Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Daantje
- Contacteer:
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Oh ja dat gevoel had ik ook aan het einde van Harry Potter. Ik heb de hele reeks in zo'n twee maanden gelezen, dan zit je er helemaal in. Met andere goede boeken voelt dat net zo. Alsof je definitief afscheid moet nemen van een goede vriend. 

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Pfffff...
Nou, terug naar huis gereden. Onderweg de eerste hulp van Maastricht bezocht wegens onhoudbare, huilend-over-de-grond-kruipen-kaakpijn. Nachtje thuis geslapen, stom gesprek gehad met school-instanties, tandarts geweest, antibiotica opgehaald...
Maar wél toestemming om de kinderen straks al mee te mogen nemen naar de camping. Dus vanmiddag begint de vakantie. Again.
Nou, terug naar huis gereden. Onderweg de eerste hulp van Maastricht bezocht wegens onhoudbare, huilend-over-de-grond-kruipen-kaakpijn. Nachtje thuis geslapen, stom gesprek gehad met school-instanties, tandarts geweest, antibiotica opgehaald...
Maar wél toestemming om de kinderen straks al mee te mogen nemen naar de camping. Dus vanmiddag begint de vakantie. Again.
Hopelijk dit keer zonder onderbrekingen.
En hopelijk gaat die kaakpijn ook snel over!
Veel plezier op vakantie

Veel plezier op vakantie

- kitten
Niet dus.
Ik heb vannacht amper geslapen van de pijn en kan nu nergens van genieten. Ben heel blij dat er nog 3 volwassenen zijn om de kids te helpen, met ze te spelen, met ze te gaan zwemmen enz. Maar mijn vakantie is nog altijd niet begonnen.
Kan wel janken... Ben ook zo moe, van de pijn...

- eireann
- Site Admin
awww.... wat een vreselijk slechte timing zeg...

**Self Rescuing Princess**
- Peter^
- Contacteer:
Biedt even een online schouder/knuffel aan om je hart te luchten/ te janken. Ik denk aan je, stuur positieve straling naar het Zuiden.
Geniet van de positieve momenten.
- Peter^
- Contacteer:
Dit weekend een weekend gehad, waarin zowat alles wat mis kon gaan, ook misgegaan is. Maar wil ook even een pluim geven aan conducteurs van spoorwegen. Iemand had op het station in Den Haag ongemerkt mijn rugzak open geritst. Met het naar de trein rennen waren er spullen uitgevallen. In de trein vertelde de conducteur (die dat gezien had), dat een ns-medewerker die op het perron gevonden had, en ze mee zou geven aan de conducteur van de volgende trein. Bij het uitstappen werd mij verteld dat er divers telefonisch contact was geweest en dat ik maar bij de loketten moest wachten. Daar kwam een kwartier later een conducteur mijn spullen brengen.
- Ravelijne
Ik plof even neer, gewoon omdat het kan, maar kan het even niet uitleggen waarom
- eireann
- Site Admin
*komt ook even 'n lotusje knuffelen*
- kitten
*knuffelt mee*
- Peter^
- Contacteer:
- Peter^
- Contacteer:
Het gaat behalve verjaardagsmeet weer niet zo lekker: Gisteren niet kunnen werken ivm netwerkstoring, vandaag idem ivm vodafone storing. En vanavond bij het eten is een stuk van m'n voortand afgebroken. Dus straks maar de tandarts bellen.