een uur! :o dat doe ik je niet na.. 
En idd, afspreken helpt. Ik mis die stok achter de deur..
Gewoon zeggen dat ik moet gaan rennen helpt niet.

En idd, afspreken helpt. Ik mis die stok achter de deur..