Het is een lange termijn lijstje he
2do
- de was, die drie zijn gedaan. Deze week 2, en de vervangster van de werkster heeft niet gestreken dus..
- strijken (niet gedaan maar morgen komt de werkster weer mag ze het opnieuw proberen)
- de boodschappen, gedaan vorige week. Nu weer (maar graag met een beetje gezond maddy, je lijn jojoot de verkeerde kant op).
- de administratie, Prio nr 1 want vorige week blijven liggen en ik krijg nog centjes en moet er behoorlijk wat betalen whoot. in totaal bijna 600 euri terug. leuk zo'n spaarpotje.
- stoffen
- stofzuigen
- wastafel ontstoppen
- lampjes bestellen. Besteld nu nog de aanbetaling doen- en verder:
- Dakbedekkingsbedrijf bellen voor de offerte- plaatjes voor mijn lief uitzoeken die aangeven wat ik als sub zou willen ervaren
- Headhunter terugbellen
- cv op monsterboard en intermediair zetten- cv elementen kopen
-
kerstkadeautjes voor mijn lief (een matras om voor de tv te leggen zodat we bij haardvuur alle afleveringen van grey's anatomy kunnen kijken, een ophangsyteem voor de zweepjes in de speelkamer, of een singletail.. wat vinden jullie?)
- mijn moeder bellen..
De lange termijn onderhoudsklussen:
- mijn auto begint op een rijdende prullenbak te lijken
-
vaatwasser laten repareren (die schijnt het spontaan weer te doen, nog even uitproberen)
- oude nagellakken, verfpotten, electrische apparaten naar de milieustraat brengen. (kan pas in januari, want dan doet de vuilnistraatpas het weer)
- de koelkastfrontdeuren bestellen (kan pas in januari want dan heb ik weer centjes daarvoor)
- mijn lampjes repareren
- oude kleding die ik niet meer wil passen weggooien
- stoppen met roken
- beginnen met sporten opgeven voor de estafettloop. 10 km in april in rotterdam
- mijn houten vloer in de olie zetten.[/quote]
Het vordert.. het vordert