Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Voleuse

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

Hij zei dat ik nog een keer moest erugkomen als het over een week nog niet over is, dus daar hou ik me maar aan. Het verbetert nog wel elke nacht, ik kan mn voet nu wel neerzetten (zonder gewicht) zonder dat het pijn doet en dat kon gisteren niet. Zolang het blijft verbeteren ga ik me geen ernstige zorgen maken.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Boefje

Bericht door Boefje »

Klinkt hoe dan ook vervelend. Ik hoop dat je voet snel beter wordt.
Knuf.
nijntje

Bericht door nijntje »

Ondanks een registratie in het belmijnietregister net dus wel ongevraagd gebeld. Met de vraag of hij het genoegen had te spreken met Mevrouw Toran

$#@!%^$@Y^%&^*U&^*(&%*(&$#$!@ Hoe lang moet ik GVD gescheiden zijn voordat ik van die shitzooi af ben? Oh, en hoe weet de best man mijn adres, dat het een koophuis is EN dat ik de eigenaar ben? Complete overvaltechniek. En toen ik boos werd hing hij gewoon op. Geen tekst en uitleg hoe hij aan mijn gegevens kwam, ook niet na meerdere keren vragen. Alleen een beetje slap dat ik mij dan maar in het belmijnietregister moest registeren. Iets dat ik jaren geleden al gedaan had.....

*kokend is*
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Onze Nijn is not a happy bunny!
**Self Rescuing Princess**
Wever

Bericht door Wever »

*komt nijntje knuffelen*
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Dat is irritant, nijntje! Kan me voorstellen dat je daarvan baalt.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Balen? Ik zou ook ziedend zijn en die mafkees aan de telefoon zijn huid vol schelden. Overigens niet voordat ik weet welk bedrijf het is voor een klacht/poeder/bombrief. Ook al doet 'ie maar zijn werk, het blijft lastigvallen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
nijntje

Bericht door nijntje »

Helaas weet ik dus niet de naam van het bedrijg. Maar heb wel sterk te neiging om even bij de buren 3 huizen verder aan te bellen, waar 't bedrijf volgens eigen zeggen een klus heeft gedaan.....
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

kadaster verstrekt erg veel gegevens hoor nijn, naam, adres, hoogte hypotheek, geldverstrekker en die gegevens zijn echt gewoon op te vragen. Niet allemaal gratis, maar toch
maar goed. maakt t niet minder kut dat ze je er mee lastig vallen idd
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
nijntje

Bericht door nijntje »

Maar dan nog, dan hebben ze gegevens van minstens 4 jaar oud...... Want op naam van m'n ex.

Enne, bovendien, meneertje aan de telefoon zei dat als ik niet gebeld wilde worden, ik dat register moest registeren, wat ik in 2010 al gedaan heb (net even opgezocht) omdat ik het zat was om steeds als Mw. Toran te worden gebeld.... Toen al 2!!! jaar na de scheiding. En ROYAAL nadat huis op mijn naam gezet was INCLUSIEF kadaster. Dus zeker niet waar ze gegevens vandaan hebben, tenzij dus van heel oud.
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Direct een klacht indienen bij de OPTA. De OPTA heeft namelijk een onderzoeksplicht voor elke ontvangen klacht. En ze zijn best vervelend voor bedrijven die zich niet aan de regels houden.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
nijntje

Bericht door nijntje »

Maar dan moet ik wel de naam van het bedrijf nog weten...
Boefje

Bericht door Boefje »

Heb je nummer herkenning? Dan staat het nummer misschien nog in het geheugen. En dan kun je het bedrijf achterhalen door ze bijv. terug te bellen. Of via internet desnoods.

*geeft dikke knuffel*
nijntje

Bericht door nijntje »

Ik heb wel nummerherkenning, maar helaas belden ze met een 'privé'-nummer. Dus waarschijnlijk vanaf een call-centre...
Jezebel

Bericht door Jezebel »

:( ik voel mezelf weer in een dip glijden, ik wíl helemaal geen dip, ik wil vrolijk zijn en blij en me gewoon kunnen concentreren en niet het gevoel hebben dat alles nutteloos en zinloos is, dat het niks uitmaakt wat ik doe of niet omdat het toch geen zin heeft. Ik wou dat dingen nu tot me doordrongen, het voelt net alsof ik al onder een glazen stolp zit, alles lijkt langs me heen te gaan. Ik voel helemaal niks, behalve een onbestemd intens gevoel van zinloosheid :(
Sorry dat ik jullie hermee lastigval, maar misschien gaat het beter nu ik het de wereld in heb gegooid...
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Plaats reactie